אני ממש מקווה שתאהבו את הפרק (:
מצתערת שלקח זמןן :/
תגובות וממשיכה ♥

אני תמיד אהיה איתך פרק 4

31/12/2013 660 צפיות אין תגובות
אני ממש מקווה שתאהבו את הפרק (:
מצתערת שלקח זמןן :/
תגובות וממשיכה ♥

בכיתי בטירוף ראיתי שכולם באים להכנס אז נעלתי את עצמי בשירותים.
כולם דפקו על הדלת של השירותים ואני התחלתי לבעוט בהכל ! בעטתי במגירה ואז נפל עלי משום מקום מכתב וסכין ששרט אותי ליד העין שלי וחתן גדול על היד התעלמתי מזה ופתחתי את המכתב .
————————————–
במכתב היה כתוב :
'היי ליבי שלי, עם את מוצאת את זה , זה אומר שאת כנראה גילית שאני בוגד בך. אני יודע שזה נראה רע עכשיו אבל יום יבוא ואת תביני למה עשיתי את זה.. אני בחיים לא יפסים לאהוב אותך. בחיים וליבי? אני מצתער שוויתרתי עליך ככה מהר . אז אני מבקש ממך לא לשמור איתי על קשר כי אז אני באמת ישבר. אוהב האריX'

סיימתי לקרוא את המכתב שהארי השאיר לי ופשוט התחרפנתי ! התחלתי לצרוח ולבכות ולקחתי את הסכין שנפל עלי ולחתוך אותי ולא ורידים. עשיתי לי חתך בצוור ברגל ובמצח. לפתע נפתחה הדלת , איבדתי את ההכרה.
~נקודת מבט לואי
הצלחנו לפרוץ לדלת עם הסיכה של אלינור אבל לפני זה אלינור לקחה אותי לשיחה
^ פלאשבאק ^
' היי לו ' אלינור אמרה ' תקשיב אני מעדיפה שנהיה ידידים בנתיים אוקי? ' אמרה בלחש אלינור 'מ..מה? ' גימגמתי ' אני מצתערת' אמרה אלינור ונשקה לי על הלחי.
^ סוף פלאשבאק ^
הלת נפתחה ושם ראינו אותה את ליב שוכבת על הרצפה מחוסרת הכרה או מתה, לא ידענו . רצנו אליה וראינו את כל גופה הקטן מלא בחתכים, לא האמנתי שהכל קרה בגלל הארי ואז מצאתי את המכתב מוחזק בידה . אלינור הלכה להתקשר לאמבולנס ושאר הבנים ופרי חוץ מהארי נשארו איתה וניסו לבדוק עם היא נושמת. לקחתי את המכתב ופתחתי אותו. ' היא נושמת ' צעקה פרי וכולם ואני נשמו לרווחה, הלכתי לצד עם המכתב וקראתי אותו . פרצופי היה ככה :O זה ממש לא התאים להארי להיות ככה ! החלטתי להתקשר אליו :
הארי : לואי ?
אני : אני לא מאמין..
הארי ? לואי הכל בסדר ?
אני : הכל בסדר?! ליב שוכבת בחדר עם חתכים מחוסרת הכרה או כבר מתה אני לא יודע! ונחש מה מצאתי אצלה??!!
הארי : מה?! ליב בסדר ?!?! אני בא..
אני : לא אתה לא ! כי זה בגללך ! רק בגללך ! מצאתי את המכתב ביד שלה! מה עובר עליך למה עשית לה את זה !
-~- שתיקה -~-
~ נקודת מבט הארי
לא עניתי ללואי , לא יכולתי . האישה שלי שוכבת שם מתה או מכוסרת הכרה. בגללי. רציתי למות.. התחלתי לבכות וישר נסעתי אליהם הביתה.
~ נקודת מבט לואי
נשמעה דפיקה בדלת אלינור רצה לפתוח. אלינור עלתה למעלה ' איפה האמבולנס ??' שאלתי היא לא ענתה רק מאחוריה יצא עוד מישהו.
הארי
' מה אתה עושה פה ???? ' שאלתי ' אני לא יכול.. אני חייב לראות אותה איפה היא ? ' הצבעתי על ליב. הארי רץ עליה והתיישב לידה .. ' האמבולנס פה ' צעקה פרי מלמטה באו אנשים לא מוכרים והרימו אותה אני הארי ליאם ואלינור באנו איתה.
הגענו לבית חולים והכניסו אותה לחדר ואותנו השאירו בחוץ . אחרי בערך חצי שעה יצאה אישה בלונדינית עם עיניים ירוקות מפחידות ואמרה ' היא עוד מעט תתעורר אתם יכולים להכנס ' חשתי הקלה עצומה ורצתי לתוך החדר והתיישבתי לידה.
הארי התיישב מהצד השני שלה ואחז בידה.
~ נקודת מבט ליב
פקחתי את עיני וראיתי במטושטש את אלי לואי וליאם מחבקים אותי חייכתי ' ליביי את לא מבינה איך דאגנו לך ' אמרה אלינור ' תודה, באמת אבל אני בסדר זה הכל בגלל הארי הזבל הזה אבל עזבתי אותו ' אמרתי ואז הבחנתי בו , בהארי יושב ומחזיק את ידי . השתחררתי ממנו ישר ועלתה על פני הבעה גועלית ' אני שמח שאת בסדר ' אמר הארי וברח החוצה. סיפרתי לכולם על המכתב ועל הכל ולפתע פרצו לחדר כל שאר הבנים צ'אד ופרי . צ'אד רץ עלי חיבק אותי ונישק אותי במצח ולא עזב אותי ' ליבי אני לא מתכוון לעזוב אותך ' אמר צ'אד וכולם צחקו . כולם חיבקו אותי.
אחרי שעתיים כולם הלכו הביתה חוץ מאלי צ'אד ולואי.
ישבנו על המיטה שלי עד שכולם נרדמו כולל אני.





התעוררתי לקולות חלשים שהיה נראה שמדברים עלי..
' ליבי עם היית יודעת שאני מאוהב בך…. הלוואי שהיינו באמת יכולים להיות ביחד, אני בחיים לא יפגע בך. אני אוהב אותך. ' זיהיתי את הקול הזה, לא חשבתי פשוט פקחתי את עיני ומשכתי אותו לנשיקה .. אחרי הנשיקה אמרתי ' גם אני אוהבת אותך לואי. '


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך