אני מי שאני פרק 3

"ללוות את הליידי לביתה?” הארי שאל.
"בטח" עניתי לו בחיוך וצעדנו לעבר מכוניתו.
הוא נסע לאחר שנתתי לו את כתובת בייתי על הדלת הוצמד פתק. "אני ואביך יצאנו נחזור מאוחר" טוב כנראה אני לבד היום. חיפשתי את מפתחות ביתי ולא מצאתי אותם. “הארי אני לא מוצאת את המפתחות" אמרתי בפאניקה.
"אל תדאגי נמצא אותם" הוא חיפש באוטו שלו בזמן שבדקתי שוב בכל הכיסים.
ראיתי את הארי חוזר מכיוון האוטו "מצאת אותם?” שאלתי "לא, אבל חשבתי תבואי אלינו ותחזרי הביתה מחר בבוקר" “אני מניחה שאין לי ברירה, נכון?” שאלתי מובסת למרות שהרעיון לישון בבית של וואן דיירקשין קרץ לי.
חזרנו למכונית והפעם נסענו לביתם. “הגענו" שמעתי את הארי קורא. “היי חברה, הבאתי מישהי תתנהגו יפה.” הוא אמר והסמקתי.
"הופהה, מי זאת הנערה החדשה של הארי ללילה?” לואי שאל.
"חהחה מצחיק מאוד.” אמרתי "נראה לכם שאני אהיה עם היצור הזה?” שאלתי בציניות וכולם צחקו חוץ מהארי שאמר "היי!”
"אחותי מגיעה היום, אז תהיה לך חברה" שמעתי את זאין אומר.
"יופיי, אני אוהבת להכיר אנשים חדשים" אמרתי בהתלהבות מוגזמת וקיוויתי שאף אחד לא שם לב. נשמע צלצול מכיוון הדלת וזאין רץ לפתוח. “היי אחותי" הוא אמר וחיבק אותה. “היי כולם, מה קורה?” היא אמרה ואז היא ראתה אותי "מי זאת?” היא אמרה בסלידה מסוימת, אני חייבת להודות שדי נעלבתי. “אני אמילי, ההורים שלי לא בבית ואיבדתי את המפתחות שלי אז הארי הביא אותי לפה" אמרתי בחיוך. “אה, אני תהל, אחות של זאין" “כן הבנתי את זה כבר, חוץ מזה שאתם דומים" אמרתי בחיוך, שוב. “היי בנות אולי תלכו לחדר שלי?” זאין אמר ושתינו הנהנו ועלינו לחדר של זאין.


תגובות (1)

אומייגד המשך במיידי..!!

20/09/2013 11:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך