מה היה תגובת קטלין ולואי?
ומה אבא של קטלין ושל לואי נפרד מאמא ומה היה בהמשך?
תגובות וממשיכה!

דוד שאני לא מכירה פרק3 -וואן דיירקשן

03/12/2013 674 צפיות 7 תגובות
מה היה תגובת קטלין ולואי?
ומה אבא של קטלין ושל לואי נפרד מאמא ומה היה בהמשך?
תגובות וממשיכה!

היי סליחה שלקך לי זמן לעלות פרק 3 ותהנו!

מה הי בפרק הקודם:
ראיתי סרט ושנגמר התקלחתי ואז לבשתי פיגמה ואכלתי ארוחת ערב ואז ראיתי סרט ובאמצע נרדמתי

פרק3
קמתי מהספה ולבשתי מכנס גינס קצר וחולצה וסידרתי את השיער ואז הלכתי לאכול ארוחת בוקר,
לקחתי תיק וסמתי דברים יצאתי ושלחתי ללו שאני לא בבית ושאני יחזור עוד כמה זמן והגעתי לקניון נכנסתי לחנות אוהבה עלי ביותר ושאלתי אם אני יכולה לעבוד בחנות ואמרה בשמחה חמודה ואמרתי מה להתחיל לסדר את החנות ולעזור ללקוחות אוקי תודה סדרתי ואז פנתה עלי נערה ושלה איפה יש שמלות לנשף ואמרתי איז צבע את מחפש וסגנון אני חושבת ואדום או ורוד ולא צמוד ושמלה מיני נראה לי אה יש לי משהו הראתי לה את השמלות ואמרתי שיש נעלים תאמות ואמרה אני מודדת ואת שתי השמלות ובנתים סידרתי את החנות ושגמרה ללבוש את השמלה הראשונה ואמרתי שיפה לה ואמרה תודה תמדדי את השניה ונראה נכנסה ומדדה את השמלה ויצאה ואמרתי לה ששתיהן יפות לה איזה נשף זה אה נראה לי רגיל השנייה יותר מתיאימה לך לנשף הרגיל אה תודה חמודה בבקשה הלכה לשלם על השמלה והנעלים ואז ששילמה פנתה עלי ואמרה תוד שוב אין בעד מה חמודה יצאה ואז נכנסה עוד ילדה וגם לנשף ואמרתי לה מה יותר מתאים לה ואמרתי לה את השמלה האדומה ונעלים מתאימות ואמרה תודה והלכה למדוד וסיימה ראיתי אותה ואמרתי לה שזה מאוד יפה לה ואמרה תודה בבקשה חמודה שלמה ויצאה ונכנסו עוד בנות ועזרתי לעוד בנות וסימתי את המשמרת והלכתי למנהלת והמנהלת אמרה שאני עושה עבודה נפלאה תודה מתנה הנחה תודה בבקשה אמרה ומתי אני צריכה להגיע מחר בבוקר כמו שבאת כמו היום אוקי תודה שוב חחח אין בעד מה חמודה ואמרתי ביי נראה אותך מחר כן אמרה ביי יצאתי וראיתי משהו מוכר לי ממש שדומה לחבר שלי לשעבר ואז הוא ראה אותי ויתקרב עלי ואמר היי קטלין היי והלכתי ואז הוא רדף אחרי ולואי אח שלי ראה אותי בורחת מהחבר שלי לשעבר אמרתי דיי עזוב אותי יניר בבקשה וברחתי ורצתי לדירה פתחתי מהר ואז נעלתי מהר בדקתי שהוא לא ראה אותי נכנסת ואז שמעתי דפיקות ושאלתי מי זה וזה היה לואי ואמרתי שנייה פתחתי וראיתי את לואי ואז נעלתי מה שהוא נכנס ואמר מה קרה זה היה יניר החבר לשעבר שלי הוא בגד בי אמרתי מה איך זה קרה באיזה יום אחד שלחתי לו הודעה והוא לא ענה ואז הלכתי לבית שלו והדלת הייתה פתוחה וראיתי אותו אם משהי שוכב איתה פשוט סגרתי כאילו לא קרה כלום ואז רצתי מהר שהוא לא יזה אותי מבין אמרתי כן ענה בכיתי ואמר אל תבכי זה לא שווה את זה טוב שמעתי דפיקות ולו פתח וראה את אמא ואז סגר את הדלת והתישבנו בספה ואמא אמרה אני ואבא נפרדנו ………..


תגובות (7)

יש לי כמה עצות, תוסיפי ״ שהם מדברים
וזה לואי טומלינסון?
כי זה לא בדיוק מובן איך זה מתקשר למפורסמים
אל תעלבי אני מנסה לעזור וזה לא בא מכוונה להעליב

03/12/2013 02:56

כן זה קשור לואי טומלינסון ,אני לא נעלבת בכלל לא!

03/12/2013 02:57

תודה כי אני לא בדיוק הבנתי
ואני שמחה שלא נעלבת כי לא רציתי להעליב אותך תמשיכי

03/12/2013 03:00

אני ממשיכה עוד מעט אבל תודה

03/12/2013 03:02

אני לא ממש הבנתי מה שכתבת…
כי אין " ופסיקים אני לא באה להעליב
כי אני ממש רוצה לקרוא את הסיפור שלך :)
אני חושבת שאת כותבת ממש יפה :) אבל כדאי לך להוסיף " ופסיקים
וגם לעשות רווחים ולהוריד שורות בכדי שלא יהיה צפוף מידי :)
אם אני אעלבתי ממש סליחה
– שירה

03/12/2013 03:12

נועה?
# לקח
# כדאי לך לשים מרכאות כשהם מדברים ("———–"), לפסק ולפעמים יש לך שגיאות כתיב.
# מקווה שלא נעלבת.
# תמשיכי.

03/12/2013 03:24

אוף אני יודעת יש לי שקיות כתיב זה מעצבן ואני כל הזמן שכחת ,אני ממש לא נעלבת בבקשה תבינו את זה

03/12/2013 03:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך