demi_direction
מצטערת אם זה משעמם..:)

אני והארי- עונה שלישית פרק 4.. :)

demi_direction 26/07/2013 1030 צפיות 7 תגובות
מצטערת אם זה משעמם..:)

פרק 4
"אח קטן?" שאלתי אותה מתרגשת. כל כך רציתי אח תינוק, במיוחד בגיל הזה! כשהוא יהיה מספיק גדול כדיי להציק לי כמו ג'ייק, אני כבר לא אהיה בבית!
אני מתה על תינוקות!
"אח קטן שאני אוכל להציק לו כשהוא יגדל?" ג'ייק אמר, מתרגש גם הוא. "מגניב!"
"ג'ייק, יש כל כך הרבה יתרונות באח קטן. וזה מה שמשמח אותך?" שאלתי אותו, ונאנחתי. האח הזה..
"ככה אני אוכל להציק לשניים ביחד!" הוא אמר לי, וגיחכתי.
"ג'ייק, אתה כל כך.."
"טוב, חמודים, אני בחודש שלישי. חודש שלם לא הרגשתי טוב ולקחו אותי לבדיקות, ומתברר שאני בהריון. אמרו לי לא לעשות הרבה מאמצים, אז אני ממש צריכה את העזרה שלכם ביחד. בסדר?" אמא נכנסה לי למילים, ונאנחתי.
"בסדר.. אבל רק אם תפסיקי לקרוא לי חמודה! אני בת 16!!" אמרתי לה, והתחבקנו חיבוק משפחתי.
"אמא, אני יכולה לספר לך משהו??" שאלתי אותה, והיא הנהנה. עלינו לחדר שלי.
אמא שלי, טיינה סטיילס, היא כמו… היא כמו המלאך שלי. היא ממש מגניבה, כמו חברה שלי, והיא תמיד מבינה אותי והיא תמיד בשבילי.
התיישבנו על המיטה, והתחלתי לספר לה.
*נקודת המבט של דילן.*
אני לא מאמין שזה באמת קרה.. אני לא מאמין שבאמת סיפרתי לטורי שאני מאוהב בה, ושבאמת אנחנו חברים עכשיו. תמיד חיכיתי לרגע הזה!
"היי דילן!" ראיתי את אחותי הקטנה, ליה, נכנסת לחדר. ילדה בת 14, שיער חום בהיר ומתולתל, ועיניים ירוקות. היו לה פנים מושלמות, ותמיד החשיבו אותה ל'בובה'. היא אפילו הולכת לדוגמנות, והיא ממש מצליחה בזה.
"אני מדמיינת, או שאתה מתרגש ממשהו?" היא שאלה אותי. היא תמיד הייתה יכולה לקרוא אותי, כמו ספר פתוח.
"לא.. זה פשוט.." התחלתי לספר לה, והיא הסתקרנה. הייתי מספר לה הכל!
"אני חבר של טורי עכשיו." אמרתי לה, ושמעתי אותה צורחת. היא הייתה היחידה שידעה שאני מאוהב בה.
"יואו, איזה כיף לך! עכשיו רק אני נשארתי בודדה.." היא אמרה די מאוכזבת, אך עדיין עם החיוך מרוח לה על הפנים.
"מה איתך ועם דור באמת?" שאלתי אותה. דור, זה הבן של עדן ודין. הוא האח של ג'וש. הוא לומד בכיתה של ליה.
הם ארבעה במשפחה. האח הגדול, ליאו, בן 16. אחריו ג'וש, בן 15 כמונו, אחריו דור, בן 14, ואחריו מאט, בן 12.
"אין מצב. הוא לא מסתכל עליי בכלל." ליה אמרה, ושילבה את ידיה בכעס.
"אל תדאגי, יהיה לך טוב. את ילדה כל כך נחמדה, יפה, חכמה.. מי שלא אוהב אותך, מפסיד." ניסיתי להרגיע אותה, אבל זה לא היה מה שהרגיע אותה.
"לא נורא, לא נערב אותך בחיי האהבה המטופשים שלי. מזל טוב!" היא אמרה לי בחיוך, וחיבקה אותי. מצבי רוח משתנים.. טוב, היא ככה ברגיל.
מזל טוב לי ..
*יום למחרת*
"אעאעאעאעאע!" צרחתי כשקמתי בבוקר. מעלי היה ג'ייק עם דלי המים, ואני הייתי רטובה וקפואה. "חתיכת מפגר! חכה חכה שאני אתפוס אותך!" אמרתי, והתחלתי לרדוף אחריו בכל הבית. עצרתי לרגע. יואו, למה דווקא לי יש אח כזה? למה ליה לא אחותי? היא כזאתי חמודה..
או מייסי, אחות של ליסה. היא בת 3, וכזאתי מאמי! היא כל כך מחוברת אלינו וכל כך אוהבת אותנו..
החלפתי בגדים לבגד יציאה. היום יום שבת. בטוח שההורים מכינים לנו משהו..
ירדתי למטה, וראיתי את אבי במטבח, מכין חביתה.
"יאמי, חביתה!" אמרתי בחיוך, והתיישבתי בשולחן.
ג'ייק ירד אחריי, והתיישב מולי, מוציא לי לשון.
"ג'ייק, חכה חכה.."
"היי חמודים! יש לנו להיות הפתעה!" ששמעתי את אמא שלי אומרת, והיא נישקה אותי בראש. העפתי את הראש שלי. שנאתי שהיא נישקה אותי. שנאתי שהמשפחה שלי מנשקת אותי!
"מה היום עושים?" שאלתי אותה, והנחתי את ידיי על השולחן, מחכה לאבא שלי עם צלחות החביתה.
אמא שלי ישבה לידי, ואבא שלי נתן לנו את החביתה, והתיישב ליד ג'ייק.
"היום אנחנו נהיה קצת עם נוי וליאם, אופיר ולואי, עדן ודין, מורן ונייל ומאי וזאיין. והילדים שלהם." אמא שלי אמרה בחיוך, והתחלנו לאכול את החביתה ברעבתנות.
"יש! יהיה כיף!!" אמרתי, והנחתי את הצלחת שלי בכיור, כשסיימתי את האוכל.
"טוב, אז, ג'ייק תחליף בגדים, ותיכנסו למכונית." אבא שלי אמר, ופינה את שאר הצלחות הריקות מהשולחן. אבא שלי עשה כלים, אני ואמא שלי נכנסנו למכונית, וג'ייק החליף במהירות בגדים.
ג'ייק ואבא נכנסו למכונית, והתחלנו לנסוע.
"הגענו." אבא שלי אמר, ויצאתי מהמכונית, מסתכלת על המקום שאליו הגענו.


תגובות (7)

פ'אחח ט'אחח משעמם? זה הדבר היחיד שזה לא לילי זה מושלם!

26/07/2013 10:49

לא משעמם ולא כלום חוץ מ-per-fect!! חח אני מושפעת מלירוי…
המשךךך דחוףףף!!! 3> 3> 3>

26/07/2013 10:50

חחחחחחחחח לירוי הזה :)
תודה בננות !

26/07/2013 11:07

משעמם??? חחחח הצחקת אותי…
זה מהמם ואני ממש מחכה להמשך!
לאב יו

26/07/2013 13:45

תודה :)

26/07/2013 13:58

מוווושלם :) תמשיכי!!!!

26/07/2013 15:55

תודה .. :)

26/07/2013 16:13
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך