demi_direction
חיחיחי, טון הדיבור הכחול שלו :):):):)):)):)
זה בשביל הבננות שלי- מצטערת על האיחור!
לי..:)

-אני והארי- עונה 2 פרקים 14-15

demi_direction 23/07/2013 1135 צפיות 7 תגובות
חיחיחי, טון הדיבור הכחול שלו :):):):)):)):)
זה בשביל הבננות שלי- מצטערת על האיחור!
לי..:)

פרק 14..:)
"קומי.." הארי אמר לי בעדינות. "כמה את ישנת היום.."
"פספסתי משהו?" שאלתי, והתיישבתי על המיטה, ראשי נשען על הכרית. הארי התיישב לידי, וחייך. "אנחנו הולכים למועדון, כולנו.." הוא אמר, וחייכתי אליו.
"אבל אין לי בגדים למועדון.." אמרתי לו, והוא חייך אליי.
"הבנות אמרו לנו את זה כבר, והלכנו ועשינו בשבילכן קניות." הוא אמר, ונשק לי על צווארי. "מורן ועדן בחרו בשבילך בגדים.." הוא אמר, ונשקתי לו על הלחי.
"אני מקווה שלא משהו יקר.." אמרתי לו, והוא הנהן.
"לא מצאנו דברים יותר מידי יקרים, אבל העיקר הכוונה.." הוא אמר, ונשקתי לו על פיו. אבל למה.. למה אני לא מצליחה להרגיש כלום?
"אני מקווה שאולי זה מה שיגרום לך.." הוא אמר לי, והשתקתי אותו בנשיקה. החזרתי לו על אתמול. חיחיחי..:)
"את כבר הספקת להרגיש בינינו משהו?" הוא אמר, והחיוך השובבי שלי התחלף ל… כלום.
"לא.." אמרתי לו, וראיתי איך שהוא מאוכזב. "סליחה."
"את לא צריכה לבקש סליחה.." הוא אמר, ואני קמתי מהמיטה.
"אני צריכה להתלבש.." אמרתי לו, והוא הנהן, והביא לי את השקית עם השמלה.
באתי להיכנס לשירותים, והארי קרא לי.
"אני אוהב אותך.." הוא אמר לי, וחייכתי אליו. נכנסתי לשירותים, והחלפתי לשמלה שהוא קנה לי. שמלת מיני עם מחשוף צנוע, ושרוולים ארוכים אבל צמודים.
"איזה חתיכה!" הארי אמר לי כשיצאתי מהשירותים, וחייכתי אליו. "תודה.." אמרתי להארי. "על הכל."
"תודה לך!" הוא אמר לי, מחייך את החיוך המושלם שלו. "על זה שאת קיימת בכלל.." הוא קם אליי, ונישק אותי.
"הולכים?" שאלתי אותו כשניתקנו את הנשיקה, והוא הנהן. יצאנו מהחדר, רואים את לואי עם חולצת פסים וג'ינס.
"לואי, יוצאים.." הארי אמר ללואי, ולואי קם מהספה שעליה ישב, והלכנו לכיוון הדלת. ראינו כבר את כולם בחוץ, מחכים רק לנו.
יצאנו לדרך, ואני כולי מתרגשת מהעובדה שאני הולכת למועדון הזה. כולם אומרים עליו דברים טובים! כמה שהוא יוקרתי ויפה..
נסענו ונסענו, והגענו למועדון המדהים.

פרק 15..:)
הכל מלא בתאורה צבעונית. עמדת הדי-ג'יי הגדולה מצד אחד, מהצד השני הבר הגדול, מקררים גדולים ושתיות יקרות, ובאמצע. הרחבה הצבעונית, ומפוזרים מאחור כמה שולחנות אחדים ליושבים. התרשמתי מהמקום.
"את באה לרקוד?" הארי שאל אותי, כשכולם רצו בטיל לרחבה.
"ברור!" אמרתי בהתלהבות, ורקדנו ביחד עם כולם.
אחריי כחמש דקות, מורן באה לכיווני. "את יכולה ללכת איתי לשירותים?" היא שאלה אותי, והנהנתי.
"בטח!" אמרתי, והלכנו לכיוון השירותים.
יצאנו מהשירותים, והארי התקדם אליי עם מישהו לא ממש מוכר לי.
"תכירי, זה דביר. הכרנו אותו עכשיו.." הארי אמר לי בחיוך, ולחצתי את ידו.
הבנים חזרו לרקוד, ואני ומורן ישבנו על הבר, ושתינו מיץ. [אני לא שותה!]
"רוצה לרקוד?" אמר לי משהו מאחורה, והסתובבתי לראות מי זה.
"היי דביר, אני לא ממש רוצה לרקוד." אמרתי לו בחיוך, וראיתי את מבטו המאוכזב מעט.
"את אוהבת מועדונים וכאלה? כי אני מכיר מועדון טוב באיזור, ואם את רוצה ללכת איתי לשם.." הוא אמר לי, וקרץ לי. מורן הסתכלה עלינו מהצד.
"יש לי חבר.." הסתכלתי עליו במבט מוזר וסובבתי את מבטי אל מורן, מנסה להמשיך לדבר איתה.
"זה לא אומר שאת לא יכולה להיות גם איתי…" הוא אמר לי, וישר הפנתי את מבטי לאחורה. "אז מה דעתך?"
"אני לא מעוניינת." אמרתי לו, ושמעתי אותו מצחקק.
"את רוצה אותי.." הוא אמר לי, ונגע בכתפי מצחקק.
"תפסיק כבר" התעצבנתי כבר. מה הוא לא מבין?! "אני לא מעוניינת!"
"ברור שאת מעוניינת, רק את לא רוצה שנעשה את זה בחברת הארי.." הוא אמר לי, ונגעלתי מטון הדיבור הכחול שלו.
"אתה לא מבין שיש לה חבר?" מורן התערבה, אבל זה לא היה מה שהשתיק אותו.
"אולי את רוצה שנלך למקום יותר שקט, ונדבר?" הוא שאל אותי, מניח את ידו על בטני ומתקרב אליי מאחוריי. העפתי אותו עם יידי, והסתכלתי עליו במבט מעוצבן.
"מה קורה פה? דביר?" שמעתי את הארי, והרמתי את מבטי. הארי היה מולנו, מסתכל במבט מעוצבן על דביר, שניסה להתחיל איתי בכל שניה אפשרית.
"לא קרה כלום, קרה פה משהו?" הוא אמר והסתכל עליי.
"הוא ניסה להתחיל איתי.." אמרתי לו, והוא צחק.
"הוא באמת ניסה!" מורן אמרה, והוציאה לו לשון,שדרך אגב היה מראה נורא מצחיק לראות.
הארי חיבק אותי, ואני חיבקתי אותו. דביר הסתכל עלינו מהצד, וקם משם.
"את באה לרקוד?" הארי שאל אותי, ואנחנו הלכנו לשם, בדיוק כשהתחיל ריקוד סלואו. מורן רצה לכיוון נייל, וראיתי מהצד את עדן, ליאם, זאיין ולואי רוקדים סוג של ריקוד איטי מהצד, ארבעתם ביחד.
[עדן מורן ואני תמיד היינו מחוברות אליהם ממש, והיינו חברות טובות שלהם.]
הנחתי את ידיי על הצוואר של הארי, והוא הניח את ידיו על מותניי, וזננו לצלילי המוזיקה.
הוא נישק אותי בצוואר, ואני צחקקתי, מחכה שהוא ינשק אותי גם בפיי.
הוא נתן לי נשיקה ארוכה בפה, וניתקנו אותה כשנגמרה המוזיקה הרגועה.
"אני אוהב אותך.." הוא לחש לי, ואני חייכתי אליו חיוך כובש.
"תודה.." לחשתי לו. "בלעדיך הסוטה הזה כבר היה עושה לי משהו.." אמרתי לו, והוא צחקק.
התחלנו לרקוד לפיי צלילי המוזיקה הקצבית.


תגובות (7)

לא נורא חח רק חבל שכל הבנות ישנות ורק אני ערה (כמו תמיד חח)
והפרק מושלם תמשיכי

23/07/2013 18:47

תודה עדן:)
ושתינו ערות ..
נסלח להן

23/07/2013 18:56

בוקר תמשיכיי מהממם

24/07/2013 00:53

תמיעייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

24/07/2013 03:41

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי*

24/07/2013 03:41

אומיגאדדד זה מושלםם!!!!!!!!!
מתי תעלי עוד פרק???

24/07/2013 07:55

עכשיו(:

24/07/2013 10:20
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך