ביחד לנצח 2-חשוב!!!!!!!!!!!!!

shira1 15/07/2014 543 צפיות 2 תגובות

היי בנות,
אז ככה,אני עומדת לעשות לביחד לנצח 2 שני המשכים כי יש לי שני רעיונות ממש טובים להמשך הסיפור הזה.עוד כמה פרקים אני אגיע לנקודה שבה אני אפצל את הסיפור לשני ההמשכים.
איך זה עומד לפעול?!
בשני ההמשכים הסיבה למוות של אמא של בל תהיה שונה.אבל המשך העלילה בנתיים יהיה אותו הדבר.אחרי שאני אסיים את החלק הראשון-חולה ולא מאהבה אני אחזור לנקודה שבה הסיפורים מתפצלים,אסכפ מה קרה עד אותה נקודה כדי שלא תתבלבלו,אשנה את הסיבה למוות של אמא של בל ואמשיך לחק השני!
בנתיים הפרקים שאני אעלה שייכים לשני הסיפורים אבל כמו שכבר אמרתי (אני חוזרת כדי להבהיר את זה)הסיבות למוות של אמא של בל שונות!!!!!!!!!!!
החלק הראשון נקרא-חולה ולא מאהבה!
בחלק הזה אמא של בל מתה מסרטן!
לגבי החלק השני אני עוד לא מגלבה לכן כלום-כבר נגיע לזה….
מקווה שתואהבו את שני החלקים!
כשאני אסיים את הסיפור לגמרי-את שני החלקים אני אשמח לשמוע איזה חלק אהבתן יותר!!!
תגיבו ותדרגו!


תגובות (2)

אני לא ממש הבנתייי
אבל תמשיכי

15/07/2014 13:02

    לא הבנתי מה בדיוק לא הבנת,אם את תוכלי לשאול שאלה ספציפית יותר אם יש משהו יותר מסוים שלא הבנת אני אסביר לך אותו אבל אם לא הבנת באופן כללי אז הנה הסבר כללי:
    יש לי שני רעיונות להמשך של ביחד לנצח אז החלטתי לעשות לסיפור שני המשכים.בכל המשך הסיבה למוות של ארין,אמא של בל,שונה.בנתיים הפרקים שאני מעלה הם של שני ההמשכים (כמובן,חוץ מהסיבה למוות של ארין שבנתיים שייך להמשך א ואחרי זה אני אשנה את הסיבה לסיבה של המשך ב) כי עוד לא הגעתי לנקודה שבה אני מפצלת את הסיפור לשני ההמשכים.בחלק הראשון שנקרא 'חולה ולא מאהבה' הסיבה למוות היא שארין חלתה בסרטן.
    אחרי שאני אסיים את ההמשך הראשון אני אשנה את הסיבה למוות ואחזור אחורה לנקודה שבה הסיפור מתפצל.אני אסכם את כל מה שקרה עד אותה נקודה כדי שלא תתבלבלו בין שני ההמשכים ואמשיך אם חלק ב.
    אם עדיין לא הבנת למה אני מתכוונת ויש לך שאלות תרשמי לי בתגובה ואני אענה לך.

    15/07/2014 13:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך