אני זוכר את היום שנפגשנו ! – סיפור על הארי [שיניתי] פרק 2 .

21/09/2013 708 צפיות 3 תגובות

"פתחת את הדלת וראית את.." "הארי." " הארי?! מה אתה עושה פה ? לך מי פו!" ~ אמרת. " הי הי תרגעי רק באתי להגיד שלום ! " ~ אמר הארי והלך. " להתראות " ~ אמרת. " אחיך ניכנס בדלת וצעקת . "הארי לך מיפו! " " היי זה אני ____ [ השם של אח שלך] ! תרגעי מה יש לך ? " ~ אמר האח . " הארי הגיעה לפה! הרי יודעים שאני לא סובלת אותם!" ~ צעקת. " אבל את יודעת שזה היה ממש לא יפה מה שעשית! " ~ אמר האח. " אתה תגיד לי מה יפה ומה לא?! "~ צעקת . "אולי" ~ אמר האח. " לך מיפה! " ~ צעקת והעפת אותו החוצה. " ממש ממש התחשק לך ללכת לבריכה. " " לקחת בגד ים , ניכנסת לשירותים התלבשת ויצאת" "סגרת את החדר שלך והלכת" " ראית את הארי בדרך והוא קרץ לך לא שמת לב והמשכת! הגעת ברכה והנה קפצת! "האר הגיע אחרייך" " אח שלך התקרב אלייך ואמר! " היי , הנה הארי לכי תבקשי סליחה, את יודעת שזה לא היה יפה מה שאמרת! " ~ אמר אחיך . " אתה צודק! אני שנייה חוזרת. , " ~ אמרת . "יצאת מהבריכה ורצת לחדרך! בנתיים אחיך מדבר אם הארי! " " הגעת לחדר פתחת אותו! ניכנסת לקחת דף וטוש! וכתבת עליו "סליחה" רצת בחזרה לבריכה, ואחיך בדיוק חזר להורייך קפצת לבריכה ! שחית על הארי וניכנסת בתוך המים כמו הארי!" הראת להארי את הדף! הארי חייך אלייך! הוא התקרב אלייך ואת אליו לאט לאט התקרבתם עד שפתאום..!

עוט מעט ממשיכה♥


תגובות (3)

תמשיכיייייי

21/09/2013 10:49

תמשיכיייי

21/09/2013 11:00

אי אפשר לראות את הפרק השלישי תעלי אותו שוב בבקשה!!!
אני ממש רוצה לקרוא!!!

21/09/2013 12:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך