אני מרגישה איך החיים שלי נהרסים( זה לא סיפור..)

נועה1212 10/05/2014 1580 צפיות 19 תגובות

אני כותבת את זה כאן, כי אני חושבת שיש כאן בנות שיותר מבינות אותי
מהפאנדים שלי (וואן דיירקשן)
שיוכלו להבין אותי, כי אנחנו משפחה.

אתם מכירים את זה, שאתם מרגישים שהחיים שלכם נהרסים, ממש מול העיניים שלכם?
אני מכירה את ההרגשה, וזה מה שקורה לי בימים האחרונים.
אני מרגישה כאילו כל יום הוא יותר רע מהשני, יותר מתיש מהשני
שכל יום אני בוכה יותר מהיום השני.
אני מרגישה איך הלב שלי מתפרק, יחד עם היחסים שלי עם אמי
אני לא יודעת מה קורה לה בזמן האחרון, אולי זאת אני, אולי זאת היא, אני לא יודעת.
לפני כמה ימים דיברתי עם אמי בטלפון, היא אמרה לי שהיא מאוכזבת מהציונים שלי בזמן האחרון
היא לא יודעת מה עובר עלי, בזמן האחרון אני מתפרקת, ואני פשוט משקיעה פחות בלימודים.
חברה הכי טובה שלי באה אלי אחרי בית ספר, אמרתי לאמא שלי שקיבלתי 81 בלשון, תמיד הייתי מקבלת יותר, אבל גם זה ציון טוב, לא?
היא לא אמרה כל הכבוד, היא רק אמרה ׳בסדר׳ והסתכלה עלי בחיוך קטן.
אם לא הייתי עם חברה שלי הייתי רצה לחדרי ובוכה, אך רק הסתכלתי למטה ועצרתי את הדמעות שלי מלהתפרץ.
היום אמרתי לאמי שאני רעבה, אני לא יודעת מה עשיתי לא טוב, אולי גם עליה עובר משהו, אבל היא פשוט התפרצה עלי.
אני מעדיפה לא להגיד בדיוק מה אמרה, אבל זה לא היה נעים במיוחד
זה נגמר בזה שלא לקחתי שום דבר לאכול ורצתי לחדרי, לא אכלתי כל היום, ואני לא חושבת שאני יאכל.
אולי אמא שלי נשמעת כאן רעה, אבל היא ממש לא, היא האמא הכי טובה בעולם
אבל אני פשוט לא יודעת מה קורה כאן בזמן האחרון.
אני שומעת את השיר Diana של הבנים, זה מדבר אלי, אני בוכה כשאני שומעת את השיר
לפעמים אני פשוט מתפללת וחולמת לעצמי, שהם יכנסו בדלת לחדר שלי ויחבקו אותי, שיגידו לי שהכל בסדר ולא לוותר אף פעם.
אבל זה לא יקרה.
החיים שלי נהרסים מול עיני, ואני לא יכולה לעשות כלום בקשר לזה.
אני צריכה עזרה, ואין מי שיעזור לי..


תגובות (19)

אוי… תראי אני לא ממש יודעת מה להגיד לך…

10/05/2014 14:51

תראי , אני לא יודעת בת כמה את אבל ובהנחה שאת בחטיבה אני אומרת לך שזה בסדר גמור. באמת יכול להיות שעובר עליה משהו, את יודעת כמה פעמים אמא שלי יצאה עליי בגלל שום דבר?
בקשר ללימודים, אם היא התרגלה לציונים טובים אז סביר להניח שהיא מאוכזבת, חטיבה של קל, תלמדי קצת וזה ייגמר.
נשבעת לך שזה טבעי שאתן רבות עכשיו.
אני יכולה לספר לך שבגלל שאת מתבגרת את משתנה ואמא שלך, שרגילה לילדה קטנה שצריכה רק את אמא שלה כל הזמן, זה לא מוצא-חן בעיניה שאת מתבגרת, אבל בסופו של דבר זה יסתדר.

10/05/2014 14:58

    תודה, את באמת עוזרת לי…

    10/05/2014 15:05

    שמחה שעזרתי :)

    10/05/2014 15:06

מה שסיפרת פה כל כך מתאר אותי… אבל האמת שאצלי זה השתנה ואני בטוחה שגם אצלך.
זה לגיטימי לגמרי לריב עם אמא ובמיוחד בגיל ההתבגרות. גם לי קורה מלא פעמים שאמא שלי מתפרצת עלי בלי סיבה וכועסת עלי על דברים שיכולתי לעשות יותר טוב…
בעברי היא גם תמיד הייתה משווה אותי לאחיינים שלה "תראי איזה עצמאים הם, תראי איזה פעילים הם ותראי אותך" וכל מיני כאלה… היינו רבות המון והייתי בוכה המון… אבל אחרי הכל אני אוהבת אותה והיום, אחרי שעברתי כבר את המשבר הגדול ביותר, היחסים הרבה יותר טובים. (אני בת 16). ושלא תביני לא נכון, עדיין פה ושם אנחנו רבות אבל הרבה פחות.
לגבי אבא שלי זה כבר סיפור אחר לגמרי…

10/05/2014 15:03

    תודה, זה עוזר לי שאת אומרת את זה, אני מקווה שגם הכל יהיה בסדר איתי
    אם בא לך.. אני לא רוצה ללחוץ או משהו.. את יכולה לספר על אבא שלי.. אולי אני יוכל לעזור לך או משהו…:)

    10/05/2014 15:06

    הריבים שלנו לא קשורים למשבר גיל ההתבגרות… אולי בעצם כן…
    בגלל שאני בת ואת יודעת… אני מתבגרת… כל פעם שאני יוצאת עם חברות הוא כל הזמן חופר לי ומעצבן אותי. אם אני לובשת בגד שבטן קצת חשופה, הוא ישר אומר שזה מכוער ודברים כאלה… אני מבינה שהוא דואג לי, אבל הוא דואג לי יותר מדי. הוא לא נותן לי את חופש הביטוי. חוץ מזה שהוא גם נורא אגואיסט עם אגו בשמיים. אני תמיד זו שצריכה לוותר לו. אבל עזבי, הסיפור הרבה יותר מורכב… והאמת שבדיוק רבתי איתו אז אני עצבנית עליו ברמות…

    10/05/2014 15:11

למרות שיש לי מה להעיר על הכתיבה (לא כל כך הרבה, למען האמת. הציון ההו-כה-נמוך [ציניות] שמונים ואחד אינו משפיע על הכתיבה שלך) אני לא אעיר, כי זו פריקה.
להורים שלי לא אכפת לגבי ציונים. לא אכפת להם שאני ארד בהקבצות. הם יודעים שזה אכפת לי, ובגלל זה זה גם אכפת להם.
אבל אני מכירה את האכזבה הזאת, שכשמקבלים שמונים ומשהו, ושמחים, למרות שכולם יודעים שכבר קיבלת גבוה יותר. למרות שזה לא ציון כל כך נורא.
אני מבינה את זה. באמת שכן.

10/05/2014 15:05

    לא כל כך הבנתי מה רשמת בהתחלה..

    10/05/2014 15:08

    אני מניחה שזה ריכוז גבוה מדי של ציניות, אפילו בשבילי.
    עכשיו כשאני מנסה לפשט את זה, גם אני מסתבכת. רגע..
    אוקיי, הצלחתי:
    שאני שמחה שהציון הכל כך נמוך שלך (בציניות) לא משפיע על הכתיבה שלך.
    זה אמור לצאת מחמאה, שהכתיבה שלך די טובה.

    10/05/2014 15:12

    אה… חחח
    אני חושבת שאני היחידה שלא הבנתי שזה ציניות
    לפעמים יש לי את הקטעים האלה שאני לא קולטת שזה ציניות ומבינה את זה בצורה אחרת לגמרי (במיוחד כשסבתא שלי מדברת בציניות, ואו אי אפשר לדעת מתי היא צינית ומתי לא!)

    10/05/2014 15:33

הייתה לי תקופה כזאת ממש לא מזמן. כאילו, ממש. זה לא שהיא נגמרה, זה פשוט שהתרגלתי.
אבל אמא שלי, אם יש צעקות יש גם עונשים. זה אומר בלי מחשב בלי טלוויזיה בלי לצאת לשבוע במקרה הטוב. ככה שכל פעם שאני רוצה לכתוב פריקה זה חייב לחכות שבוע וזה מת במהלך הזמן הזה.
אבל, יא נואו, גם לעונשים התרגלתי.
על הציונים אני לא מספרת לה. גם כשאני מקבלת תשעים [זה נדיר, לרוב זה בתנ"ך] אני כבר שוכחת לספר, כי אני לא מספרת לה ציונים כמעט בכלל.
אני כבר לא מספרת לה כלום. אני יודעת שהיא לא תוכל לעזור.
ואת יודעת? אצלי במקום וואן דיירקשן יש סופרנטורל ופאניק! אט דה דיסקו. אני רק רוצה שברנדון או מישה יכנסו לחדר ויחבקו אותי ויגידו שזה בסדר ושהם אוהבים אותי. שיכנסו ויגידו "אכפת לנו ממך!"
אבל זה לא יקרה, כמובן. יש להם מליוני מעריצים והם יכנסו באקראיות אלי?
היו ימים שכל יום שהייתי חוזרת מבית הספר הייתי רק בוכה. כאילו, הייתי מדליקה דיס איס גוספל ובוכה כאילו העולם נחרב.
אבל זאת רק תקופה. אולי היא עוברת, אוי לא, אבל לתקופות מסתגלים כשהן לא עוברות. התחושה הזאת לא תהיה כזאת נוראית ותבכי פחות. במיוחד אם תדברי מישהו או מישהי שתוכלי לדבר איתו\ה הכי פתוח שאפשר.
אז… זה סוגשל עובר. לא לגמרי, מה שלא עובר רגילים אליו ומה שכן עובר ברוך שהלך לנו מהחיים.
סליחה על החפירה.
בהצלחה.

10/05/2014 15:25

    תודה, את ממש לא חפרת, את עזרת.
    לצערי אין מישהו/מישהי שאני יכולה לדבר איתו
    אני מעדיפה לשמור בפנים, לא להדאיג אנשים אחרים, אני בטטחה שיש להם מספיק בעיות בחיים, אני לא רוצה שגם הבעיות שלי יהיו בראש שלהם

    10/05/2014 15:32

    זה בדיוק מה שאני אומרת כל הזמן.
    אבל תאמיני לי שיבוא רגע שאת פשוט תתפרקי ותספרי לבן אדם מסויים הכל בבת אחת. ואז תרגישי חרא כי זה היה בבת אחת.

    10/05/2014 15:38

החיים שלך לא נהרסים, זה עוד מכשול שניצב לך בדרך רק בשביל שתראי עד כמה את חזקה כשאת עוזרת את כל הכוחות שלך ומפילה את הקיר הזה.
אני עברתי תקופה לא טוב בחיים שלי…
ואני מדברת אתך כאן על שנה וחצי של סיוט מתמשך, שאני הרגשתי פשוט שהעולם קורס עלי
באיזה שהוא שלב התחלתי לחתוך, אחת הטעויות היותר גדולות שעשיתי…
ברגע שההורים שלי גילו את זה אני רק ראיתי למה נהפכתי
כי פעם לא הייתי כזאת, לא הייתי בכלל! להפך, הייתי ילדה שמחה עם חיוך מודבק לפרצוף.

יש תקופות טובות בחיים ויש תקופות רעות
הדרך שלי לעבור זאת היא לתת לעצמי 'סטירה לפרצוף' (לא באמת כמובן!)
ולהתעורר, לראות שאני סתם נופלת בלי סיבה ושאם אני באמת רוצה אני יכולה לעצור את הנפילה ולטפס בחזרה לצמרת.

ועוד דבר אחד חשוב שהוא בערך המפתח הכי גדול לעצירה:
להגיד לעצמך דוגרי, בשי הכנות מכל הלב והנשמה "מכאן אני לא יורדת! אני רק עולה!"
זה יבוא…אצלי זה בא כשהנבתי שנמאס לי מהתקופה הארורה הזאת בחיים שלי ושאני לא מוכנה ליפול יותר.
ועוד עצה חשובה מאוד: ת-ס-פ-ר-י! ולא רק לבן אדם אחד או שניים שבקושי מכירים אותך ולא רק לחברות הכי טובות..תספרי להורים, לאחים הגדולים, למורה, ליועצת בית הספר, לפסיכולוג אם יש לך…
הם כבר יעזרו לך לצאת משם…אבל הם רק יכולים לעזור, העבודה הקשה מוטלת עליך…

ו…..וואו חפרתי ><
מקווה שלא חפרתי לך יותר מדי חחחח
הכל מאהבה….
נוני ♥

10/05/2014 16:19

    אנ כן וכמעט שחכתי…
    ככול שתשמרי הכל בפנים
    ככה המצב ידרדר ויעשה גרוע יותר..

    10/05/2014 16:21

אני ממש מבינה אותך כי גם אני עוברת תקופה דיי קשה כל הזמן אני רבה עם ההורים ועוד כל מני דברים כבר מלא זמן שאני כל הזמן רוצה לעשות משהוא שיגרומ לי רע אבל כל הזמן השירים מצילים אותי-במיוחד וואן די ואז הבנתי שכל הדבר הזה לא צריך להשפיע עלי ולא צריך להוריד לי את הביטחון פשוט מדי פעם צריך לפרוק את הרגשות שלך פשוט אל תתני לזה לשבור אותך ~ניראה לי שחפרתי~

10/05/2014 22:55

אני בטוחה ב100 אחוז שלכל ילדה בעולם מההכי שקטה להכי עצבנית ומההכי רגישה להכי אדישה היו בעיות עם ההורים, עם ציונים, עם כל דבר בעצם.. קרה לי בדיוק אותו דבר עם הציונים (כי אני בבצפר לא טוב והמורים אשמים.. וההורים לא מאמינים לי.. ;((() אני ממליצה לך למצוא תמיד איך לצחוק, לשמוע מוזיקה אבל אל תחתכי כי מתמכרים לזה והתקופה הקשה תעבור בטוח. בנוסף, אני חושבת שכדאי לך לפרוק, אנשים יקשיבו ויעזרו. תתפלאי. אני גם מתפללת לפעמים אם קורה לי משהו קשה (אני דתייה) ואני גם ילדה מאוד מאוד חוצפנית עם פיוז קצר (זה לא מועיל בכלל למצב, אל תלמדי ממני) בקיצור, תשמרי על אופטימיות והזמן יעשה את שלו.. מקווה שעזרתי והעברתי את מה שניסיתי למרות שלא כלכך נראה לי…

10/05/2014 23:05

אין לי מה להגיד כי אני הכי לא פראיירית עם ההורים שלי.
אני מקרה אבוד. אמא שלי תתעצבן עלי אני אצעק עליה וככה עם אבא שלי.
עם הציוניפ, בדיוק היום קיבלתי 84 במתמטיקה ואמרתי לאמא שלי, לא היה אכפת לה.. בעיקרון גם לי לא. יש לי ממוצע טוב ואני דואגת לעצמי (92 לעת עתה)
ואת יכולה לנסות ולדבר עם אמא שלך, אני לא יודעת איזה כיתה את אבל מבחנים בעברית הם לא קלים כמו שחושבים עם כל הסיכומים שיש.
ואל תשמרי בבטן זה באמת יחמיר.
אני יודעת שלא ממש עזרתי, אבל אם יש סיכוי קלוש שכן אז בבקשה.

11/05/2014 16:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך