Olla Amigos :D
היי בנות , מקווה שאהבתן, זה משתמש חדש ופתחתי אותו מהאייפד לכן אין לי אפשרות לשים תמונה , מקווה שתהנו (: הערות מתקבלות בברכה ופרק ממשיך ברגע שיש 8 תגובות . xx

אני הלב ואתה המפתח – פאנפיק על נייל ( 1D ) הקדמה .

Olla Amigos :D 17/08/2013 717 צפיות 4 תגובות
היי בנות , מקווה שאהבתן, זה משתמש חדש ופתחתי אותו מהאייפד לכן אין לי אפשרות לשים תמונה , מקווה שתהנו (: הערות מתקבלות בברכה ופרק ממשיך ברגע שיש 8 תגובות . xx

נקודת מבט כללית –

הכל התחיל בתיכון , בתיכון לינו ,שם למדה ניקול וחברותיה – שרלוט וניה .

ניקול הייתה בעלת גוף נחמד וגובה ממוצע של 1.64 , גופה ופניה שחומים קלות ועל אפה כמה נמשים , שיערה היה זהוב מהשמש בגובה של הכתפיים שלה , וצבע העיינים שלה היו ירוקות , התכונה העיקרית בניקול היא ביישנות , זה מכשל אותה בהרבה דברים . מאחורי הביישנות יש תכונות נפלאות – טוב לב ואהבה . כמובן שיש גם פגמים כי אף אחד לא מושלם . ניקול נפגעת בקלות וגם מתרגזת בקלות .

שרלוט הייתה גבוהה (1.82) ורזה , לפני שנה היא סבלה מהפרעות אכילה , חברותיה עזרו לה לצאת מזה , כמובן שזה לא היה קל אבל היה להם חוק אחד ' לעולם לא נוותר אחת על השניה לא משנה מה יקרה ! . ' החוק שהן קבעו בגיל 5 כבר . שרלוט הייתה בחורה ממש בהירה , פניה היו חיוורות אבל חייכניות . שיערה היה שחור חלק וארוך ,ועייניה היו ירוקות . שרלוט הייתה מופנמת , אבל ברגעי אמת , או עזרה היא תמיד יודעת להוציא את הביטחון החוצה , היא יכולה תמיד לעודד בן אדם .

ניה הייתה שמנמנה ונמוכה ( 1.52 ) , זה לא הפריעה לה  חיוך תמיד מתונסס על פרצופה , קופצנית ואנרגטית , היא יכולה להימאס על אנשים , אבל על חברותיה הטובות ? לא ! . שערה שטני ומטולטל ומגיע את אמצע גבה , ועייניה חומות . הבטחון שלה לא ירוד * בלשון המעטה * והיא תמיד יכולה להעלות חיוך על הפרצוף בזמנים הקשים .

שלוש הבנות חברות מגיל 4 , גם האימהות . הן בחיים לא נפרדו בכלל לא . הן בגיל 18 וחצי עכשיו אבל עדיין יכולות להתנהג כמו שהן התחילו להיות חברות . בגיל 4 . שלושת הבנות חיות בלונדון מאז שהאימהות שלהן החליטו להפתיע אותן , הן צרחו העיפו כריות לא רק בגלל שהן הולכות לגור בלונדון , אלא גם בגלל שזה שלושתן ביחד , שלוש חברות .


תגובות (4)

המשךךך!

17/08/2013 14:21

תמשיכי!!!!!!

17/08/2013 14:26

תודה בנות , עוד 6 תגובות
xx

17/08/2013 14:39

המשכתי<:

18/08/2013 07:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך