Lorinush
היי אנשנושים...
העלתי פרק לפני שאני יתחיל ללמוד למיצב בחשבון ! מחר המיצב ! מיצב אחרון לשנה הזאת :) סופסוף... פרק לפני אחרון לעונה הזאת ! :-) ועונה 2 תתחיל... D:
אלין - http://img2.tapuz.co.il/forums/1_161845849.jpg
אושר - http://trinitydoulacare.ca/baby_greeneyes2.jpg

(לכל אלה שחושבים שאני גזענית... אני ממש, ממש, ממש לא גיזענית ! הפוך אני נגד זה... זה ממש פוגע שאתם אומרים שאני גיזענית... זה היה בסהכ בדיחה שמצאתי באינטרנט. אני לא יודעת למה אתם עושים מיזה סיפור... על כל עדה עושים בדיחה... כל אחד מכיר בדיחות כאלה.. ודווקא עליי התנפלתם?! ) כן, פוגע...

<3 לונלון ולונלון...
~Lorinush , ~swag-its-cool

גורל לא צפוי – פרק 24 ! (פרק לפני האחרון של סוף העונה !!)

Lorinush 29/05/2013 2044 צפיות 15 תגובות
היי אנשנושים...
העלתי פרק לפני שאני יתחיל ללמוד למיצב בחשבון ! מחר המיצב ! מיצב אחרון לשנה הזאת :) סופסוף... פרק לפני אחרון לעונה הזאת ! :-) ועונה 2 תתחיל... D:
אלין - http://img2.tapuz.co.il/forums/1_161845849.jpg
אושר - http://trinitydoulacare.ca/baby_greeneyes2.jpg

(לכל אלה שחושבים שאני גזענית... אני ממש, ממש, ממש לא גיזענית ! הפוך אני נגד זה... זה ממש פוגע שאתם אומרים שאני גיזענית... זה היה בסהכ בדיחה שמצאתי באינטרנט. אני לא יודעת למה אתם עושים מיזה סיפור... על כל עדה עושים בדיחה... כל אחד מכיר בדיחות כאלה.. ודווקא עליי התנפלתם?! ) כן, פוגע...

<3 לונלון ולונלון...
~Lorinush , ~swag-its-cool

פרק 24:

נקודת מבט ליאן:
״ליאן? אנחנו צריכים לדבר…״ אמר דילן ברגע שנכנסנו הביתה. ״טוב, קודם אני יקלח אותם וישכיב אותם לישון… ואז נדבר טוב?״ שאלתי בחיוך והבטתי בעיניו הירוקות, שאני נמסה מהם כל פעם מחדש…
״את צריכה עזרה?״ שאל בחיוך. ״כן, אתה אושר, אני אלין?״ שאלתי והסתכלתי על הקטנטנים שהיו בעגלה. הוא הנהנן והרמתי את אלין מהעגלה לכיוון המקלחת. קילחתי אותה במהירות ועטפתי אותה במגבת סגולה. הרמתי אותה ולקחתי אותה לכיוון החדר שלה ושל אושר. צמוד לחדר שלי ושל דילן. הלבשתי אותה וכשסיימתי דילן הגיע לחדר עם אושר בזרועותיו. חייכתי אליו והוא הלביש את אושר. השכבנו אותם לישון, והלכנו לחדר שלנו. החלפתי לפיג׳מה קצרה בצבע ורוד, ודילן יצא מהשירוקלחת עם מכנס ברמודה שחור. התיישבנו על המיטה, מחכים למוצא פיהו של האחר.
״או…קיי.. על מה רצית לדבר?״ הפרתי את הדממה לאחר כמה דקות. הוא נאנח והתחיל לדבר. ״אני אוהב אותך, באמת. את מקסימה, וכל בן היה רוצה אישה כמוך, אבל אני חושב שאני רק מפריע ביניך לב…״ אמר ״לבין הארי״ השלמתי אותו ונאנחתי. ידעתי שזה מה שהוא יגיד. ״כן…״ אמר וגירד בראשו. ״אז… זה נגמר?״ שאלתי, מצפה לתשובה שלילית. ״אני חושב שכן…אבל אינמצב שאנחנו לא שומרים על קשר !״ אמר ומשך אותי לחיבוק. ״אני באמת אוהב אותך, אבל אני רוצה את הטוב, בשבילך ובישביל הקטנים שלך. גם שמתי לב איך הארי מסתכל עלייך…״ לחש לאוזניי ונשק ללחיי. חייכתי חיוך קטן ושוב קפצתי עליו בחיבוק. ״אתה בנאדם מקסים…״ אמרתי והוא גיחך. ״מי שתיהיה איתך, תיהיה מאושרת, בזה תיהיה בטוח״ לחשתי בשקט. התנתקתי ממגעו, ונשכבתי במיטה. הוא נשכב מיד אחריי. הבטתי בתקרה, במבט אטום. זהו, דילן יוצא מהחיים שלי… לא לגמרי, אבל הוא יוצא… והוא צודק. זה קשה לחיות עם אמא ל-2 ילדים… ועוד שהאבא שלהם תמיד מסתובב איתם. זה מוזר… אבל אני מכבדת את ההחלטה שלו.. אני שמחה שגמרנו את הקשר הזה בטוב… ״דילן?״ לחשתי שוב, מנסה לא להפר את הדממה. ״ממ?״ המהם בשקט. ״מתי אתה חוזר לישראל?״ לחשתי שוב, בשקט. ״אני חושב ש…מחר״ לחש. ״טוב…״ נאנחתי בעצבות. זה יהיה מוזר בלעדיו…
״אל תדאגי, נדבר כל יום !״ אמר וחייך. הוא העלה לי מעט את המצב רוח. הסתובבתי על הצד והבטתי בו, הוא עשה כמוני והביט בי. ״אתה יכול לחבק אותי?״ שאלתי בשקט. ״כן״ לחש. הסתובבתי לצד השני, והוא עטף את זרועותיו סביבי. הרגשתי בטוחה, מוגנת. אבל ממחר זה כבר לא יהיה ככה. נסחפתי לשינה עמוקה, שינה נטולת חלומות…

נקודת מבט סיימון:
״בוקר טוב מלך !״ אמרתי לבני הקטן, ג׳יימי.
~ג׳יימי – הבן של סיימון וקורל, בן שנתיים ו-3 חודשים. עיניים חומות מלוכסנות, פנים שמנמנות, שפתים מלאות ושיער חום שחור~
הרמתי אותו על ידיי והתיישבתי בספה. הדלקתי לו טלוויזיה, ושמתי לו על ערוץ תינוקות. הבטתי בקיר וחשבתי על ההצעה שהביאו לי… אך רעש הודעה קטע את מחשבותיי. נטלתי לידי אני האייפון השחור שלי והחלקתי עם האצבע על פתיחת ההודעה. ׳תודה רבה, מקווה שאתם נהנים :)׳ שולחת – ג׳ניפר. אתמול היה החתונה שלהם, אבל אנחנו לא יכלנו להגיע, כי אנחנו בצרפת, בגלל העבודה שלי… הזמנו חדר בבית מלון, למשך שבוע.
״בוקר טוב״ שמעתי את הקול שאני אוהב וזרועות קטנות נכרחו סביב צווארי. ״בוקר טוב מאמי״ אמרתי והשענתי את ראשי על הספה, אחורה. היא נשקה קלות לשפתיי והתיישבה לידי. הרמתי את ראשי חזרה והדבקתי לה נשיקה גדולה. היא חייכה ולקחה את ג׳יימי בידיה. ״א…ב..ד….א״ מלמל. ״אעאעאעאעאעע הוא אמר אבא !!!״ צרחה ומחצה אותו בחיבוק. התחלתי לצחוק בלי הפסקה. חיבקתי את שניהם חזק וחייכתי חיוך רחב. היא קמה מהספה, והתחילה לרקוד איתו במעגלים, מאושרת. הבטתי בשניהם, שני הדברים כי יקרים לי בעולם ! אני בר מזל…
״יאלה בואו נרד לאכול״ אמרתי ושמעתי את ביטני מקרקרת. ״מממ״ אמרה וליטפה את בטנו של ג׳יימי בעיגולים והוא צחקק. קמנו ביחד מהספה והתחלנו לצחוק. חיבקתי אותה חזק, מוחץ בדרך את הקטנצ׳יק. ״מי יפה של אבא?״ אמרתי בקול מצחיק ודיגדגתי אותו בבטן. הוא התחיל לצחוק ואני וקורל הבטנו אחד בשני, מאושרים. החלפנו בגדים, וירדנו לחדר אוכל.

״אגדו דו דו, איש קטן עושה קפה״ שרה לו קורל והוא צחק והשפריץ מים עם ידיו הקטנות. חיבקתי אותה עם ידי האחת, וצללתי לשניה מתחת למים, להרטיב מעט את הראש שקדח מהחום. ״כפרעליך !״ אמרה קורל ונישקה את פניו הקטנטנות עשרות פעמיים. ״יאלה בוא נצא מהבריכה הזאת…״ מלמלה והוציאה את ג׳יימי מהגלגל הקטן והכחול שלו. היא הרימה אותו בין ידיה ויצאה מהמים. לקחתי את הגלגל ויצאתי מיד אחריה, שם לב למבטים הננעצים בגופה השזוף והמושלם. הרבה הציעו לי שהיא תלך לדגמן, אבל לא הסכמתי. היא שלי, רק שלי ;)
התעטפנו במגבות שהיו על הכסאות שיזוף והלכנו חזרה לכניסת המלון. חיבקתי את מותניה עם ידי האחת והצמדתי אותה עליי, מראה לכולם איפה הקו האדום. ״קנאי״ אמרה וצחקקה ברגע שנכנסנו למלון. ״מתגאה בזה״ אמרתי והיא צחקה. נכנסנו למעלית ולחצתי על קומה 4. המעלית התחילה לעלות. ״א…ב….ד..א״ מלמל שוב והושיט את ידיו לכיווני. ״לאאא״ אמרה והאריכה את המילה. ״ג׳מג׳ם רק שלי״ הוסיפה והסתובבה כנגד ידיי המושטות. ״אווו״ אמרתי ובכיתי בכאילו. ג׳יימי ירד מידיה וזחל לכיווני. הוא חיבק את רגליי והצמיד פניו לרגלי. חייכתי לקורל חיוך מתגרה והיא רק הוציאה לי לשון. הרמתי אותו על ידיי ודיגדגתי אותו. ״אוווו״ עכשיו היה תור קורל לבכות. ״א..ב….ד…א״ אמר שוב את המילים האלה, מקוטעות כל פעם מחדש. הוא הסתכל בעיניים גדולות על אמא ש״בוכה״. הלכתי לכיוונה וחיבקתי אותה חזק. ג׳יימי עבר מידיי אל ידיה וחיבק אותה חזק. ״אוווו״ חיקתה אותי וצחקה. ״אוווווו״ חיקתי אותה בחזרה ושנינו צחקנו. נשקתי לשפתייה ויצאנו מהמעלית. פתחתי את הדלת עם המפתח המוזהב, ונכנסנו לבפנים. נעלתי, והורדתי את המגבת, נשארתי רק עם מכנס גלישה כחול כהה. ״כך״ אמרה וחייכה חיוך מתפנק. היא הניחה בידיי את ג׳יימי שלא הפסיק לצחוק, צחוק מתגלגל. הסתכלתי עליה והרמתי גבה. ״נוו״ אמרה ועשתה פאפי פייס. ״נו טוב…״ מלמלתי. הורדתי את ג׳יימי על הריצפה, ומחצתי את לחייה כך שיהיו בצורת דג. נשקתי לשפתיה הקמוצות וחייכתי חיוך גדול. הרמתי את ג׳יימי ונכנסתי למקלחת. הורדתי את הבגד ים שהיה לגופו, וקילחתי אותו. ״ונשטוף, נשטוף את השמפו !״ אמרתי בחיוך והורדתי את השמפו מראשו. נזהרתי שלא יכנס לו לעיניים. ״אתה האבא הכי טוב שיכולתי לבקש לילד שלי״ שמעתי לחישה באוזני. לחישה שהעבירה צמרמורת בכל גופי. סגרתי את זרם המים ועטפתי אותו במגבת קטנה. הרמתי אותו ויצאתי מהמקלחת. הנחתי אותו על המיטה והתיישבתי בספה.

נקודת מבט קורל:
סיימון הניח את ג׳יימי על המיטה והלבשתי אותו מעט חם. בכל מקרה, שלא יהיה לו קר. האוויר בחוץ היה נעים… הרדמתי אותו בלול שהבנו מהבית בלונדון. הרי במלון פה אין לולים, ואנחנו פה לשבוע…
ראיתי את סיימון יושב בספה, ומביט בקיר במבט חושב. מסכן, כל היום הוא עובד. אין לו הרבה ימים חופש… אבל היום היה, והעברנו אותו ביחד, כל המשפחה ביחד :)
״אתה בא למקלחת?״ לחשתי לאוזנו, מקפיצה אותו. ״מה? אה? א..ה כן !״ אמר כשהבין מה אמרתי. הוא קם מהספה אך רצתי מהר למקלחת ונעלתי את הדלת. הוא דפק בלי סוף. ״נו תפתחי…״ ילל בשקט, מנסה שאני ישמע בלי להעיר את ג׳יימי שנח לו בעריסה. ״נעע…״ אמרתי וצחקתי. הפשטתי את בגדיי מגופי, ונכנסתי מתחת לזרם המים. מנקה את כל הג׳יפה של הבריכה מגופי. (בריכה = 90% פיפי של ילדים, 9% כלור ו1% של מים… O_o קרדיט לליאנע !) גיכחתי בשקט.
התעטפתי במגבת, ופתחתי את הדלת. כל האדים שבמקלחת התפזרו בחדר החמים. סיימון חיבק אותי וטמן את אפו בצווארי. ״מממ וורדים״ מלמל בשקט ונשק נשיקות עמוקות את צווארי. הוא ליקק עם לשונו החמה פס בצווארי. ״איייכ ידוחה ! עוף להתקלח !!״ אמרתי וניגבתי את רוקו. הוא התחיל לצחוק ונכנס למקלחת, ואני בינתיים התלבשתי. הוא יצא מהקלחת לבוש במכנס ברמודה, ובמגבת על כתפיו. שיערו החום שחור טיפטף מים שנספגו במגבת. חזהו היה מלא טיפות מים זעירות, שגלשו אט אט עד שהגיעו למכנסיו. עינייו נצצו מאושר והוא הביט עמוק בעיניי. חודר ומצמרר את כל גופי. הוא חיבק אותי חזק ולא שיחרר. ״אני אוהב אותך…״ לחש לאוזניי. זה מילא אותי בתחושה כל כך טובה. ישבנו מחובקים בספה וצפינו בטלויזיה. לא היינו ככה זמן רב…

״אווירון, אווירון, אווירון אוכל ה… כל״ אמרתי וחייכתי אל ג׳יימי. הלכנו לאכול במסעדה, ארוחת ערב. ״מממ״ אמרתי וניהנתי את ראשי מצד לצד. ג׳יימי חיקה אותי וזה סימן לי שהאוכל טעים לו. נשקתי לשפתיו הורודות והמלאות וחייכתי חיוך גדול. ״עוד ביס אחרון, אחרון !״ אמרתי ודחפתי לו עוד ביס לפה. ״תפסיקי ! מה את רוצה שהוא יהיה כמו נייל?!״ שאל סיימון והרים גבות. ״מה? הוא חייב לאכול, זה להיתפתחות שלו !״ הגנתי על עצמי. ״כן, אבל לא כל כך הרבה…״ מלמל בשקט. ״שמעתי את זה״ אמרתי וחייכתי חיוך ניצחון. ״היית אמורה לשמוע את זה״ אמר וחייך חיוך מתגרה. ״מעצבן״ מלמלתי בשקט. ״שאת מתה עליו״ אמר ומשך אותי לחיקו. ״מתה יותר מידי״ אמרתי וקרצתי לו. הוא נשק לשפתיי בחמימות וחיבק אותי חזק.

״לילה טוב״ לחשתי ונשקתי לשפתיו הוורדרדות של ג׳יימי. כיסתי אותו בשמיכה דקה. הוא עצם את עיניו הקטנטנות ושקע לשינה עמוקה.
נשכבתי ליד סיימון והוא חיבק עם זרועותיו את גופי הקטן אך החטוב והשזוף. הוא נשכב בעדינות מעליי ונשק לשפתיי הבשרניות. הוא ירד אט אט אל עבר צווארי, ונישק אותו נשיקות גדולות ועמוקות. צמרמורת חזקה עברה בגופי, ואנחה קטנה יצאה מפי. הסמקתי כמו עגבניה, אך הוא לא ראה זאת בגלל החושך ששרר בחדר. הוא הרים את ראשו והביט בעיניי. עיניו זהרו בחושך. ״אני אוהב אותך״ לחש ונשק לשפתיי. ״גם אני אוהבת אותך״ לחשתי ומשכתי אותו לנשיקה ארוכה. הוא הוריד את חולצתי בעדינות והיא נזרקה לפינת החדר. התהפכנו והורדתי את מכנסיו. הוא כיסה את שנינו בשמיכה, והמשכנו אל לילה קסום, מנותקים מין העולם שבחוץ…


תגובות (15)

מהמםםםםםם ובהצלחההההההה!!!

29/05/2013 08:25

חחחח איזה מושלמי, מתה על הסיפור המדהים הזה הכי בעולם!
אוהבת אותך ועל איזה בדיחה את מדברת?
מעניין אותי לאיזה "לילה קסום" הם הגיעו בדיוק?!
חחחח ><
היומניסטית ^_^

29/05/2013 08:26

חחח המשך בקרוב… ❤
פירסמתי כל מיני בדיחות על אנשים… ואיזה ילדה קראה לי גזענית -,-׳
ולילה קסום? מממ… לא הבנת?

29/05/2013 08:30

תמשיייכככייייי!!

29/05/2013 08:41

תמשיייכככייייי!!

29/05/2013 08:41

המשך בקרוב…. <3

29/05/2013 08:49

מושלםםםם תמשיכייי !!

29/05/2013 10:00

המשך מהרררררררררר

29/05/2013 12:09

המשך בקרוב… <3

29/05/2013 12:50

תמשיכי!!!!!!!

29/05/2013 13:59

ווואי אני לא מאמינה שהגענו כבר לסוף!
פרק אחרון-אניי!!! ;)
Love You All<3
lian…;)

30/05/2013 03:59

אומרת אבל לא כותבת ! ;)
אני יבוא אלייך עם התפוחי אדמציפס, ונכריח אותך ;)
(הספורטאית בגיל העמידה חירפנה אותי… O_o)

30/05/2013 04:04

חעחעחע?!
לא מצחיק…;)
אדמציפס?! גדווול!!!
Love You All<3
lian…;)

30/05/2013 06:40

מושלםםםםםםםםםםם!!! תמשיכייי מהר מהר מהר 3>

30/05/2013 11:23

המשך בקרוב… ❤

30/05/2013 11:56
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך