אמנדה סטיילס
תגובות רעות תדחפו לאתם-לאיפה.
וקרדיט לכתבות האחרונות:
http://www.onedirection.co.il/

אתם יודעים מה?

אמנדה סטיילס 25/04/2013 982 צפיות 9 תגובות
תגובות רעות תדחפו לאתם-לאיפה.
וקרדיט לכתבות האחרונות:
http://www.onedirection.co.il/

נמאס לי. פשוט ככה.
אני כבר לא יודעת מאיפה להתחיל, אני פשוט חייבת כבר לפרוק…
אתם יודעים? זה לא עוד 5 בנים. פשוט לא.
וכן. אני שוב כותבת עליהם ותגידו מה שאתם רוצים.
בעצם לא. לא רק עליהם. גם על ביבר.
אז באמת! מאיפה להתחיל?
מתפוצץ לי הראש ואני עומדת להתחרפן. נמאס לי!!!!
מי אתם בכלל שתצאו עליהם???
לכם קל לקרוא להם "הומואים" ו"זונות" ו"לסביות" ועוד מילים שבתכלס; הם אפילו לא נחשבות לקללות..
ואתם יודעים מה?, אתם שונאים אותם כי:
1. הם הומואים.
2. הם מכוערים.
3. הם לא מוכשרים.
4. שהם לא מצליחים.
כן. את כל המיליון ומשו סיבות ששמעתי מהשכבה הדפוקה שלי
אז זהו. הם לא אפחד מהדברים האלו!
1. הם לא הומואים ואני לא אביא לכם תמונות שלהם מתנשקים אני אביא להם הוכחות יותר חותכות
א. בגמר של הX פאקטור הארי לחש למנצח תחשוב כמה בנות אתה הולך ל… דפוק (מי שהבין-הבין)
וישלי סרטון שגם מוכיח את זה. רוצים לראות אותו? רק תגידו לא בעיה.
ב. יש שמועות שזאין הציע נישואים לפרי
ג. יש כמה בנים מהם שכבר עשו את זה וישלהם חברות
ד. וכל יום יש כתבה על הארי וניילר עם דוגמניות ובנות ושמועות על זה שהם יוצאים עם מישהי…
אז בוא נגדיר את זה שהומואים- הם לא. אתם יכולים להמשיך לומר להם הומואים אבל בתכלס הם לא.
(איך לעזאזל הם הומואים אם ישלהם חברות????)
ואתם לא פוגעים בהם, אתם פוגעים בנו.
2. הם הדבר שרחוק להיות ממכוער. תודו שהדבר שאתם שומעים מדיירקשנית (ולא רק זה)
כמה הם חתיכים.
ואם הם היו מכוערים לא היו להם כלכך הרבה שערים על מגזינים הכי מדוברים שיש ולא היו מציעים להם כלכך הרבה קמפיינים. אבל מכוערים- הם פשוט לא!
3. לא מוכשרים??? אולי תמצאו תירוץ קצת יותר טוב??? כאילו מה עובר עליכם????
תחשבו שנייה. איך הם נפגשו? בX פאקטור! הם לא התחילו כלהקה!!!
אז אם לא היה להם כישרון, הם לא היו עוברים והם גם לא היו מגיעים לגמר!
4. לא מצליחים???? בכל מקום רק תלכו תהיה שם לפחות דיירקשנית אחת!
אתם שומעים עליהם ואת השירים שלהם בכל מקום אפשרי! הם שברו ועדיין שוברים שיאים!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אתם אומרים שאנחנו אוהבות אותם רק בגלל שהם יפים.. (לפחות אתם מסכימים עם זה שהם יפים… )
אבל כן ברור.
קניתי את האלבומים שלהם בשביל להאזין לפרצוף שלהם! כן בטח! איך עליתם עלי??? -.-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
רוב הדיירקשניות הצליחו אממ.. איך להגדיר את זה.. להשתקם (? המילה הנכונה?) לצאת מהבוץ(?)
(קיצר הבנתם את הנקודה!) רק בזכותם.
הם שינו לי את החיים. אפחד מכם בחיים לא יבין מה הם עשו לי.. בתור אחת שהייתה די דיכאונית, ואפעם לא מצאה את המקום שלה, והייתה חסרת ביטחון, ושנאה את עצמה,
וכאילו.. פתאום להרגיש ככה… מה הם עשו לי.. אפחד מכם בחיים לא יצליח להבין..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
תאמינו לי. לא חסרים להם שונאים. אתם חושבים שהם צריכים גם אותכם???
אתם יודעים כמה מכתבי שנאה הם מקבלים?? על זה שהם צריכים למות, ולהתאבד, ולקבל סרטן.. ועוד כל מיני דברים פשוט נוראים.. ואם אני אבוא אליכם, אל כל השונאים, ואשאל אתכם שאלה כלכך פשוטה;
אתם תדעו לענות לי עליה? אם אני רק אבוא אליכם ואשל אתכם רק את השאלה הזו;
"אך קוראים להם? מה השם של כל אחד מהם? אני לא צריכה שתגידו לי שם משפחה.. רק שם פרטי!"
אתם לא תדעו. אבל לשפוט אותם ולקלל אותם? הכי קל נכון?!
לקרוא להם הומואים, ולקלל אותם כאילו שהם רצחו את אמא שלכם, אתם יודעים נכון?
לשפוט אותם ככה סתם, זה הכי קל. כן ברור. אני יודעת.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מעבר למפורסמים שהם, הם גם בני אדם. (כן! יואו! איזה קטע!)
תחשבו עם מה אתם הייתם צריכים להתמודד… הם התחילו מכלום ותראו איפה הם עכשיו…
אני גאה בהם, ואני גאה להיקרא דיירקשנית.
אכפת להם מהמעריצים שלהם, הם לא כפויי טובה. הם לא אנשים צבועים, והם גם לא השתנו.
ולדעתי זו התכונה שהכי חשובה במפורסמים… שאחרי כל העושר והתהילה, הם לא שוכחים מאיפה הם באו, הם לא שוכחים את המשפחה שלהם, החברים שלהם…
הם דואגים להם והם מעריכים אותם. הם לא מנצלים את המקום שבו הם נמצאים
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אני יכולה לספר לכם סיפור?
אני מכירה איזה בחור שעכשיו נמצא במקום לא רע בכלל. אבל לפני זה.. לא היו לו חיים כאלו פשוטים..
הכל התחיל כשהוא נולד 3 שבועות לפני הזמן שלו. בגלל זה היו לו המון בעיות..
הוא ביקר בבית חולים המון, והוא היה מאושפז שם לתקופות ארוכות.. הוא גם נולד בעצם- מת.
הרופאים לא הצליחו לגרום לו להגיב והם נאלצו להחיות אותו.
לא הבינו מה יש לו עד שגילו שכלייה אחת שלו לא מתפקדת והשנייה עבדה ברמה של 95%,
ולכן הוא היה צריך לקבל יום וערב 32 זריקות בזרוע. תחשבו מה זה בתור ילד בן 0-4…
בבצפר הוא היה חוטף מכות מבריונים, ולכן הוא לך למכון ללמוד להתאגרף. במכון לא ריחמו עליו,
והוא היה צריך להילחם בכולם בלי קשר לגיל. אז תדמיינו: ילד בן 12 נלחם במאמן בן 38.
הוא שבר את האף, קרע את עור התוף וחזר הביתה עם פנים פצועות ונפוחות..
אפחד לא בא למסיבת 16 שלו, החברים שלו מתחו אותו והביכו אותו, הוא נדחה פעמיים עד שהוא הגשים את החלום שלו: הוא התקבל לX פאקטור.. ומשם- הכל היסטוריה…
אז פה הסיפור נגמר. ואם אתם לא יודעים על מי אני מדברת אתם לא יודעים עליו מספיק בשביל לשפוט אותו- אז תפסיקו.
העיקר לקרוא לו הומו אתם יודעים נכון?!?!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אני גם באמת לא מבינה מה ישלכם נגדם?
אתם שונאים אותם כי:
1. הם תרמו לילדים חולים באפריקה והוציאו סינגל שכל ההכנסות שלו הם תורמים?
2. הם תרמו כסף ואוכל להומלסים?
3. הם ביקרו תינוקות וילדים חולים משותקים וגוססים בבתי חולים?
אני גם לא מבינה עוד משו… זה שלפעמים הם בוכים ומראים חולשה לתינוקות שאפילו לא מצליחים להרים את הראש שלהם לבד, וזה שהם יודעים לשיר, אז כאילו מה? זה הופך אותם להומואים?
או שאולי גם בגלל הסיבות האלו: (?)
1. הם הופיעו בארמון של המלכה?
2. הם הופיעו בספר שיני הגינס 2013?
3. הם הלהקה הכי פופלארית, עשירה, ומצליחה אבר?
4. בגלל שהם יפים ומוכשרים?
5. בגלל שיש להם מעריצים שתומכים בהם ואוהבים אותם?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לכם, לא אכפת סתם לזרוק מילים לאוויר נכון??? אז זהו שמה לעשות? זה פוגע. כןכן תתפלאו.
וכו-לכם הייתם מתים להיות במקומם.. אתם פשוט מקנאים! אז אולי תסתירו את זה קצת חמודים?
אז נכון. הם עשו טעויות לפעמים.. אבל מי לא???
בסדר. אתם לא אוהבים את המוזיקה שלהם? אפחד לא הכריח אותכם לשמוע אותה.
ישלכם בעיה איתם? אל תקללו אותם לידנו.
אז כן! אני גאה לומר שאני מעריצה 5 בנים שמתנהגים כמו ילדים בני 5, והם הכל בשבילי,
אז תסתמו כבר. -.-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אני יודעת שלא שיניתי פה דעה של מישהו אבל תחשבו קצת לפני שאתם אומרים משו רע עליהם,
כי אתם יוצאים מושפלים אז פשוט תסתמו.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שנתיים,2 אלבומים, 32+ שירים,3 ספרים,59+ פרסים,3 שיאים עולמיים, סרט אחד,6 קליפים,4 סיבובי הופעות,65 קעקועים,להקה אחת,חלום אחד,וואן דיירקשן ❤
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MediaTraffic פרסמו את מצעדי מכירות המוזיקה השנתיות שלהם לשנת 2012 והבנים מופיעים שם פעמיים בחמישייה הפותחת!
האלבום הראשון שלהם Up All Night מקום 3 ברשימה והאלבום השני והאחרון שלהם (לבנתיים) Take Me Home שיצא לא מזמן מקום 5!
שיהיה לאמן אלבום אחד בחמישייה הראשונה זה השג! אז שניים???? וואו הישג עצום!!!!
הרשימה המלאה של הטופ 10 למי שמעוניין:
Adele – 21
Taylor Swift – Red
One Direction – Up All Night
Lana Del Rey – Born To Die
One Direction – Take Me Home
Mumford & Sons – Babel
Pink – The Truth About Love
Justin Bieber – Believe
Coldplay – Mylo Xlyoto
Maroon 5 – Overexposed
ברשימת הסינגלים העולמיים לשנת 2012 הבנים נמצאים במקום 18 עם WMYB.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
האלבום הראשון והמצליח במיוחד של הבנים, 'אפ אול נייט', היה בין העשירייה המובילה במכירות האלבומים בארה"ב יותר מ20 שבועות, והם הקבוצה הראשונה שהצליחה לעשות את זה מאז NYSYNC.
מאז ההופעה בטקס הסגירה של האולימפיאדה, האלבום הצליח לשבור שיא עוד יותר גדול והביא את הבנים למקום הרבה יותר גדול.
'וואט מייקס יו ביוטיפול' גם חזר בחזרה לאייטונס והוא נמצא עכשיו במקום 18.
בינתיים זה נראה כאילו ההופעה באולימפיאדה עזרה לבנים מאוד, ועם הסינגל החדש שהולך לצאת בחודש הבא, ההיסטריה מסביבם מתחילה לעלות שוב.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הבנים הגיעו לשתי מליון מכירות דיגיטליות של סינגל הבכורה שלהם What Makes You Beautiful בארצות הברית , מה שעושה אותו כאלבום פלטינה ..כפול !!!! . הלהקה האהובה עלינו מכרה 146,405 עותקים על סינגל בשבוע שעבר ! הסינגל נמכר 2,060,303 עותקים ! מאז יציאתו בפברואר בארצות הברית. האלבום שלהם Up All Night מכר בשבוע שעבר 40,188 בארצות הברית ובסך הכל נמכרו 600,000 מאז יציאתו בארצות הברית. הבנים הם הלהקה הבריטית הראשונה שאי פעם הגיעה לטופ רשימת 200 האלבומים של מצעד הבילבורד !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
תתפלאו. יש לי סיבה טובה להתגאות בהם, ותאמינו לי שזה עוד כלום.


תגובות (9)

אומייגד .. כל כך מסכימה !!! 3>!

25/04/2013 09:53

וואו את צודקת במאה אחוז !!!!!!! לבנים לא מגיע שיקראו להם בשמות ויש לי ילדים בכיתה שיוצאים כלכך מפגרים !!!! כל הילדים בכיתה שלי לובשים תומס( הנעליים שלואי אוהב סלש לובש הרבה) והם קוראים לו הומו כןן בטח !!!! הם קוראים לזאין בשמות ואומרים לו ערבי מסריח ושימות אז עכשיו ישלי בכיתה שלוש ילדים שבאו מלבנון ועכשיו הוא ערבי?!? ישלי ילד בכיתה שגם נולד דומה לליאם והוא בעצמו קורא לו הומו ומקלל אותו עכשיו תחשבו מה הוא עבר!!!! ונייל!? הוא שר יפה ומתאים ללהקה מאוד בלעדיו לא היה אותו דבר !!!!! אל תקראו לו בשמות ואל תקללו אותו ועד כמה שהילדים בכיתה שלי מפגרים הם קוראים לו נעל . וואו חכמים גדולים!!!!! והארי..! מקללים אותו שהוא הומו ושהוא סוטה ושותה הרבה ! אז הוא יוצא לבר , אז הוא לפעמים מבלה עם חברים , אז ? הוא וכל הבנים בלחץ ענק ומגיע להם להירגע!!! אז הוא אוהב בנות מבוגרות.. אז? וכמו שאמרת שהוא לחש למנצח באקס פקטור ׳ תחשוב כמה תוכל ל**ן עכשיו ׳ אז הוא קצת סוטה אוקיי קצת .. כל הבנים ככה !!!! ואני מסכימה עם כל מילה שלך!!!! מי שמתביישת להיות דיירקשנית היא לא דיירקשנית !! צריך להתגאות ! ועוד משהו שאני מתערבת אתכם ורק מוסיף לי אהבה אליהם – כשהם יבואו לארץ (והם יבואו מתישהו תאמינו לי) הם בטוח יגידו משהו בעברית!!! גם אם זה רק שלום במבטא בריטי סקסי .. והכל רק בשבילכם !!! אז כדאי שתתחילו לחשוב לפני שאתם אומרים משהו על אחרים ותסתכלו ל עצמם לפני !!!!

25/04/2013 10:04

אני גאה בך כולכך… ~כפיים גאות~ חחח הוצאת לי את המילים מהפה ובואי שניה למייח אני צריכה לשאול אותך משהו…

25/04/2013 10:06

אהההה
וואן דיירקשין המושלמים ♥♥

25/04/2013 10:08

וואו!! פשוט וואו!! אני מסכימה עם כל מילה\פסיק\נקודה\נקודותיים\סמיילי וכו' שכתוב פה!! להיות דיירקשנית זה אחד הדברים הכי טובים שקרו לי בחיים!! הם גורמים לי לחייך בכל שיר שלהם!! או בכללי מהפאני מומנטס שכיף לחרוש עליהם שוב ושוב…… חבורת עילגים מושלמים *~*
ותכלס אנשים!! תחשבו רגע למה אנחנו מעריצות אותם? בגלל שהם מכוערים? כי הם חסרי כישרון? כי יש להם מוזיקה גרועה? אולי הם בכלל חבורה של סנובים שלא שמה על אף אחד?? לא!! בכלל שהם *מלאים* בכישרון! הם מושלמים במראה! יש להם אישיות מדהימה והם לא מוותרים על הזדמנויות לפגוש כמה שיותר דיירקשניות!! הם מתנדבים בכל מיני עמותות תורמים,עוזרים, הכל!! אז כן… נראה אותכם יורדים עליהם?
מכוערים? עניין של דעה אבל בואו נגיד את זה ככה.. הדעה שלכם (השונאים) לא שווה את הדעה של יותר מ12 מיליון אנשים בעולם…
חסרי כישרון? כן כי סיימון סתם קם בבוקר ואמר 'היי משעמם לי אז בואו ניצור להקה של חמישה בנים חסרי כישרון\יכולת לשיר' ותכלס כל הפרסים שהם זכו…..
לא אוהבים את המוזיקה? שמרו בבטן!! מוזיקה זה עניין של טעם !!
אישיות? הם מדהימים! כל אחד ואחד מהם!! מה שהם עושים?? בלי קשר לכסף חצי ממכם (שוב- השונאים) לא חולמים לעשות!!
אז כן….. אני מעריצה אותם! וזה אחד הדברים שאני הכי גאה בהם!!
ותכלס?? מה רע בהומואים?? מה הם לא בני אדם?? יש כאלה מושלמים אפילו!! אבל לא ספציפית וואן דיירקשן… לא הם לא הומאים! אבל רק שתדעו לכם שהומואים זו לא קללה!! זה בני אדם!! בדיוק כמונו!!
רציני שאני מסכימה עם כל מה שהיא רשום פה!! ואם אין לכם משהו טוב להגיד אל תגידו!!
1D פוראבר ;)

25/04/2013 10:09

איך לעזאזל הצלחת להביע את זה בכתב?! אני בחיים לא אצליח
אבל עכשיו אני גם לא צריכה כי כל פעם שמישהו ירצה לדעת איך **אני** מרגישה בכל הסיפור אני אתן לו קישור לזה
אני כ"כ מזדהה עם זה
פשוט כ"כ שזה בלתי אפשרי

25/04/2013 13:24

את פשוט צודקת!!!!!!!!!!!!!!!!!! ככה אני בדיוק מרגישה!!!
אני וחברה שלי הדיירקשניות היחידות בשכבה שלנו וכל יוםםםם אומרים לנו שהם הומואים והם סתם להקה מפגרת… (מה שהם לאאאא)
וזה פשוט נמאס! תתבגרו קצת!!

27/04/2013 08:46

לא הבנתי על מה ההתלהמות… למה זה ככ משנה לך מה חושבים עליהם? ובכללי, יש לאנשים הזכות לחשוב ולשפוט איך שבא להם, גם כשהם בוטים ומגעילים. ופופולאריות היא לאו דווקא מדד לאיכות.

15/11/2015 17:41

    זה ממש נכון.
    ואני חייבת לציין שזה שאומרים שהם הומואים, זה לא דבר רע. אז מה? הרבה אנשים מוצלחים הם הומואים, ולא צריך לתת סיבות ללמה הם לא, כי הפרט הזה בכלל לא משנה. סבבה, זה שאומרים עליהם דברים לא נכונים זה באמת מעצבן, בעיקר מאלה שלא מבינים, אבל ככה אנשים מוציאים את הכעס, השנאה והקנאה שלהם, בלנסות לדרוך על מי שגורם להם את זה.
    דבר שני, זה שהם "חתיכים" (הם פוטוגנים, אבל אני לא אגיד שמישהו מהם נחשב הטעם שלי. יופי זה בעיניי המתבונן), זו לא סיבה לתת להם שער בעיתון. שער בעיתון נותנים לכתבה המרכזית, ויש הרבה אנשים שלא נחשבים חתיכים ויפים ונותנים להם שער.
    בכל מקרה, הקטע הזה של להתעצבן ממה שאומרים עליהם, זה רק יעצבן אותך יותר. אנשים אומרים הרבה דברים, זה לא אומר שהם נכונים או צודקים.

    15/11/2015 17:51
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך