אוקיי אז מקווה שאהבתן, והיה לי משהו לומר אם אני אזכר אני אכתוב אותו בתגובות...

אני מי שאני פרק 11

אוקיי אז מקווה שאהבתן, והיה לי משהו לומר אם אני אזכר אני אכתוב אותו בתגובות...

נקודת מבט אמבר
"מעניין אם אמבר מזהה אותנו!” שמעתי קול נשי מוכר אומר, יותר נכון צועק.
התסתכלתי לאיזור ממנו יצא הקול, וראיתי את שלושת החברות הישנות שלי, לא לקח לי הרבה זמן לזהות אותן, היינו חברות הכי טובות למשך כל כך הרבה זמן.
ואז נזכרתי בנייל.
*** קטע מהעבר ***
"אנחנו לא מרוצים מהנייל הזה שאת יוצאת איתו, את כבר לא מרוכזת בשום דבר חוץ ממנו, מתי בפעם האחרונה ראית את אמילי קת'רין או ג'ניפר?” אבא שלי שאל אותי בנזיפה.
"אההה…” אמרתי בהיסוס, אבל זה הספיק לאמא שלי.
"בדיוק, את לא רואה את החברות שלך ואת כל היום איתו" אמא שלי אמרה והביעה את המילה אותו בזלזול, כאילו הוא הסיבה היחידה לכל הבעיות בעולם, שאפילו את השם שלו אסור לומר, כי הוא מקולל.
"אבל אמא, אני מאושרת איתו, האושר שלי לא חשוב?” שאלתי את אמא שלי.
"וכשהוא יחליט לזרוק אותך לטובת מישהי אחרת? אחרי הכל הוא מפורסם, לא חסר לו בנות שהוא יכול לבגוד בהן איתך" אמא שלי אמרה, ובאותו הרגע כעסתי עליהם, דמעה אחת ירדה לי במורד הלחיים ואחר כך עוד אחת, וכך המשכתי לבכות, רצתי לשירותים וניגבתי את הפנים, ההורים שלי לא מרושעים. הם אף פעם לא התנהגו ככה, אני לא יודעת מה נכנס בהם, אבל אני לא אוהבת את זה, אני אפרד מנייל אראה את זה להורים שלי, שהכל יחזור להיות כמו שהיה, הם חשובים לי, יום יבוא ואני אמצא את מי שאני אמורה להיות איתו, ההורים שלי צודקים. הוא יבגוד בי ברגע הראשון שאני אפנה את הגב, הוא הסיבה שאני וחברות שלי נפרדנו.
*** בחזרה ***
אני לא מאמינה שהייתי כל כך טיפשה, אני אהבתי את נייל, ואני עדיין אוהבת אותו, אבל הוא מצא חברה חדשה, שירה.
אני צריכ לשכוח ממנו, אני לא אהרוס להם את הזוגיות שלהם רק כי הייתי טיפשה, אין שום סיכוי, זאת הבעיה שלי ואין שום דבר שאוכל לעשות בקשר לזה.
בעצם לא, אני לא הרסתי שום דבר, אלה ההורים שלי, הם אלו שהרסו לי הכל. הם הכניסו לי שטויות לראש, נייל הוא אדם טוב, והוא אהב אותי, הוא לא היה בוגד בי, אלה סתם שטויות שניסיתי לגרום לעצמי לחשוב, כדי שההורים שלי יהיו גאים בי. ברגע שהבנתי מה שהם עושים ברחתי מהבית, שכרתי דירה קטנה, שלא עלתה הרבה כסף ומאז אני עובדת בשני עבודות שונות בכדי לממן אותה.


תגובות (7)

תמשיכי

06/10/2013 08:58

תמשיכי!!!!

06/10/2013 09:01

תמשיכיייי מהממםם

06/10/2013 09:19

תממשיכיייי לילי זההה מוושלםם !!!!!
אניי דורשתת המשך!!!

06/10/2013 09:44

רק כי ביקשת יפה ^^

06/10/2013 09:47

מה?! מי את?? זה הסיפור שלי!!

06/10/2013 09:49

עאעאעעא תמשיכייי….!!

06/10/2013 11:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך