אנונימית9999
טוב.. פרק קצר כי גם אותו כתבתי בקצת באסה..
הקטע בהתחלה זה קטע שכתבתי מזמן ומצאתי אותו וחשבתי שהוא ממש מתקשר לדמות של אשלי אז הכנסתי אותו...
אני יודעת שבנתיים זה משעמם אבל עוד מעט מתחיל האקשן.. ממש תכף.. חח
יש מצב אני אעלה עוד פרק בערב :)
אמן תגיבו :)

בדרך אל החופש – פרק 6

אנונימית9999 19/07/2013 1486 צפיות 11 תגובות
טוב.. פרק קצר כי גם אותו כתבתי בקצת באסה..
הקטע בהתחלה זה קטע שכתבתי מזמן ומצאתי אותו וחשבתי שהוא ממש מתקשר לדמות של אשלי אז הכנסתי אותו...
אני יודעת שבנתיים זה משעמם אבל עוד מעט מתחיל האקשן.. ממש תכף.. חח
יש מצב אני אעלה עוד פרק בערב :)
אמן תגיבו :)

-נקודת המבט של אשלי-

'למה לפעמים בא לי לבכות? למה לפעמים בא לי לברוח?
למה לפעמים הלב כל כך מוטרד, ולמה לעזאזל זה כל הזמן נמשך?
למה אחרים כן ואני לא? למה אחרים שם ואני פה?
למה אחרים באופן תמידי יוצאים, ולמה לעזאזל אני כל הזמן בפנים?
למה זה נדמה שאצלם זה תמיד כן, ולמה לעזאזל אצלי זה כל הזמן לא?
למה אחרים נהנים מהכול ואני רק מקצת?
ולמה רק אני נשארת לשאול "למה"?
בא לי לצאת, בא לי לנסוע,
בא לי לפרוץ, בא לי לברוח,
בא לי לים, בא לי לחוף,
בא לי לשכב מתחת לכוכבים והירח,
בא לי אהבה, בא לי נשיקה,
בא לי חיבוק ובא לי חום,
בא לי ליטוף ובא לי טירוף.
בא לי להתניע את האוטו ולנסוע,
סתם ככה בלי יעד…
אבל בינתיים אני רק בקטע של "למה"..
ולמה אני לא בקטע של"בא לי"?
ולמה כולם עושים מה שבא לי, חוץ ממני?'

הנחתי את העט על היומן. הינה עוד דף שספג אליו את כל רגשותיי, את כל הסודות והרצונות האמיתיים שלי. היומן הזה הוא מקום המפלט שלי. פה אני רושמת הכל, העצבים, הכעסים, הכאבים, התסכולים.. היומן הזה הוא אני, ללא מסיכות. כל מה שאני לא מעיזה להגיד בפנים, כל מה שאני פחדנית מידי כדי להודות בו, הכל כאן..
נאנחתי על המיטה, מנגבת את הדמעות מעיניי. השעה הייתה כבר 5 אחר הצהריים, וזה הזמן להתחיל להתארגן לכנס המטופש הזה. קמתי מהמיטה, הולכת לאמבטיה לשטוף את פניי ועשיתי את דרכי למטה, נהייתי רעבה. אכלתי ב10 בבוקר, ולארוחת הצהריים לא ירדתי מן הסתם.

"בוני.. אני רעבה.. תכיני לי אוכל?" שאלתי את בוני כשנכנסתי אל המטבח. ריח של שוקולד מילא את המבטח, הבטתי בתנור- סופלה שוקולד. אוי, הריח…
"בטח יקירה. את רוצה שאני אחמם את האוכל מהצהריים או שאני אכין לך משהו אחר?" היא שאלה.
"לא, זה בסדר.. את יכולה לחמם." מלמלתי. "אני אהיה בחדר. תעלי לי את זה?" שאלתי אותה.
"כמובן." היא חייכה אלי והחלה במלאכה, מוציאה מגש מהארון, עליו היא תניח את הארוחה שלי.
יצאתי מהמטבח, מתכוונת לעלות אל החדר שלי, אבל אז שמעתי רעשים מכיוון הגינה, והלכתי לשם. נעמדתי ליד חלון היציאה אל הגינה, רואה את ארבעת הבנים בבריכה, משחקים כדור יד. מעניין מי פרש להם את הרשת.. בטח ראול.. (עובד הבריכה) הם כולם היו שם, חוץ מהארי. מעניין איפה הוא.. לא! לא, אשלי! זה לא מעניין אותך איפה הוא! צאי מיזה! ניערתי את המחשבה מראשי והסתובבתי ללכת כששמעתי את אחד מהם קורא לי.
"היי, אשלי!" סובבתי את ראשי וזה היה ליאם. הוא הניף בידו, מסמן לי לבוא. הנדתי בראשי לשלילה, מחייכת אליו חיוך להודות לו על ההזמנה. "קדימה, אשלי! בואי!" הוא לא וויתר. במחשבה שנייה, למה לא? גם ככה המתולתל לא פה. יצאתי אליהם, נעמדת מעליהם על שפת הבריכה.
"את מצטרפת למשחק?" ליאם שאל בחיוך.
"אני? לא.. ספורט זה לא בשבילי.." חייכתי אליו. סביר להניח שעם המזל שלי אחד מהם עוד יטבע.
"נו, אל תהיי כבדה!" זה עם הכיתוב על החזה דיבר עכשיו, לואי אני חושבת.
"לא, לא.. באמת.. אתם לא רוצים שאני אכנס.." גיחכתי. "חוץ מזה, אתם זוגות, אם אני אכנס אנחנו לא נהיה שווים בקבוצות." הם החליפו מבטים ביניהם, מבינים שאני צודקת.
"בטח שאנחנו נהיה שווים בקבוצות." הארי הופיע פתאום מהשער הימני, מתקרב אלינו. שיט. דווקא עכשיו הוא בא? השפלתי את מבטי, מסתכלת על נקודה לא ברורה בתוך הבריכה. בפעם האחרונה שראיתי אותו, בכיתי לו על הכתף. יש יותר מביך מזה!?
"מעולה, האז! קדימה, כנסו!" לואי חייך והם המשיכו לעשות שטויות בבריכה. חבורה של ילדים.. ראיתי מזווית עיניי שהארי נעמד לידי, מסתכל עלי.
"את בסדר?" הוא לחש לי, מוודא שהשאר לא ישמעו. הרמתי את מבטי אליו. העיניים שלו נראו אפילו יותר ירוקות באור השמש. ואוו..
"כן.. מצטערת על זה.. לא יודעת מה עבר עלי.." מלמלתי בחיוך מובך והסתובבתי, עושה את דרכי אל הבית.
"זה בסדר.." הוא בא אחרי. מי אמר לו לבוא!? "אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב.." היינו כבר בתוך הבית. הנהנתי בראשי וחייכתי אליו. פעם ראשונה ניראלי שאנחנו מדברים נורמלי, בלי ציניות או בכי באמצע.
"ורק שתדעי, לא באמת הייתי מספר לאבא שלך.." הוא חייך אלי, וגיחכתי. "חוץ מזה, זה דיי מגניב מה שעשית.. צריך הרבה אומץ בשביל לברוח מהשמירה של הבית הלבן.." שמתי לב שהוא דיבר בכנות.
"אני לא יודעת על מה אתה מדבר.." קרצתי לו, והוא גיכח.
"אז את באה לשחק? אני הולך לקרוע אותך.." הוא ניסה להתגרות בי.
"את זה אנחנו עוד ניראה.." חייכתי והתחלתי לעשות את דרכי אל החדר, להחליף לבגד ים. נכון, ספורט זה לא בשבילי, אבל לא סתם הייתי בחוג לכדור יד וזכיתי במדליות.
"מחכה בקוצר רוח." הוא צעק לי, מוודא שאני אשמע. חייכתי לעצמי, והמשכתי לעלות במדרגות.


תגובות (11)

תמשיכי עכשיו כי אני שומרת שבת פליזוש!! רק עוד פרק אחד

19/07/2013 08:31

זה מהמםםםםםם וואי זה ממש יפה שאת מכניסה שירים לביפנים ולמה את מרגישה ככה??? תדברי איתי עם את רוצה 3> והסיפור מושלםםם בא לי כבר שאשלי והארי יהיו ביחדדדדדד לאב יוו שבת שלום מקווה שתמשיכי מהררר

19/07/2013 08:36

אעאעאעאעאעאע פליזוששש תמשייכיייייי
פאק זה מושלםםםם
אין לי מילייייייייים^^
זה כלכך מושלם *~*
אני מאוהבת בזההההההההההההה
את כלכך מוכשררתתתתתתת
רגע אז את בסדר עכשיו ? כי אמרת שכתבת , או שאת עדיין בדיכי ?
אני אוהבת אותךךךךךךךך
תמשיכיייי
אני עדיין מאוהבת בזהההה
(:
לאב יווו סו מאאאאצצצצצצצצצ׳(:

19/07/2013 08:45

מהמם!!!!!!!!!!! המשך!!!!!!!!!!!!!!!!

19/07/2013 10:39

וואוווווו נו נו נו נו נו תעלי פרקקקקקקקקקקקקקקקקק עכשיו נוווווווווווו !!!
שתעשה לו את החיים קשים שהם יהיו כזה כל סף נשיקה והיא תגיד לו ושוב ושוב ושוב זה יהיה פשוט מגניבב ויפה חחחחחחחחחחחח
טוב , הפרק קודם כל מושלם כרגיל הכל מושלם בו !
והשיר שכתבת בהתחלה , הקטע הזה הוא ממש ממש יפה באמת .
את נולדת לכתוב אני לא צוחקת את מוכשרתתתתתתת !
טוב בלי חפירות היום עוד פרק , בי.

אוהבת ❤

19/07/2013 11:29

וואי כמה זמן לא דיבנו הא? ;) חח קיצר תמשכיייכיכיכיכיכייכי עכשיוווווו

19/07/2013 11:45

מהמם תמשיכיי

19/07/2013 13:28

אומייגאד ההתחלה הרגה אותי.. הפרק הזה הורג אותי כל הזמן כל פעם מחדש אני פשוט מאוהבת בכתיבה שלך, היא כל כל מיוחדת, עמוקה, אמתית.. יש לך כישרון אדיר את אפילו לא מבינה כמה את צריכה להעריך את עצמך!
ממש כואב לי על אשלי.. ואני כולי כל פרק רק מקווה שהאבא שלה יקשיב לה ושיהיה אתה..
אבל יואו איזה חמוד ליאם חחח.. יואו מאוהבת 3>
את חייבת להמשיך אני במתח על קוצים פשוט !!! בבקשה אני מתחננת תמשיכי!!

ואת רוצה לדבר על הבאסה? אני תמיד תמיד כאן את יודעת 3>
מתה עלייך :*

19/07/2013 15:10

תודה רבה אהובות שלייי חולה עליכן :-*
ואני יותר טוב עכשיו:)
אוהבתת

20/07/2013 04:56

אמגש מקווה שאת מרגישה יותרטובבב 3: ♥

מחכה להמשךךך המדהיים שלך!

אוהבתתת ♥

20/07/2013 06:02

פרק מדהים, תמשיכי מהר!

20/07/2013 08:28
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך