shahaf
דווקא שמח..
לא יודעת זה התחיל לי עצוב, אבל התחשק לי פתאום שמח..
מקווה שאהבתם אני כתבתיי..
לדעתי לא משהוווו :/

את הרגשות אי אפשר לשכוח… וואן שוט נייל וענבר :)

shahaf 31/01/2013 1382 צפיות 4 תגובות
דווקא שמח..
לא יודעת זה התחיל לי עצוב, אבל התחשק לי פתאום שמח..
מקווה שאהבתם אני כתבתיי..
לדעתי לא משהוווו :/

אוקיי אז זה אני כתבתי..
מקווה שתאהבו
סמיילי זה בשבילך..

"מי אתה?" ענבר שאלה בעיניים פקוחות לרווחה, ממצמצת מספר פעמים..
זה היה כמו סכין בלב,
לא,
כמו אלף סכינים בלב..
אשתי
האימא לילדים שלי
החברה הכי טובה שלי,
לא זוכרת אותי..

"את ב-באמת לא זו-זוכרת אותי?" שאלתי מגמגם..
כן, אני, נייל הורן מוואן דיירקשן, מגמגם..

"אתה מוכר לי.. אני אמורה לזכור אותך?" היא שאלה, מבט תמים בפניה..
"אני נייל.. אני ב-בעלך.." אמרתי מנסה לחייך אליה, אך נכשל..
"אני נשואה? יש לי ילדים?" היא שאלה שוב..
דמעות התחילו להיקוות בעיניי..
איך אני יסביר לליז ובילי את העובדה שאימא שלהם,
לא זוכרת אותם,
לא זוכרת אותי..
"כן.. ליז, היא בת 6 עוד חודש, ובילי, הוא בן 3 וחצי.." אמרתי מחייך אליה, מוציא את האייפון מהכיס ומראה לה תמונה שנלקחה רק יומיים לפני התאונה..

"הם כל כך חמודים.. אני כל כך מצטערת שאני לא זוכרת אתכם.." היא אמרה..
"זה בסדר.. את תחזרי לעצמך בסוף.." אמרתי מחייך אליה, אך ליבי נשבר מבפנים..
הרופא אמר שהיא כנראה לא תיזכר לעולם, אנחנו נצטרך ללמד אותה הכול מחדש..
"אתה רוצה לעזור לי להיזכר?" היא שאלה וחיוך אמיתי עלה בפניי..
"מאוד.."

כעבור 4 שנים:
"היום יום הולדת, היום יום הולדת, היום יום הולדת לבילי!!" כולם שרו ביחד..
אז כן, ענבר אף פעם לא נזכרה, אך היא למדה לקבל את העובדה שתמיד נדבר על משהו שקרה והיא שחכה..
אני לא יודע איך, אבל היא התאהבה בי מחדש, ויצרה את כל הקשרים עם כל הבנות והבנים..
"לא ג'יימס, לא אוכלים קקי של כלב.." הארי שוב הרים את בנו בן השנתיים מהדשא וחייך אל אור, אשתו..
"טים, דניאל, ליז, בואו לאכול עוגה!!" ליאם קרא אל שני בניו ובתו בני ה4, מלטף את ידה של שחף ההריונית במיוחד, עם תאומים, בנתיים לו יש הכי הרבה ילדים, אבל זו לא תחרות,שחף ילדה ראשונה, את אמילי ואדם, תאומים בני 13,את השלישיה לפני 4 שנים בלבד, ושוב היא בהריון.. הם מספיקים הרבה..
"רום, את בטוחה שאת לא רוצה עזרה??" זאיין שאל את אשתו שניסתה להרגיע את ליילה, בתם בת החצי שנה, בזמן שזאיין שיחק עם דייויד, בנם בן ה5..
"זה בסדר.." היא חייכה אליו, ליילה נרגעת מעט..
"מישל!!!!! ג'ונתן לקח לי את הגזר!!!! שוב!!!" לואי צרח רץ אחרי בנו בן ה11..
"אתה לא תתפוס אותי אבא!!! הגזר הוא שלי!!!" ג'ונתן רץ במעגלים סביב מישל שהחזיקה את אליסון, בתם בת השנתיים..
"ג'וני זה לא יפה להתעלל ככה באבא, מול כולם.." היא אמרה לו וחייכה, הוא נעצר מיד וחיבק אותה, זורק את הגזר ללואי וצוחק, רץ מיד לתת לו חיבוק..
אמילי ואדם היו עסוקים בלנהל שיחה עם הבן של ג'סטין ויובל, ריק, בן ה14, ובתם בת ה12, כריסטינה..
ליז חייכה אליי ואל ענבר, עוזרת לבילי לחתוך את העוגה…
"מוזר שאיכשהו, חזרת לתוך הכאוס הזה בלי להשתנות בכלל.. אני אוהב אותך.." לחשתי לענבר ונישקתי אותה קלות..
"גם אני אותך.." היא לחשה בחזרה, מחייכת..


תגובות (4)

איזה שלמותתתתתת
הלוואי הלוואי הלוואי!!!!!!!!!!!!

31/01/2013 01:56

שלמותתתתתתתתתתתת ושתקי! <3<3<3<3<3

31/01/2013 02:58

היי שחף יקירתי קראתי את הסיפור שלך ואהבתי מאד מאד בכלל הסיפורים שאת כותבת הם תמיד מהממים .
דירגתי את הסיפור שלך בדירוג 5 וזה מדבר בעד עצמו תודה DDD מדבר בעד עצמו♥ ממני בקי ♥♥♥

31/01/2013 03:12

וואו איך אהבתי אפשר גם וואן שוט
אם כן באלי עם גסטין , אם את יכולה לכתוב לי תגידי לי ואני ירשום לך תיאור ;)
פליז תעשי לי הכתיבה שלך מושלמת

31/01/2013 04:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך