הנושמת
סורי סורי סורי, רציתי להעלות את זה בצהריים אבל ההורים ביקשו ממני לסדר ואז הייתי ממש עייפה ונירדמתי עד עכשיו סורי שחיכתם כל כך הרבה זמן כפיצוי אני יעלה עוד 2 פרקים עוד שעה.
עוד משהו, הוספתי נקודות מבט חדשות. אז מי האיש המסתורי? מה הוא רוצה לעשות? מה קרה לשקד? את מי היא השאירה בעבר? כל זה תדעו בפרקים הבאים. מקווה שאהבתן שקד :-*

בינתיים בלי שם סיפור על 1D פרק 9

הנושמת 21/03/2013 764 צפיות 3 תגובות
סורי סורי סורי, רציתי להעלות את זה בצהריים אבל ההורים ביקשו ממני לסדר ואז הייתי ממש עייפה ונירדמתי עד עכשיו סורי שחיכתם כל כך הרבה זמן כפיצוי אני יעלה עוד 2 פרקים עוד שעה.
עוד משהו, הוספתי נקודות מבט חדשות. אז מי האיש המסתורי? מה הוא רוצה לעשות? מה קרה לשקד? את מי היא השאירה בעבר? כל זה תדעו בפרקים הבאים. מקווה שאהבתן שקד :-*

נקודת מבטה של שקד:

אחרי השיחה עם ליאם נכנסתי לחדר הקלטות. בעודי מנסה להרגיע את הפרפרים בבטני ואת החום שהרגשתי בכל גופי, שמעתי את הבנות מציגות את עצמן (מי שלא זוכר הן לא אמרו את שמם עדיין). "אז קלי, נכון?" הארי שאל וקלי הנהנה "מאיזה גיל את מנגנת?" המשיך. הבנתי שהוא מנסה לפתח איתה שיחה אז דיברתי עם השאר. בשביל שיהיה להם פרטיות.
"מה השם של הלהקה שלכן?" זאין הפנה את השאלה לכולנו, אך הסתכל אך ורק על אביטל – שניראתה אדישה לכך יש לציין- מעניין מה הקטע ביניהם?

נקודת מבטה של אביטל:
זאין לא הפסיק להסתכל אליי. זו המחשבה שחלפה במוחי במשך כל החזרה, או הקלטה, או מה שזה לא יהיה שאנחנו עושים.
"מה השם של הלהקה שלכן?" זאין שאל את כולנו והסתכל עליי. שוב. לעזעזל הוא כזה חתיך, אבל… הוא צריך להתאמץ אותי לא משיגים בכזו קלות. לא הורדתי את המסכה האדישה מפניי והסתכלתי על שקד. מה באמת השם שלנו?
"אין לנו שם" שקד אמרה ומשכה בכתפיה. מסכנה. כל פעם שאני מסתכלת עליה, אני נזכרת מה היא עברה. אני בחיים לא הייתי מצליחה לתפקד אחרי מה שהיא עברה. אני רק מקווה שאולי ליאם יוכל לעזור לה לשכוח מהמניאק הזה. כבר כמעט עברה שנה והיא עדיין לא שכחה את זה, לא עברה את זה.
"אין לכם עדיין שם?" שאל הארי בקול מופתע. אפשר להבין למה הוא מופתע. כבר התחלנו להקליט אלבום, לכתוב שירים, לבצע שירים עם עוד זמרים (ואוו הספקנו הרבה בימיים) ובכל זאת אין לנו שם.
"לא" ענתה קלי.
"אז מה דעתכן על השם 'גלידת וניל' " אמר נייל וכולנו הסתכלנו עליו בפרצוף של -מה – עובר – עלייך- .
"מה? אני רעב" הוא ענה ועשה פאפי פייס. מזווית העין ראיתי שלירון בוהה בו בחולמניות, אך גם דרוכה. היא נדלקה עליו. דווקא מתאים לה האפרוח.
"מתי אתה לא רעב נייל?!" הקניט אותו לואי "אם כבר שיקראו להן 'הגזר' " המשיך וכולנו צחקנו. 'הוא קורע' ציינתי לעצמי. וככה התגלגלה השיחה על איזה שם יהיה לנו.

נקודת מבטה של שקד:

"אולי יקראו לנו ('בנות רוק וכללים' באנגלית זה נשמע טוב)Girls Rock & Rules" הצעתי . כולם הסתכלו עליי מופתעים. מה? זה לא טוב?
"זה מושלם!! איך עלית על זה?" אביה שאלה.
"סתם זה עלה לי לראש" עניתי. ובאותו רגע ליאם נכנס לחדר. הבטן שלי התמלאה פרפרים וחום עבר בי כמו כל רגע שאני בנוכחותו. ניסתי להתעלם ממנו כמה שיכולתי. אבל לא יכולתי, ומצאתי את עצמי מסתכלת עליו מספר פעמים. אסור לך!!! צעקתי על עצמי בראשי. הוא לא בשבילך!!! הוא בטוח כמוהו!!! אבל לא משנה כמה פעמים חשבתי על זה, זה לא מה שמנע ממני להציץ עליו מספר פעמים.
משום מה הוא היה נירא לחוץ, אבל זה לא גרם לו להיראות פחות סקסי מבדרך כלל. אחרי כמה שעות כולם הלכו הביתה, ורק אני נישארתי לחכות לאבי. ובזמן שחכתי רק חשבתי על ליאם ומה אני עושה עם מה שאני מרגישה כלפיו. וגם מצאתי את עצמי חושבת על מה שקרה בעבר. על מי שנשאר בעבר.

נקודת מבט חיצונית:

הוא ישב בביתו שבלונדון. חושב על מה שעשה בעבר. על מי שהשאיר בעבר. 'מעניין אם גם היא חושבת עליי' תהה ' מעניין אם היא עברה הלאה, אם היא עדיין בוכה על מה שעשיתי, אם הי'- מחשבותיו נקטעו על ידי אס- מס- אס: ' אני ניפרדת ממנו הערב בייבי, ואז נוכל להיות ביחד באופן רשמי :)' זה לא שינה לו ממש. הוא לא אהב אותה, היא סתם הייתה בשבילו אמצעי להעביר את הזמן. 'אם היא רוצה להיפרד ממנו שתיפרד' חשב 'לי לא אכפת. הרי זה רק עניין של זמן עד שאני מוצא אותה, ואז היא יכולה ללכת לקיבימינט' חשב וחייך חיוך מרושע ' את עוד תחזרי אליי. את תהיי שלי שוב. בין אם תרצי ובין אם לא' .


תגובות (3)

אאאאאהההההההההההההה תמשיכייייייייייייי אני חולה על הסיפור הזה!!!

21/03/2013 10:25

עכמהחגכעמרןמכגחהמרלחמעןםכיהןקריאמםקןהי3409רחמכןם'4ר89מכלךקראמיןםקמל
תמשיכי!!!!!!!

21/03/2013 11:51

אעאעאעאע אני במתחחחח תמשיכיייי!!!!מהמם!!♥

21/03/2013 12:04
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך