מקווה שאהבתם!

דוד שאני לא מכירה פרק4-וואן דיירקשן

04/12/2013 639 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם!

מה היה בפרק הקודם:
שמעתי דפיקות ולו פתח וראה את אמא ואמא נכנסה ולו סגר את הדלת התישבנו ואחרי כמה זמן אמא אמרה שהיא ואבא נפרדו….
פרק4
נקודת מבט של קטלין:
מה אמרנו ביחד לאמא למה איך זה קרה שאלנו ובקושי היא יכלה לדבר בגלל מה שקרה לה למה לא סיפרת לנו לואי אמר כי לא יכולתה אמרתי ובסוף אמא אמרה שהיא תספר לנו ביחד אמרה תודה קטלין אמא אמרה בקושי בבקשה אמא אז מה הוא נו אמרנו אמא השלימה את המשפט למה נפרדנו הוא בגד בי במשהי אחרת אה ואמא בכתה על תבכי זה לא שווה את זה הוא סתם יש עוד מילון בנים אמרתי ואמרה נכון את צודקת חמודה גם לי קרה משהו מה שאלה סתם החבר לשעבר בגד בי במשהי אחרת הוא ראה אותך כן היום אז בגלל זה בכיתי או אמרה אמא אל תבכי אמר לו מה זאת שיחת בנות אה סליחה אמרתי וגם אמא אמרה טוב תמצאי משהו באמת שאת אוהבת ולא סתם אוקי ענתה כי לא תפעגי בגלל משהו סתם כמו את יודעת ואמרה ביי ואמרנו ביי והלכה.
חזרה בנקודה הרגילה:
ואז לו אמר את עזרת לאמא החשב כן אמרתי ואז לו אמר ביי והלך ואמרתי ביי התלבשתי והלכתי לחדר הקלטות שבדרך כלל גם הלהקה וואן דיירקשן מקליטה ואני התחלתי לנגן ולשיר שיר שכתבתי על אהבה פוגעת, ואז אחרי כמה זמן שסיימתי שמעתי הרבה מחמאות על זה וזה היה סימון אם וואן דיירקשן וגם אח שלי היה שם במקרה ואמרו וואו אמרתי תודה , ואז לו ראה אותי ואמר זאת את קטלין כן אמרתי שרת ממש יפה תודה וסימון שאל מי זאת זאת אחותי אמר לו אה יפה גם לך יש כישרון אולי תהיא זמרת גם אולי אולי אמרתי ואמרתי ביי ביי ענו כולם ,וואו אחותך שרה יפה וגם מנגנת יפה כן אמר לו . הלכתי לבית של אמא דפקתי ואמא פתחה ואמרתי היי קראת לי שאלתי כן כנסי תכירי זה בעלי לעתיד אוקי וזה אח שלך שהיה וזה היה גסטין ביבר איך זה קשור החשב ובלבול ,טוב היה נעים להכיר פשוט עבר לי יום גרוע ואני עיפה אז ביי הלכתי ביי ענו מה היא לא גרה כאן לא יש לה דירה משלה וגם לואי הילד שלי אחר איך קוראים לה קטלין אמרה אמא .נכנסתי הביתה ושכבתי על הספה ואמרתי מה החשב אין לי חיים נורמלים החשב יש לי שתי אחים זמרים ואני לא מה הקטע שמעתי דפיקות וזה היה לו וכל החברים ואמרתי כן מה את ידעת שאמא בחרה בעל חדש ויש לה החשב עוד ילד וזה גסטין ביבר כן עניתי פגשתי אותם לפני כמה זמן וחזרתי אה את ממש עיפה כן מכל היום המוזר שלי אתה יודע יש לנו אח חדש ופגשתי את ….אתה יודע ועוד שיט שכחתי מה עבודה היום בבוקר אה לו שכחתי עבדתי פגשתי את זה אין לי כוח לדבר עליו ,פשוט לא משנה יום ארוך היה לי בקיצור מה קרה שאלתי ובאתם סתם חשבנו להיות ביחד איתך בגלל שאת גרה לבד את יודעת כן אמרתי טוב ביי ענו נראה אותך מתי שהוא טוב ביי הלכו .סגרתי למעלה וגם למטה בקיצור את כל הבית והלכתי לאכול ותקלחתי ואז הלכתי לישון……..


תגובות (2)

תתתתתתתמממממממממשששששששיייייככככככייייייייייי

04/12/2013 04:52

נכון אם גסטין ביבר לא היה לי מה לכתוב את זה מה שיצא ונראה לך שזה טוב?

04/12/2013 05:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך