Ashton's girl ♡
http://www.polyvore.com/eleanor_danielle_perrie_style/thing?context_id=2842106&context_type=lookbook&id=71941534 נו יש הבדל? תמשיכו לקרוא cx
סתם כי זה מתאים לאווירה http://www.onedirection.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%99%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D/11310
אני לא המצאתי כלום! באמת!! לאב יו

אלינור קלדר, דניאל פייזר, איי לאב יו פוראבר

Ashton's girl ♡ 18/08/2013 2050 צפיות 9 תגובות
http://www.polyvore.com/eleanor_danielle_perrie_style/thing?context_id=2842106&context_type=lookbook&id=71941534 נו יש הבדל? תמשיכו לקרוא cx
סתם כי זה מתאים לאווירה http://www.onedirection.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%99%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D/11310
אני לא המצאתי כלום! באמת!! לאב יו

למה אני אוהבת את אלינור קלדר? בגלל הרבה דברים.. אבל הסיבה העיקרית היא לא כי היא "החברה של"
אני לא כזאת באמת, אני חושבת שבעזרת לואי אנחנו הכרנו את אלינור, אבל לואי לא הופך את אלינור למדהימה, זה היה אמור להיות ההפך, בדרך כלל הדיירקשניות שונאות את חברות של וואן די.. אבל אלינור מיוחדת..
דבר ראשון, אלינור מהממת ואי אפשר להגיד אחרת, לא כל אחת הולכת להיות דוגמנית.. היא באמת יפה ושמעתי מכמה דיירקשניות שזה מוריד להם את הביטחון.. אלינור מרגישה רע עם זה ופעם אחת היא אמרה את זה ללואי והוא אמר לה שהיא אומרת שטויות (לואה, תקשיב לחברה החכמה שלך!)
פעם אחת אלינור הייתה בביקור בניו יורק ושלוש מעריצות באו אליה. אז היא דיברה איתם (כולה שלוש מעריצות, חחח) הם אמרו לה שהיא מאוד יפה והם כל כך מקנאות בה. "אל תגידו את זה, גם אתם יפות!" היא אמרה. ברגע הזה הבנתי שהיא לא סתם, היא אלינור קלדר, הילדה הלא מוכרת שגדלה כמו כולם, שלא הלכה לאקס פקטור או הלכה לאודישנים, כן, גמלה יש התמונות המביכות, הילדה שלא היה לא הרבה חברים בבית ספר, הילדה שאמרו לי שהיא יפה והיא לא התייחסה לזה, ומה שהיא פשוט עושה.. היא אוהבת, את לואה..
אני באמת אוהבת אותה, כשאני עצובה אני מדמיינת שהיא לידי. הצחוק שלה כזה חמוד שבאלי לחבק אותה. לפעמים אני אומרת לעצמי, למה אני אל אלינור? היא פשוט מושלמת! כן! הבנים מתים עליה ומכולם לואי טומלינסון חבר שלה! אז למה אני לא אלינור קלדר?! כנראה שיש סיבה, אבל עדיין לא מצאתי..
ואני חושבת שהם יתחתנו, ולואה יהיה אבא מדהים ואלינור בכלל תהיה אמא טובה. כן ולוקס תהיה השושבנית ^^ חחח חשבתי כבר על הכל!! אני אוהבת את אל, ואני מקווה יום אחד לפגוש אותה ♥

דניאל פייזר, היא הייתה די מפורסמת גם לפני כן, כשאת רקדנית באקס פקטור זה הישג גדול! זה אומר שאת רוקדת ממש יפה. והיא הכירה את ליאם, מה שמצחיק שהיא רקדה לידו באקס פקטור.
לפני כמה זמן ליאם ודניאל נפרדו.. כמעט בכיתי, אני פשוט לא האמנתי (למרות שהם נפרדו מלא פעמים)
הם היו כאלה חמודים ביחד.. התחלתי לדבר עם חברות שלי על זה.. 'אני שונאת את דניאל, יואו ידעתי הוא כבר לא יכל לסבול אותה, אפילו הכלב שלהם לא רוצה לידה' זה היה התגובות. אני רבתי איתם, מה? למה? עכשיו היא נפרדה מליאם אז אתם לא שונאים אותה?! לפני שבוע זה לא היה ככה!!
אני אוהבת אותה, היא מיוחדת, תוססת, מצחיקה, אוהבת לרקוד (מי טוו ^^) יש הרבה שאומרות שדניאל לא יפה, האף שלה גדול, השיער שלה מתולתל, היא גבוה מדי לי נמאס מזה!! די!! האף שלה לא כל כך גדול!! זה תלוי הזווית של התמונה! גם לג'ייד עשו תמונה והאף שלה נראה נפוח כזה. אז באמת! אם אתם מקנאים בה אתם לא חייבים להמציא שטויות. השיער שלה מתולתל, גם שלי (לא כמו של דניאל אבל גם) סו וואט? -,- גם של הארי מתולתל, של אלינור גלי (כמעט כמו מתולתל, פעם היה לי גלי ^^)
אז תרדו מדניאל. נעלי עקב, כל מפורסמת שמה! זה שדניאל כבר גבוה וגם שמה נעלי עקב זה נראה שהיא קצת יותר גבוה. תרדו לרציתי להוסיף שניה. ראיתם הבדל? אפילו אלינור נראת יותר גבוה.
ליאם ודניאל מתאימים אחד לשניה.. דניאל תוססת וליאם די שקט. 'הפכים נמשכים' ואיך אפשר לא להימשך לבחורה הזאת שרוקדת מהמם ויפה? אז כנראה שליאם הבין שהיא בשבילו. אז אני אוהבת אותה, את הרגעים האלה שהיא מרימה רגל מעל הראש או את הרגעים שהיא עוזרת לליאם במחשב
היא מיוחדת, ובגלל זה ליאמו צריך לשמור עליה.. ודיירקשניות, תרדו ממנהה!!


תגובות (9)

אלינור מהממת וגם דניאל פשוט את דניאל לא כל כך אהבתי מההתחלה היא מדהימה אין ספק אבל עדיין אני לא חושבת שהיא הכי מתאימה לליאמומו אפילו שאם הם מאושרים ביחד אני מאושרת עד אין סוף ! אניזוכרת איך ביום כיפור ישר אחרי שסיימתי תצום קראתי שהם נפרדו והיתבאסתי כל כך :(

18/08/2013 15:42

אני גם אוהבת אותם!! הן כל כך יפות!!!!!
ואני חושבת שאם הדיירקשניות לא מרוצות מהבנות זוג של הבנים אז הן לא דיירקשניות אמיתיות כי אם הן אוהבות את הבנים הן צריכות לאהוב גם את בנות הזוג שלהם!!!

18/08/2013 15:43

לא היה לי שום דבר נגדה אני בעד שיהיה להם חברות אני מתה על פרי והיא החברה של הפייב שלי וגם אני מתה על אלינור אני ישמח נורא אם הם יתחתנו ואני אהיה עצובה נורא עם הם יפרדו…

18/08/2013 15:44

אני גם אוהבת אותם :)
הבנות האלה מושלמות!!!
גם ביופי וגם באופי תמיד אני חולמת שאני אלינור אבל אז אי ישר חוזרת למציאות כי מי יכול להיות משהו אחר?

18/08/2013 15:44

תמיד אהבתי אותן וגם את פרי למרות שלא דיבר עליה

18/08/2013 15:46

א' שקט אלינור זאת אישתי^^
והייתי רוצה שפייזר יחזרו:(( אבל ליאם מאוהב בסופיה יש שמעות שהם ביחד נקווה שהיא נחמד כמו דניאל 3>

18/08/2013 15:49

אור, גם אני התבאסתי רצח.. וכן ליאם מאושר איתה ^^
רות, את מזה צודקת! הוצאת לי את המילים מהפה!!
אביגיל, נקווה שזה לא יקרההה!! ולואי מאוהב בה לא נראה לי שזה יגמר..
שירה, כמה עצוב שאת צודקת ): והם מושלמותתתת!!
מורן, לא דיברתי על פרי כי זאת פרי.. חחח אני מיקסרית פוראבר ופרי וג'ייד הפייבורטיות שלי, פשוט לא יצא לי לדבר על פרי, כולם אוהבים אותה בלי קשר לזאין..
נעה, הייייי!!! אלינור אחותיייי!! אנחנו.. (חחח גיסות? אין לי מושג) תני כיףףף!!
היה גם שמועות שדניאל וליאם חזרו שוב ודניאל לא מגיבה וליאם, לליאם אין זמן cx
נקווה שזה נכון (הם חזרו)

18/08/2013 15:59

מיזאת הסופיה הזאתתתתת ופרי אהובתי המושלמת !!

18/08/2013 16:05

טוב אני ממשכה את הסיפור!! (:

19/08/2013 04:17
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך