Inbal
להמשיך?

ביחד לעולם | סיפור על JB | פרק 12

Inbal 07/11/2013 861 צפיות 3 תגובות
להמשיך?

*נקודת מבט קייס*
בשעה 5 בבוקר התעוררתי, שוב, לצלצול הפלאפון מג'סטין. הוא כנראה לקח קשה את זה שהוא לא נלחם פעם שעברה. סיננתי אותו, שוב, וניסיתי להירדם. לא הצלחתי. נכנסתי לווצאפ, 104 הודעות שלא נענו מאת ג'סטין. ועברה רק שעה וחצי מהפעם הקודמת שנכנסתי. הודעה אחת מראיין, ששלח לי קישור לאתר רכילויות, שכתב, שוב, שג'סטין בגד בי. שבוע מדהים לא? מזל שיום שבת היום, אני לא מסוגלת ללכת לבית הספר יותר. נמאס מכל המבטים הרחמניים שמציצים בי. נכנסתי לטוויטר, הרבה קללות, על זה שהייתי חברה של ג'סטין. אבל מצד שני גם הרבה תמיכה, כנראה מהשונאים שלו.
לצערי, אני לא שונאת אותו. אני שונאת את עצמי על זה שאני עדיין אוהבת אותו.
נכנסתי לאינסטגרם, כמה בליבריות עשו רפוסט לתמונה של ג'סטין עם ראש בתוך הכרית, עם התגית יום רע. העלתי תמונה ישנה שלי לאינסטגרם, שיראו שאני לא סובלת, אבל בכל זאת שיראו שאני מתגעגעת לתקופה של פעם. הוספתי את התגית #TBT. השעה כבר 7. ירדתי למטה, ונשכבתי על הספה. אמא כבר נסעה לעבודה, היא כתבה לי פתק 'ג'סטין ניסה להכנס לבית כבר כמה פעמים. הוא באמת אוהב אותך. וגם אני. יום טוב, אמא.' כן בטח. אוהב אותי. בזבזתי עוד קצת זמן בשמיעה של מוסיקה עצובה, והתכתבות עם ראיין. גם הוא התעורר, מסכן. ג'סטין חפר לו כל הלילה. ראיין ניסה לשכנע אותי שג'סטין דובר אמת, שהוא לא בגד בי. כנראה ג'סטין עשה לו שטיפת מוח או משהו. באמצע השיר החמישים בערך, נרדמתי.

*נקודת מבט צ'אז*
"היי קייס?" שלחתי לה הודעה אחרי יום שלם של הרהורים אם לשלוח או לא.
אחרי שלוש דקות היא ענתה, "צ'אז!! מה קורה? התגעגעתי."
"אני גם אלייך, הערתי אותך או משהו?" שאלתי, אני די בטוח שהיא לא ישנה רוב הלילה.
"גם ככה הייתי צריכה לקום עכשיו, כבר 4 בצהריים. לא נורא לפחות עכשיו ישנתי טוב :)" היא ענתה בתוך חצי דקה.
"בא לך לבוא אליי נעשה משהו? נראה סרט או סתם נדבר?" שלחתי לה.
"כל עוד זה לא קומדיה רומנטית." חייכתי מאוזן לאוזן. "ואם יש גלידה :)" היא הוסיפה.
"זה נשמע לך הגיוני שאין לי גלידה בבית?" צחקתי.
"חצי שעה ואני אצלך." היא כתבה. עניתי לה בסמיילי והתחלתי לארגן את הבית. ולבדוק אם יש גלידה במקפיא.

-כעבור שעה
"כבר חשבתי שלא תבואי." אמרתי לקייס כשפתחתי את הדלת.
"הייתי צריכה להתארגן." היא חייכה. מתחת לעיניה היו עיגולים כחולים-סגולים, מרוב עיפות.
"אז… איזו גלידה את רוצה?" פתחתי את המקפיא.
"פסיפלורה." כבר ניחשתי את התשובה שלה.
התיישבנו, והדלקתי קומדיה, לא רומנטית.
זללנו את כל הגלידה. הסרט הסתיים. "קייס? אממ.. יש לי משהו חשוב להגיד לך."
היא הפנתה את ראשה עלי בסימן שאלה.
"אממ.. אני…" התחלתי לגמגם.
רטט מהאייפון שלה הקפיץ את שתינו. "תדליקי את הטלוויזיה! עכשיו!" ראיין שלח לה.
היא הדליקה את הטלוויזיה, ועד שהיא העבירה ערוץ היא שאלה אותי, "כן?"
"לא משנה." אמרתי לעצמי אבל בקול.
הכתב התחיל לדבר על זה שסרטון ממצלמת אבטחה הודלף ממועדון. ואז ראינו שנינו, את הסרטון. מישהי מתקרבת אל נער, הוא דוחף אותה. אחת מדלתות השירותים נפתחה, מישהו דחף אותה על הנער. נערה נוספת עמדה בכניסה לשירותים והתחילה לצעוק. זאת הייתה קייס. והזוג היה סלינה וג'סטין. ג'סטין לא שיקר.
קייס פערה את פיה והתחילה לאסוף את חפציה. "תודה היה לי כיף איתך מאוד." היא אמרה במהירות וחיבקה אותי. היא קמה לעבר הדלת.
"אני…" הדלת נסגרה. "..אוהב אותך."


תגובות (3)

כן! להמשיך!

07/11/2013 10:41

:)

07/11/2013 11:01

דחווף לההמשיךך אמא הצצממרמורת

15/11/2013 10:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך