אני זאת שהצלתי אותך (חלק13)

25/07/2013 595 צפיות 4 תגובות

"היי הארוש" אמרה ברוב חוצפתה הארוש?! תכף היא תיתנשק איתו "אממ נלה אני כבר עניתי לך אז למה את פה??" אמר הארי היא חבקה את הארי ונישקה אותו בלחי למרות שהוא התנגד היא התישבה על הספה דליקה טלוויזיה "אז מה עם קפה תה משהו אני לא ידידה שלך אה הארוש??" אמרה איך יש לה אומץ כזה היא פשוט דוחה אותי אני לא מבינה איך הארי היה חבר שלה?? "מה את רוצה נלה?!" אמר הארי כשהוא מתחיל ממש להתעצבן "כלום לדבר איתך" אמרה נלה "נלה הוא האקס שלך אתם לא ידידים אז ביי!" אמרתי לה בעצבים "אולי את לא חברה שלו אולי הוא לא אוהב אותך?" אמרה בשלב הזה רתחתי מעצבים ופשוט ברחתי משם כול הדרך חשבתי עליה כמה שהיא מרגיזה ואז הארי התקשר לא עניתי אם הוא מחפש אותי שיבוא הלכתי לבית של ליאם איתו תמיד כיף לדבר סיפרתי לו את כול מה שקרה "את רוצה משהו לשתות שיר?" אמר ליאם מהמטבח "לא זה בסדר" אמרתי "את לא צריכה להתעצבן אני מכיר אותו כשאין מי שייתן לה צומי היא באה להארי להציק לו היא בסוף תלך אל תידאגי" אמר ליאם ואז הארי נכנס וחיבק אותי הוא אמר שהוא מצטער "לא זה באשמת נלה" אמרתי לו "אל תידאגי העפתי אותה" הארי אמר ואז הפלאפון של ליאם צילצל היה רשום על הצג בית חולים…..

ההמשך יבוא…..


תגובות (4)

תגיבווו פליזז:)

25/07/2013 06:04

תמשיכיייי

25/07/2013 06:09

חחח הסיפור מושלם ברור שנגיב בו !!

חח זה מושלםם תמשיכיי

25/07/2013 06:19

המשך הרגע!!!!

25/07/2013 06:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך