מה היה המשך?
מי יבא החשב?

דוד שאני לא מכירה פרק5-וואן דיירקשן

04/12/2013 777 צפיות 5 תגובות
מה היה המשך?
מי יבא החשב?

מה היה בפרק הקודם:
סגרתי למעלה וגם למטה בקיצור את כל הבית התקלחתי וסיימתי לבשתי פיגמה ואכלתי ואז הלכתי לישון………..
פרק5
בוקר לבשתי מכנס גינס וחולצה לקחתי תיק וסמתי דברים והלכתי לעבודה נכנסתי ואמרתי בוקר טוב וענו כולם בוקר טוב התחלתי לסדר את הבגדים החדשים שהגעו לפני כמה דקות ואז באה לקוחה עלי ואמרה השלום שיש כאן שמלות למסיבה כן אמרתי איפה כאן יש ואני מביא עוד כי יש חדשים אז תחפשי ואני מביאה עוד אוקי ענתה וחזרתי לסדר וסמתי את הנעלים גם החדשות ואז שאלה יש עוד צבעים כן יש בצבע אדום ויש ירוק בהיר ועוד כמה יש צבע שחור כן אני כבר מביאה אוקי אחרי כמה דקות הבאתי לה ומדדה ואמרה שהיא קונה הלכה לקופה שלמה יצאה הגיעו עוד כמה לקוחות קנו כמה דברים שלמו ויצאו ואז הלכתי להפסקה והלכתי לארומה קניתי ואכלתי ונשאר כמה דקות וחזרתי למקרה שאני לא יאחר נכנסתי וראיתי משהי קשורה ואמרתי מה קרה ואז ראיתי משהו מאחורי ויש לי מזל שאני יודעת להגן על עצמי תפסתי אותו והתקשרתי למטרה ואמרתי שאם צריכים לבוא כי משהו נכנס וקשר משהי ואמרו כבר באים הגיעו ואז אמרו תודה לכך זה היה משהו שלא הצלחנו לתפוס תודה אין בעיה ואמרה וואו איך….כן אמרתי יש לי מזל שהצלחתי בדרך כלל זה לא מצליך החשב כן נראה לי שכן אחרי כמה זמן גמרתי את המשמרת שלי וחזרתי לדירה שמתי את הדברים ואז נעלתי ,ודפקתי בדלת ולו פתח ואמר היי כנסי ואמר ראינו אותך בטלויזה כן תפסתי משהו שהמשטרה לא הצליחה לתפוס סתם משהו לא נכון אני מכיר אותו הוא פושע מסוכן אה טוב זה רק שהצלחתי משהו לתפוס ומדברים עליך תראי תגביר מה היה כתוב נערה בת 18 הצליחה לתפוס פושע מסוכן שהמשטרה לא הצליחה לתפוס ,כן זאת אחות של לואי מי וואן דיירקשן מי שלא יודע .
ואז יצאתי ראיתי משהו והוא היא לי פתק ובו היה כתוב כל הכבוד לך ממני משהו לא הבנתי מי זה ולכתי לאמא ואמא פתחה ואמרה שמעתי בחדשות כן אמרתי כנסי וגם גסטין היה וגם החבר של אמא ואמרו כל הכבוד תודה אמרתי אז גסטין אמר את באה שנייה כן ולעלינו למעלה ונכנסנו לחדר שהיה של לו ואמר היי היי אמרתי קצת מוזר לך כן אמרתי מה שלומך בסדר עניתי איך קוראים לך לי קטלין ולואי את יודע כבר כן ענה את החשב בערך אחותי אז ….יש לי כמה שאלות אוקי עניתי בת כמה את בת 18 אה ומה את אוהבת לרקוד לשיר לנגן וגם לי יש שאלה מה אתה אהב חוץ מי להיות זמר לנגן …..מה לשאול אותך אמר לא יודעת רוצה שאני כל הלהקה וואן דיירקשן ואת נעשה מסיבה בבית של לואי ושל כל השאר או שלך אוקי אני ישאל ,את לו קודם יש לו שם חיבה ואתה יכול במקום לקראו לי קטלין קטי אוקי ולך אני לא יודעת איך אתה רוצה שאני יקרא לך גסטין בלי ביבר רק גסטין אוקי עניתי ירדנו, והלכתי לדירה של לו והחברים שלו דפקתי ,ופתחו לי זה היה לו ושאלתי רוצים לעשות מסיבה או כאן או בדירה שלי כאן אמרו אוקי ואם גסטין אמרתי אוקי לו שאל זה אח החדש שלי ושל קטי מה שאלו כי אמא שלנו מתחתנת אם אבא שלו אוקי ענו ותיחסו כבוגרים אמרתי לא לעשות בלגן ללא יין אוף טוב אמרו יופי כל הכבוד שאתם מקשיבים ואמרתי ביי והלכתי לדירה שאמא וגסטין חיכה ואמרתי אצל לו מסיבה עניתי בלי יין אוקי ענה ואז אמרתי ביי ונכנסתי לדירה שלי ונעלתי אחרי ואז ראיתי טלויוזיה וראיתי סרט והגיע השעה התחיל המסיבה וגם לבשתי שימלה וסדרתי את השיער שכחתי אני לא אוהבת איפור כמובן נעלתי אחרי דפקתי ,ופתחו לי את הדלת נכנסתי וראיתי את גסטין לבוש מהמם ואם כול הבנים אמרתי היי לכולם לא היה יין וזה טוב היה ריקודים והיה כיף ואחרי כמה זמן יצאתי לחצר הקטנה והתישבתי ואז ראיתי את זאין יוצא גם אה לא יודעתי שאת כאן זה בסדר אמרתי ואז קמתי וראיתי את השמים וכוכבים ואז זאין נכנס ואמר לכולם שאני בחוץ אמרו טוב ונשארתי שם ……..


תגובות (5)

תמשיכיייייייייייייייייייי!
ואת צריכה דמויות?
אם כן אז אני אוכל להביא לך.

04/12/2013 12:48

אני צריכה עוד שתי דמויות אחד חברה של אחד הבנים ונייל תפוס ודוד או דודה של לואי ושל אחות שלו

04/12/2013 13:49

אוקיי,

חברה של לואי:
שם- אמה
גיל- 19
מראה- שיער שחור, עיניים ירוקות ונמוכה.
אופי- שטוטניקית, מציקה, רעשנית ואוהבת לאכול.

04/12/2013 13:58

ודוד שלהם:

שם- ג'ון
גיל- 29
מראה- שיער שטני, עיניים ירוקות וגובה ממוצע.
אופי- מצחיק, שטוטניק, שובב ואוהב לפתור תשבצים.

04/12/2013 13:59

אוקי אני ממשיכה מחר

04/12/2013 14:05
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך