demi_direction
בננות שלי!
אני כל כך אוהבת אתכן, אתן יודעות?
אז הפרק הזה, זה בעצם המכתב שהארי כתב לטיינה בזמן שהיא לא רצתה קשר איתו.
אני מקווה שאהבתן:)
הפרק מוקדש לצבא הבננות שלי:)
לבננה הראשית/מפקדת: עדן סטיילס,
לסגנית מפקדת: שירה,
לסגנית של הסגנית: נוני לאב,
לחדשה: שי,
ולחיילת המצטיינת: נעה(:
אני כל כך מתה עליכן בננות, וגם לכל אלה שלא קראו/כתבו משהו בסיפור הקודם, אני תמיד אהבתי אתכן:)
וכולכן בננות!
[דרך אגב, WE ARE BANANA'S!]
מושלמות שלי(:
לי, הבננה שלכן.

אני והארי- פרק 20.

demi_direction 25/07/2013 963 צפיות 9 תגובות
בננות שלי!
אני כל כך אוהבת אתכן, אתן יודעות?
אז הפרק הזה, זה בעצם המכתב שהארי כתב לטיינה בזמן שהיא לא רצתה קשר איתו.
אני מקווה שאהבתן:)
הפרק מוקדש לצבא הבננות שלי:)
לבננה הראשית/מפקדת: עדן סטיילס,
לסגנית מפקדת: שירה,
לסגנית של הסגנית: נוני לאב,
לחדשה: שי,
ולחיילת המצטיינת: נעה(:
אני כל כך מתה עליכן בננות, וגם לכל אלה שלא קראו/כתבו משהו בסיפור הקודם, אני תמיד אהבתי אתכן:)
וכולכן בננות!
[דרך אגב, WE ARE BANANA'S!]
מושלמות שלי(:
לי, הבננה שלכן.

פרק 20…
'לאישה שלי, לאהבה שלי, לחצי הלב השני שלי, רק רציתי לכתוב לך במכתב את כל מה שאני לא יכול לומר לך בפנים..
אל תחשבי שאני לא אוהב אותך. אני לא רציתי לפגוע בך. אני נורא אוהב אותך, ואני חושב שבלעדייך אני לא הארי סטיילס.
האחות הזאת הייתה סתם מכשול בדרך. אני בכלל לא אוהב אותה, או יודע את השם שלה. היא פשוט הייתה שם וניסתה להתחיל איתי, ואם הייתי יכול להריץ את הזמן אחורה, הייתי בורח משם צולע.
אני מנסה לדבר איתך. אני מנסה לראות אותך. אני מנסה להשאיר אותך חלק מהחיים שלי. אבל אני לא מצליח. אני מרגיש כמו אדיוט.. אני באמת אדיוט.
אבל דבר אחד אני יודע, גם אם תקראי את המכתב הזה ועדיין תחליטי לא לרצות אותי בחזרה, אני אבין. אני פגעתי בך. אבל רק שתדעי, זה לא אומר שאני אוותר. את תמיד תהיי חלק מחיי, גם אם את תהיי בחצי השני של העולם.
את זוכרת את הפעם ההיא שהתנגשנו ברחוב? זה היה היום הכי טוב בחיים שלי. היום שאת נכנסת לחיים שלי. גם אם לא הראיתי את זה, זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. כי את מדהימה, ואולי גם לא יודעת את זה.
והפעם הזאתי שדחית אותי, חשבתי שאת לא אוהבת אותי. לא מרגישה מה שאני הרגשתי מאז הפעם הראשונה שראיתי אותך, ועדיין מרגיש. אם רק הייתי יודע שזה היה בגלל האח של שון, שהחליט להתנקם בך.
כל מה שעברנו היה די הזוי. כלומר, למי עוד קרה שמישהו ידע על מה את חושבת, עם מי את מדברת, במי את מאוהבת.. ועדיין לא הבנתי איך הממזר הקטן הצליח.
ואני זוכר את הרגע הזה, שהמכונית כמעט דרסה אותך. החיים שלי כמעט התנפצו. אם לא הייתי מצליח להציל אותך, ולקפוץ לשם, הייתי בטח מת מההרגשה הזאתי, שיכולתי לעשות משהו, אבל לא עשיתי. כי בלעדיך, אני כלום. את החצי השני של הלב שלי, וזה כאילו שייקחו חצי מהחיים שלי.
אני שמח שזה היה אני ולא את. אם זאת היית את שם, שוכבת בבית החולים עם גבס ופציעות קשות, אני לא יודע מה הייתי עושה. אני אוהב אותך. את המלאך שהאיר את חיי. בלעדיך החיים שלי לא שווים פרוטה.
ניסיתי להגיע לבית שלך כמה פעמים, וכל פעם היית טורקת לי את הדלת בפרצוף. ניסיתי להתקשר אליך, והיית מנתקת את הטלפון. הייתי שולח לך הודעות, והיית מסננת.
רק שתדעי שלא עשיתי את כל זה כדיי להעיק עליך, עשיתי את זה כי אני אוהב אותך. וכי אני מצטער שלא נתתי לאחות הזאתי כאפה ישר כשהיא נגעה בי.
אני אוהב אותך, ואני מקווה שאת מרגישה ככה כלפיי. למרות שאם לא, אם את רוצה עכשיו מישהו אחר, אני אולי אסתכל עליכם מהצד ואקנא. אבל אני אעשה הכל כדיי שתסלחי לי ואפילו נהיה ידידים, ואני מבטיח לך שאני לא אפגע בך יותר. את האושר שלי! סליחה על כל מה שעשיתי. סליחה אם נפגעת. סליחה שאני כזה אדיוט חסר רחמים. סליחה על שאני בכלל הכנסתי אותך לחיי, ולא נתתי לך לחיות בלי הפגיעה שלך. ואני מקווה שאת סולחת על הכל.
אוהב, אהב ותמיד יאהב אותך.
הארי.'


תגובות (9)

100מם!!! המשך דחוף!!!!
ואני בננה שרוקדת כת ריקוד הבננה עם הטוסיק הבנני שלי

25/07/2013 08:35

ממש ממש יפה!
אני כבר מחכה להמשך!
אוהבת אותך בננה!
ותקראי לי רק נוני

25/07/2013 08:35

אוקיי בנות:)
ואני שכחתי לכתוב ש………
היום הפרק האחרון!
הוא היה אמור להיות מחר, אבל אני לא אתן לכן להיות במתח..
הפרק הכי מרגש ומדהים שיש!:)
ומחר הסיפור החדש:)

25/07/2013 08:45

אני עם לואי נכון?

25/07/2013 08:51

לא, בסיפור אחריי זה:)
כלומר יש 3 סיפורים, את בשלישי:( כי בסיפור הבא אין בנות שמצטרפות, ובסיפור אחריו אין את וואן דיירקשן

25/07/2013 09:09

איזה מושלםםםם הכתיבה שלך פשוט ואווו

25/07/2013 10:27

תודה רבה:)
המשכתי, את הפרק ה-א-ח-ר-ו-ן-!

25/07/2013 10:41

מה?! וואט דה פאק האחרון מה לא! איך אני יחיה בלי הסיפור הזה! הבננה הראשית דורשת עוד עונה!

25/07/2013 13:35

חחח בננה שלי:)

25/07/2013 14:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך