Lorinush
היי אנשנושים...
הבגדים של מיילי: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=80066180
אני וליאנע זקוקות לדמויות... נשמח אם תרצו להשתתף... תכנסו כבר בפרקים הקרובים :)
תודה על כל התגובות הארוכות והמשמחות ! מקווה שתמשיכו להגיב ככה... <3
(חייבת להגיד שמה שסיימון יומר להם, ישנה את החיים שלהם...)
❤ תפוח אדמצ׳יפס וחציל מעופף...
~Lorinush ,~swag-its-cool

גורל לא צפוי – עונה 2 פרק 2 ❤

Lorinush 06/06/2013 1672 צפיות 35 תגובות
היי אנשנושים...
הבגדים של מיילי: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=80066180
אני וליאנע זקוקות לדמויות... נשמח אם תרצו להשתתף... תכנסו כבר בפרקים הקרובים :)
תודה על כל התגובות הארוכות והמשמחות ! מקווה שתמשיכו להגיב ככה... <3
(חייבת להגיד שמה שסיימון יומר להם, ישנה את החיים שלהם...)
❤ תפוח אדמצ׳יפס וחציל מעופף...
~Lorinush ,~swag-its-cool

נקודת מבט לורן:
״נ…ו די…י״ מלמלתי בין צחקוק לצחקוק. ״אז תכיני לי לאכול?״ שאל נייל בקול תמים והפסיק לדגדג אותי. ״לא !״ אמרתי בהתגרות וחייכתי חיוך רחב. ״את ביקשת !!״ אמר וחזר לדגדג אותי, שוב. ״טו…ב, ט..וב א..נ..י יכ…ין ! רק קו…ם ממ..ני״ אמרתי חסרת אוויר. הוא ישר קם ממני ונעמד ליד המיטה, מחייך חיוך גדול. ״אווי, מסכן שלי, לא אכל משלוש בלילה !״ אמר והתחלתי לצחוק. ״אכלתי בסך הכל חתיכת פיצה, ועכשיו כבר… 2 בצהריים !״ אמר ובדק בשעון שהיה על פרק כף ידו. ״בסך הכל…״ חיקתי אותו בהתגרות וברחתי למטה. ירדתי במהירות במדרגות כשנייל רץ מאחוריי. הגעתי לסוף המדרגות שמובילות לסלון הענק, הרמתי את מבטי והייתי בשוק.
ראיתי מולי את הארי וליאן, יושבים צמוד אחד לשני וצוחקים עם אושר וליאן, לידם היה את ליאם שחיבק את אמילי ושניהם צחקו גם. פקחתי את עיניי לרווחה ונעצרתי במקום. חיוך לא מוסבר התפרש על פניי. ״אני לא מאמינה ! את והארי חזרתם? אתם נראים כמו זוג נשוי…״ אמרתי וחיוכי התרחב הם כל מילתי, ועיניי נצצו. נייל תפס אותי מאחורה ונישק את צווארי. ״נייל…״ מלמלתי עדיין בשוק, הם חזרו ?!
״מממ?״ מלמל והרים את מבטו. ״אתה וליאן חזרתם? אתם נראים כמו זוג נשוי !״ אמר בשמחה. ״לאאא ! מה יש לכולם היום ?!״ ליאן אמרה בעצבים וקמה מהספה. הארי רק השפיל מבט ומלמל כמה דברים לעצמו. ״מה ? אתם נרא…״ צלצול האייפון שלי קטע את דיבורי. הוצאתי את האייפון מכיסי, והבטתי במסך. ״סיימון..״ מלמלתי בבילבול. כולם קמו לידיי והתאספו סביבי.
החלקתי את אצבעי על המסך ועניתי לשיחה. ״הלו ?״ שמעתי קול מהקו השני ולחצתי על ה׳רמקול׳. ״היי סיימון״ אמרתי וחייכתי חיוך קטן. ״היי לורני, צהריים טובים ! חצי שעה, 2 הלהקות אצלי במשרד, ביי״ אמר וניתק מהר, לפני שהחזרתי תשובה. ״או…קיי..״ מלמלתי בבילבול. ׳עוד חצי שעה אצל סיימון׳ שלחתי לזאיין הודעה. ׳אוקיי׳ נשלח לאחר שניה. ״יאלה בואו להעיר את לואי ומיילי״ אמר הארי בגיחוך ושיפשף את כפות ידיו האחת בשניה. ״הארי ! תזהר לא להפיל את אושר !!״ נזפה בי ליאן. ״סליחה״ מלמל וחייך חיוך נבוך. עלינו במהירות לחדר של לואי ומיילי. ״הא ! ישלי רעיון !!״ לחש הארי וחייך חיוך תחמן. כולם הביטו בו בשאלה. ״ששש״ לחש ולקח מידיה של ליאן את אלין. נכנסנו בשקט לחדר.
שניהם שכבו בשקט במיטה, כשראשה של מיילי קבור בחזהו של לואי, וידו עוטפת את מותניה הצרות. הארי התקדם אליהם בשקט והניח את אלין על מיילי ואת אושר על לואי. הוא חייך חיוך תחמן וסימן לנו להיות בשקט. שניהם התחילו לטייל על לואי ומיילי, הם זחלו אליהם ונישקו אותם, מלמלו כל מיני מילים לא מובנות. הארי הלך לאוזן של אושר ולחש לו משהו. ״אבא !!״ צעק אושר באוזן של לואי ולואי קפץ מהמיטה היישר לריצפה כשאושר נשאר על המיטה צוחק. מיילי התעוררה מהרעש ושיפשפה את עיניה. הילד הזה חכם !

נקודת מבט מיילי:
״מה?!״ שאלתי בבילבול ובקול צרוד מהשינה. כולם נקרעו מצחוק וליאן הרימה את אלין ואושר על ידיה. ליאם עזר ללואי לקום מהריצפה. והוא התיישב על המיטה. ״עוד חצי שעה אצל סיימון״ אמרה אמילי בחיוך והם יצאו מהחדר. ״פסיכיאטר שלום !״ צעק לואי כדי שהם ישמעו. שמענו צחוקים מחוץ לחדר וצחקנו. קמתי לצחצח שיניים כשלואי מזדנב אחריי. גיחכתי ומרחתי משחה על המברשת הסגולה שלי, והכנסתי לפה. הטעם המר והחריף התפשט בפי וכיווצתי אותו. ירקתי את המשחה המרה מפי ושטפתי את פני. יצאתי מהשירוקלחת והלכתי לארון הלבן והגדול שהתפרש על הקיר הגדול בחדר. פתחתי אותו והוצאתי בגדים. http://www.polyvore.com/cgi/set?id=80066180 נכנסתי להתקלח ויצאתי לאחר… 10 דק׳ ?! זה הרגיש כמו שעה ! או…קיי *~*
יצאתי מהמקלחת כשלגופי מגבת כחולה כהה, שבקושי כיסתה משהו… ״מאמי, תביא לי מגבת גדולה !״ צעקתי ללואי שהיה מול הארון. הוא הסתובב וחייך חיוך גדול. הוא התקדם לכיווני ומשך ממני את המגבת במהירות. ״לואי !״ אמרתי בהלם וכיסתי אם ידיי את גופי, מה שלא כל כך הלך…
״יותר יפה לך בלי מגבת…״ אמר ונשך את שפתו התחתונה. הוא ניגב עם ידו השרירית טיפת מים שנזלה קרוב לעיניי. ״לואי, תביא לי מגבת״ ביקשתי שוב, מכווצת. התחיל להיות לי קר. הוא הלך לארון, והוציא חלוק לבן גדול והביא לי. התעטפתי בתוכו. ״תשים מגבות גדולות בחדר מקלחת״ אמרתי והדגשתי את המילה גדולות. הוא גיחך כשהבין למה התכוונתי, ולקח כמה מגבות לארון במקלחת. לקחתי עוד מגבת קטנה וניגבתי את ראשי שלא הפסיק לטפטף טיפות מים שנפלו ונספגו בגופי. ניגבתי את כולי והורדתי את המגבת מגופי. לקחתי תחתוני תחרה ורודים ולבשתי אותם במהירות. לקחתי גם את החזיה הגדולה, שהתאימה לתחתון הורוד. הסמקתי כששמעתי את לואי שורק. הייתי עם גבי אליו. באתי ללבוש את החזיה, אך לואי העיף אותה לפינת החדר.
הוא חיבק את גופי הקטן, בהשוואה אליו. הוא נישק ברוך את כתפי הימנית, וצמרמורת עברה בגופי. הסמקתי יותר מאיך שהייתי, וראשי הסתחרר. ״היי אתם באי..״ לפתע נכנס הארי לחדר והפסיק. ״אעאעאע״ צרחתי צרחה קטנה והתחבאתי מאחורי לואי. ״סליחה…״ מלמל וניהיה נבוך. הוא יצא מהחדר ולואי התחיל לצחוק כמו משוגע. ״דביל״ אמרתי והעפתי לו כאפת שטות בעורף. לקחתי במהירות את החזיה שהייתה בפינת החדר, ולבשתי אותה במהירות. לקחתי את בגדיי והמשכתי להתלבש. הלכתי מול המראה והתאפרתי. שמתי אודם ורוד כהה שמתאים לחולצה ולנעל, ומרחתי איילנר דק. סיימתי להתאפר, ונעלתי את נעליי שחיכו בפינת החדר. ״מוכן ?״ שאלתי את לואי שיצא מהקלחת לבוש בחולצה לבנה ומכנס חום בהיר. שיערו הרטוב היה מסורק לצד. גופו הדיף ריח נעים, של הבושם המושלם שלו. ״אני פשוט מאוהבת !״ אמרתי וחיבקתי אותן חזק. ״גם אני מאוהב בך״ אמר ולחש לאוזני ברוך. צמרמורת קטנה עברה בגופי, וירדנו למטה, מחובקים.

~כעבור חצי שעה~

אמילי דפקה בדלת משרדו של סיימון. ״רגע״ שמעתי קול של בחורה. פקחתי את עיניי לרווחה. מה ?!
את הדלת פתחה קורל וחייכה. נרגעתי, חשבתי שהוא בוגד בה.. ״שלום !״ אמר ג׳יימי בצהלה וחיבק את אמה חזק. הם ישבו בפינת החדר ושיחקו במשחקים. ״שלום״ אמרנו כולם ביחד וצחקנו. ״מאמי, קחי אותם למסעדה״ אמר סיימון לקורל. ״בוא נסיך״ אמרה לג׳יימי והרימה את אמה שלא הפסיקה לצחוק. היא הניחה אותה בעגלה ונשקה ברוך לשפתיו של סיימון. ״ביי״ אמרה ותפסה בידו של ג׳יימי ודחפה את העגלה לבחוץ. ״ביי אבא״ אמר ג׳יימי והם יצאו מהמשרד. הבטתי בעיניו של סיימון. עינייו נצצו מאושר….
״אוקיי…״ אמר והתמקדתי רק בו. ״קראתי לכם לפה כי…״


תגובות (35)

מושלם!!!!! תמשיכי ואני רוצה להשתתף אבל תגידי לי במה ואני אכתוב לך תיאור

06/06/2013 06:20

מושלם!!!!! תמשיכי ואני רוצה להשתתף אבל תגידי לי במה ואני אכתוב לך תיאור ❤

06/06/2013 06:20

אני רוצה (:

06/06/2013 06:26

מממ, אני לא יכולה לספר…
זה יהרוס את כל הסיפור.. אבל זה תפקיד חשוב, ולא משהו גרוע, משהו מעולה :)

06/06/2013 06:27

אני רוצה להשתתף עם דמות אבל לא אני!!

06/06/2013 06:27

תביאי תיאור ונצרף אותך :)
ככל שתביאו יותר מהר, כך בטוח תכנסו, כי יש כמה מקומות…

06/06/2013 06:32

טוב
בואי לצ'אט האתר

06/06/2013 06:34

או שאני ירשום לך כאן?

06/06/2013 06:36

תכתבי כאן…

06/06/2013 06:38

אוקיי…
עם דמיות מיסטיות זה נחשב..
שם:אוקו
שם משפחה:אין (XD)
גיל:13
קצת תיאור:לאוצוהו יש כנפיים ענקיות בצבע שחור והיא יכולה להחליט עם תיהיה בגיהנום או בגן עדן יש לה גלימה כזאת על הכנפיים שנראת כמו השמים בלילה יש לה שיער חום פפיון ירוק עיינים חומות והיא לובשת בדרך כלל חולצה לבנה עם עיגול אדום ופסים ירוקים חצאית ירוקה וגרבי ברך שחורות
נחשב או לא? אם לא אז תעשי אותה אנושית

06/06/2013 06:43

מה ?!
אני צריכה דמות נורמאלית !!
לא חשוב… אני אמצא דמויות אחרות… O_o

06/06/2013 06:47

סתם XDהיא עם שיער חום בקיצר
נראלך??
היא מישי בבצפר שלהם
והיא אנושית XD
סתם צחקתי איתך

06/06/2013 06:48

בלי הכנפיים לול

06/06/2013 06:48

אם את רוצה לדבר איתי, תדברי איתי בצ׳אט, אבל אל תפתחי פה דיון *~*

06/06/2013 06:50

אוקיי אוקיי אוקיי XD

06/06/2013 06:52

אני בצ'אט תבואי

06/06/2013 06:52

חחחח אני רוצהההה אני כבר שמה תיאור(:

06/06/2013 06:53

אבלאבלאבל לפחות עשיתי אותה אנושית XD
מה לעשות
צחקתי איתכם

06/06/2013 06:54
LOL LOL

תמשיכיייי מושלםם

06/06/2013 06:55

המשך בקרוב… <3
ומעשיות – דייי להגיייייב ! זה מחרפן !! פה זה לא דיון, ולא כנסת, זה תגובות לסיפור.
אז תפסיקי להגיב דברים לא קשורים.

06/06/2013 06:57

שם; אור
גיל- מה שצריך(:
אופי – צחקנית ומשוגעת , אוהבת שופינג וכאלה , מתלבשת זרוק ברגיל אבל באירועים שמלות וזה , רגישה , קשה מאוד לקנות את האמון שלה (ככה אומרים? חחחח) אוהבת לרקוד ולשיר במיוחד!!! חולה על אד שירן וליטל מיקס ובמיוחד על דמי לובאטו ופוחדת מהמון דברים! לא אוכלת הרבה בכללללל ורזה וגבוהה (:
תיאור – שיער שחור חום צבוע בקצוות לכחול(כמו של ג׳ייד מליטל מיקס בשיר change your life ועיניים צהובות חומות מיוחדות כאלה , עיניים קטנות ושפתיים קטנות ועבות (:

מקווה שתכניסי אותי (:::::
זה ממש מהממממם אני חולה על הסיפור הזההההההההההההההההההה (: לאב יווו(: אם צריך עוד משהו רקקקקקקק תגידי ואני ירשום(::::::

06/06/2013 06:58

אוקיי סליחה…

06/06/2013 06:59

שם: אופיר
אופי: חייכנית , משוגעת , אמיצה, לא מוותרת על דברים בקלות, מצחיקה , תומכת, ביצ׳ית שצריך , מכורה לאייפון ולמשקפי שמש עגולים , חולה על לקים משוגעים וצבעוניים ,רקדנית , מנגנת בגיטרה , אוהבת לעשות קניות לא משנה איזה , אוהבת את ליטל מיקס ואת דמי לובאטו וזאק אפרון ^-^
תיאור חיצוני : שיער גלי וארוך עם כחול בקצוות , עיניים ירוקות אפורות כאלה מיוחדות , שפתיים מלאות , קעקוע של פפיון על מפרק כף היד ופרפר מתחת לכתף ..
מקווה שתוסיפי אותי אבל שאני לא ייצא רעה :O ❤❤
אה ואם תרצי עוד משהו תמציאי (;

06/06/2013 07:36

תמממששיייכעייייייי!!!!!
ואני אומה להשתתףףףף!!!
שם- יעל
גיל- כמו כולם

תיאור: שיער שטני חלק ובלונדיני בקצוות.
לא גבוהה ולא נמוכה- 1.67
עיניים ירוקות וחום דבש מסביב לעישון.

תחביבים- באולינג.
לא אוהבת שופינג במיוחד.
אוהבת לישון אבל לא יותר מידי.
וזהוו….

06/06/2013 07:48

אוקי :)
המשך בקרוב… <3

06/06/2013 07:53

תמשיכו מהר ואם אפשר אז…מאוד!!!!!!

06/06/2013 08:16

מושלםםםםם מחכה להמשך !!
ובהקדמה כתוב שהכנסת אותי , אז אני משתתף בסיפור ?
אם לא אני יכתוב ל תיאור :-*

06/06/2013 09:13

ברור שאת משתתפת !
ישלך תפקיד גדול בעונה הזאת… אבל תכנסי רק בפרקים הבאים… :)

06/06/2013 09:27

אני רוצה להשתתף אם עוד אפשר..
שם:ג'ניפר
גיל:כמו כולם
אופי:מצחיקה,צינית הרבה,חמודה,מבחוץ נראית חזקה אבל מבפנים היא רגישה חמודה חברותית אוהבת את כולם ואוהבת תחיים :))
מראה:גבוהה תמיד על עקבים שיער כחול(אם את מכירה ליטל מיקס כמו של ג'ייד) גלי עיניים כחולות רזה מעוצבת במקומות הנכונים וזהו..
אם תוסיפי אותי אני ישמח !!♥
אה ותמשיכייי כמובןן !!♥♥♥

06/06/2013 11:38

שלום דבר ראשון תמשיכי ודבר שני אם זה אפשרי אז תצרפי אותי אלה אם כן זה דמות רעה כי יש לי הרגה מה סיימון עומד להגיד להם זה אם אפשר עוד להצטרף אז הנה
שם: גל
גיל: לא משנה
צבע עניים:חום דבש
צבע שיער:חום חלק
גבוה/ בינוני/ נמוך:בינוני
רזה/ שמן:רזה
אופי:אוהבת לרקוד, לשחק כדור עף ומכורה לאייפון. רגישה אבל לא בוכה על שום דבר אלה אם כן זה משהו שממש חשוב לה. יודעת לנגן בחליל צד בכינור ופסנתר. לא אוהבת עקבים אבל אוהבת מאוד שמלות.
תודה רבה גל!!!!!!!!!!

06/06/2013 16:33

אני ישמח להצטרף לסיפור המוווווושלם הזה 3> 3>
שם:היילי
גיל:מה שבאלך :)
מראה: שיער חום ארוך מחומצן בקצוות ועיינים חומות דיי רזה ושזופה וגבוהה
אופי:חצופה ,מרדנית, קשה להסגה, אוזן קשבת, חברה טובה,
מסתכנת בשביל אחרים, לא רואה אף אחד ממטר, מצחיקה,
קצת באדגירל (כמו באדבוי),קשוחה,אמיצה,רגישה אבל מסתירה את זה
, פיוזים קצרים ,אסירת תודה, עקשנית,חברתית,לא מתורבתת
סגנון לבוש: כובעים מכול הסוגים, ג'קט בייסבול, נעליים גבוהות, ג'ינסים קרועים
לא מתה על כול הקטע של תכשיטים שמלות ועקבים
שונאת: אנשים שמתלוננים יותר מידי,אנשים שחשים את עצמם, שקוראים לה טום בוי
אוהבת: למתוח אנשים,לצייר,לשיר,לשחק (משחק, תיאטרון וכאלה..),ולרקוד ברייקדאנס
תמשיייכייי !!!

07/06/2013 02:47

וואי וואי לורין כמה קוראות מדהימות יש לנו!!
אוהבת אותכם המון…3>
ואל תצעקי על מעשיות… היא כולה צחקה איתך ;)
אני יזרוק עלייך נעליים אם תצאי על משהי מהאתר!!
איזה כיף להו אני מתרגשת!!
Love You All<3
lian…;)

07/06/2013 06:06

אחמ אחמ, לא יצאתי עליה !
בסהכ ביקשתי להגיב תגובות קשורות… -,-׳
סליחה אם פגעתי, פשוט ביקשתי ב*נימוס* (גב׳ ליאנע אני לא צעקתי, אני ביקשתי ב*נימוס* איכשהו…)
חחחחח המשך בקרוב <3

07/06/2013 06:21

מהמם אפשר גם להצטרף?

שם:נעה
גיל:מה שצריך:)
מראה:שיער חום עם עניים תכולות רזה מאוד וגובהה ממוצע..
תכונות:חולת שופינג בגדים עקבים בנים שריריים חמודה נ חמדה חברותית מאוד ועוזרת מתי שצריך….
\אני אשמח אם תצרפי אותי….
LOVE YOU
noa3>

07/06/2013 08:19

אני יכולה להשתתף?? בכל מקרה סיפור מושלםםםם!!! ותמשיכייי דחוף השארת במתח!!!!

10/06/2013 07:28
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך