Lorinush
היי אנשנושים...
פרק חדש :-)
השיר: http://m.youtube.com/#/watch?v=5z3KFXXnmy8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D5z3KFXXnmy8
אני וליאן שמנו לב שירדו הקוראים והמגיבים... וזה מבאס !
מי שקורא שיכתוב אני קורא! או כל תגובה שהיא...
זה משמח! D:
מקוות שנהנתם מהפרק... פרק 18-19 כתובים ומוקלדים... בין הפרקים הכי מעניניים!
❤ לורין וליאן!

גורל לא צפוי – פרק 17 D:

Lorinush 09/05/2013 1424 צפיות 13 תגובות
היי אנשנושים...
פרק חדש :-)
השיר: http://m.youtube.com/#/watch?v=5z3KFXXnmy8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D5z3KFXXnmy8
אני וליאן שמנו לב שירדו הקוראים והמגיבים... וזה מבאס !
מי שקורא שיכתוב אני קורא! או כל תגובה שהיא...
זה משמח! D:
מקוות שנהנתם מהפרק... פרק 18-19 כתובים ומוקלדים... בין הפרקים הכי מעניניים!
❤ לורין וליאן!

פרק 17:
״אהה זה קוץ של קיפוד, אנחנו נפנה אותו לבית חולים, ונחזיר אותו מחר אחרי הצהריים…״ אמר וחייך. ״ביי לואי״ אמרה מיילי ונישקה את שפתיו. ״הכל יהיה בסדר״ לחש וחייך ״סליחה״ לחשתי וחיבקתי אותו. ״זאת לא את, זה הקיפוד״ אמר וצחק. חיבקתי אותו חזק וכולם נפרדו ממנו. ״חבל שדג גזר לא נשך אותו״ אמר ליאם וצחק. ״ליאם, תזהר שאני לא יעיף עליך דג כפית״ אמרה מיילי ורצה אחריי ליאם… נכנסנו לאוהלים והלכנו לישון.
הגיע הערב, לואי חזר עם תחבושת על רגלו ועכשיו אנחנו עושים קומזיץ׳! D:
אני ומיילי הכנו נקנקיות, לביבות וקבבים בשיפודים, אמילי הכינה מרשמלו בשיפודים, לורן הכינה צ׳יפס – בגזיה והבנים אספו קרשים ועצים. סיימנו להכין הכל וישבנו על המחצלות ששמנו. הבנים סידרו את הקרשים, והארי הדליק את האש.

נקודת מבט הארי:
ישבנו כולם ביחד, נייל הלך לאוהל והוציא גיטרה. הוא ישב ליד לורן והתחיל לנגן: http://m.youtube.com/#/watch?v=5z3KFXXnmy8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D5z3KFXXnmy8

Lately I found myself thinking (thinking)
Been dreaming about you a lot (a lot)
And up in my head I'm you're boyfriend (boyfriend)
But that's one thing you've already got

He drives to school every morning (morning)
While I walk alone in the rain (the rain)
He'd kill me without any warning (warning)
If he took a look in my brain

Would he say he's in L-O-V-E?
Well if it was me, then I would, I would
Would he hold you when you're feeling low?
Baby, you should know that I would, I would

Would he says that he's in L-O-V-E?
Well if it was me, then I would I would
Would he hold you when you're feeling low?
Baby, you should know that I would

Back in my head we were kissin'(kissin')
I thought things were going alright (alright)
With a sign on my back saying 'Kick Me'('Kick Me')
Reality ruined my life
(On top of the world)

It feels like I'm constantly playin'(playin')
A game that I'm destined to lose(to lose)
'Cause I can't compete with your boyfriend(boyfriend)
He's got twenty-seven tattoos

Would he say he's in L-O-V-E?
Well if it was me, then I would, I would
Would he hold you when you're feeling low?
Baby, you should know that I would

Would he say that he's in L-O-V-E?
Well if it was me, I would, I would
Would he hold you when you're feeling low?
Baby, you should know that I would
(I would, I would)

Would he please you?
Would he kiss you?
Would he treat you,
Like I would (I would)

Would he touch you?
Would he need you?
Would he love you?
Like I would

Would he say he's in L-O-V-E?
Well if it was me, then I would
Would he hold you when you're feeling low?
Baby, you should know that I would

Would he please you? (Would he please you?)
Would he kiss you? (Would he kiss you?)
Would he treat you, like I would??

Would he touch you? ( Would he touch you?)
Would he need you? (Would be need you?)
Would he love you
Like I would???

Would he say he's in L-O-V-E?
Well if it was me, then I would (I would)
Would he hold you when you're feeling low?
Baby you should know that I would
(Oh) I would, (yeah) I would, ( yeah)

כולם שרו, אפילו פול ודילן…
דווקא את השיר הזה הוא החליט שנשיר? זה בידיוק מה שאני מרגיש לליאן…
הרמתי את מבטי שהיה מושפל, ראיתי את ליאן ודילן מחובקים, כן זה צבט.
מיילי ולורן הביאו את האוכל וכל אחד לקח ושמנו מעל המדורה…
ליאם שראה שאני מביט בליאן ודילן, החליט לספר לכולם בדיחה.״היי כולם, להקשיב: היה פעם אחת שאמילי רצתה נס קפה אז היא אומרת לי: ׳מאמי, תכין לי נס קפה 123׳ אז אני אומר לה ׳מה זה 123׳ אז היא עושה לי ׳1 נס קפה, 2 סוכר 3 שניות הייתה פה ;-)…״ וכולנו נקרענו מצחוק, אפילו אני!

נקודת מבט ליאן:
הבטתי בהארי, בעיניו הירוקות והצלולות, בשיערו המקבל גוון חום זהבהב מהאש המתלהטט מולו, בגופו החסון, ובצחוקו המתגלגל מבדיחה שליאם סיפר. כמהופנתת, קמתי מחיבוקו של דילן והתיישבתי על הארי ההמום. קברתי את פניי בחזהו החסון ודמעות ירדו מעיניי.
לפתע נפל לי האסימון! פאאאק !!!
קמתי מהר מהארי וברחתי משם. רצתי לכיוון האגם, איפה שישבתי אתמול, רחוק מכולם. התיישבתי בשקט, מביטה באגם המואר באור ירח, חצי ירח, בידיוק כמו הלב שלי. חצי של הארי וחצי של דילן. מביטה בברבורים השלווים, ששוחים בשקט באגם, יוצרים גלים עדינים על פני המים. הארי התיישב לידי ומיד הסטתי את מבטי ממנו. היו כמה דקות של שתיקה, אבל לא שתיקה מביכה. שתיקה… רגילה. ״ס…לי..חה, על מ..מקו..דם״ אמרתי מעט נבוכה. ״אני צריך להגיד לך תודה״ אמר וגיחך. ״תודה?!״ שאלתי מבולבלת. ״כן, בשכותך אשלי ׳עזבה׳ אותי, אני ואתה? גמרנו!״ חיקה אותה ושנינו התפוצצנו מצחוק. עכשיו לא הרגשתי כמו חברה שחבר שלה בגד בה, הרגשתי כאילו אנחנו ידידים שנים…
״איך היא ידעה שנסענו למחנה?״ שאלתי בתימהון. ״תיקשורת״ אמר והבנתי לבד. אחח העיתונאים האלה… ״איפה היא ורייצ׳ל היו?״ שאלתי עדיין מבולבלת. ״הם הקימו אוהל כמה מטרים מאיתנו, והם התחבאו מאחורי העצים כדי לראות מה אנחנו עושים, וברגע שאשלי ראתה אותנו ביחד, את יודעת מה קרה..״ אמר וגיחכתי בשקט. ״הארי..״ אמרתי ונהפכתי להיות רצינית. ״אממ?״ מלמל וזרק אבן קטנה לאגם ״אשלי לא ראתה אותנו ביחד, כי אנחנו לא ביחד״ אמרתי רצינית. ״אני יודע..״ מלמל בשקט והשפיל ראשו. ״אבל אפשר להיות ביחד״ לחש והחזיק בידי. ״מצטערת הארי לא נוכל..״ מלמלתי והשתחררתי מאחיזתו בידי. ״למה? אני אוהב אותך ואת אותי אז למ…״ אמר אך קטעתי אותו מהר ״הארי, אני אוהבת את דילן״ אמרתי את שמו של דילן בשקט. הלב שלי זעק להארי, רציתי אותו בכל גופי, לחיות ביחד לנצח. אבל אי אפשר.
״את אוהבת אותי, נכון?!״ שאל והבטתי בעיניו. ראיתי את הדמעות עולות לאט לאט. ״הארי, זה יותר מורכב ממה שאת חושב…״ מלמלתי וקמתי משם. אך הארי תפס בידי ומשך אותי עליו. הוא תפס במותניי חזק ונישק אותי.
כמה התגעגעתי לשפתיים האלה, למגעו הנעים, לחיבוקו החמים, אליו…
״מצטערת, תשכח ממה שקרה כאן, אנחנו בחיים, אבל בחיים לא נחזור!״ צעקתי עליו והלכתי משם. התיישבתי לידי דילן והוא חיבק אותי. ״באתי לבוא אחרייך, אבל הארי אמר לי שאתם צריכים לסגור את העיניינים, הכל בסדר?״ לחש דילן לאוזני. ״כן״ לחשתי בשקט. הארי הגיע אחרי 5 דקות, הוא יישב והמשכנו בצחוקים של הערב האחרון במחנה…


תגובות (13)

חחח אהבתי את הבדיחה!!!!
המשך-דחוף ^____^

09/05/2013 11:11
LOL LOL

תמשיכייייייייייייי!!! <3

09/05/2013 11:14

חחח בדיחה יפה
תמשיכיייי

אוהבת שרית

09/05/2013 11:29

חחחחחחחח לול(: פרק מושלמוששששש ואני דם בטוחה ש18-19 יהיו מושלמיםםםםםם אני מחכה לזההההה תעלי בקרובבבבבבבבבבבב

09/05/2013 11:51

חחחחחחחח לול(: פרק מושלמוששששש ואני דם בטוחה ש18-19 יהיו מושלמיםםםםםם אני מחכה לזההההה תעלי בקרובבבבבבבבבבבב

09/05/2013 11:51

המשך בקרוב… ❤
ופרק 18-19 יהיו פרקים מעניינים ! מבטיחה D:

09/05/2013 12:05

תתתממשיכו!!!!
תעלו פרק כמה שיותר מהררר!!!! פליזזז!! אתן כותבות מושלםםםם!!!!!

09/05/2013 12:24

צהמם!!!!! תמשיכייייייי ♥♥

09/05/2013 12:51

תמשיייייייייייייייייייייייייייייכי!!!!

09/05/2013 12:54

המשך בקרוב ❤

09/05/2013 12:59

מושלםםםםם תמשיכווו <3 <3 <3

10/05/2013 02:37

תמשיכוווווווווווווווווווו!!!!!! מהרמהרמהרמהרמהרמהרמהרמהרמהרמהרמהרמהרמהר!!!! 3> 3> 3> 3> 3>

10/05/2013 04:43

וואיי ממש יפה!! תמשיכיי

11/05/2013 15:37
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך