מה קטלין תעשה עם כל הסיפור שלה עם יניר ועם מי שחברה שלו החשב?
מה היה בפרק הבא?

דוד שאני לא מכירה פרק6-וואן דיירקשן

05/12/2013 643 צפיות תגובה אחת
מה קטלין תעשה עם כל הסיפור שלה עם יניר ועם מי שחברה שלו החשב?
מה היה בפרק הבא?

מה היה בפרק הקודם:
התחילה במסיבה בבית של לו אח שלי רקדנו ואז אחרי כמה דקות יצאתי החוצה וישבתי על הכיסא שהיה בחוץ ואחרי כמה דקות ראיתי את זאין יוצא גם ואמר סליחה לא ידעתי שאת כאן זה בסדר אמרתי ואחרי כמה דקות קמתי……
פרק 6
נכנס זאין ואני נשארתי כמה דקות ואז נכנסתי וראיתי את כולם רואים סרט אימה וישתעלתי לקבל צומת לב וכולם יסתכלו עלי ואז נייל אמר מה את רוצה סתם לא משנה ועליתי למעלה אמרתי לעצמי אוף למה זה קורה לי באמת ואז שמעתי את נייל ולו עולים למעלה ואני פשוט נשארתי לי ואחרי כמה דקות ירדתי ואמרו איפו היא אולי ירדה ואמרתי ביי ויצאתי פתחתי את הדירה ואז נעלתי .
נקודת מבט לו:
ירדנו אני ונייל ושאלנו איפו קטלין הלכה לפני כמה דקות אה אמרנו הלכתי לדירה שלה דפקתי וקטלין פתחה ואמרה היי היי עניתי למה הלכת סתם לא משנה נו מה קרה סתם אמרה טוב רוצה לישאר או ללכת ללכת אוקי ענתה וסגרה התחילה לבכות ושמעתי אותה בוכה והלכתי לדירה ארי פתח ואמר איפה קטי בדירה שלה מה קרה לא יודע וסגרה את הדלת התחילה לבכות והיא אמרה סתם לא משנה ולא יודעתי מה לעשות ושאלו כולם איפה היא ואמרתי בדירה שלה והיא בוכה לא יודע העניתי וגם היא גרה לבד וזהו .
חזרה לסיפור:
סגרתי את הדלת והתחלתי לבכות ונראה כי לו שמע אותי בוכה לא יכולתי פשוט לא ,לא יכולתי יותר אני חושבת על מה שקרה עם יניר חבר שלי לשעבר שבגד בי אהבתי אותו ופשוט הוא יתנשק עם משהי אחרת בלי שידעתי כן בלי שידעתי בכלל התקלחתי לבשתי פיגמה ונעלתי את כל הבית והלכתי לישון בלי לאכול נכנסתי למיטה והתחלתי לירדם ונרדמתי……………………….אחרי יום מעצבן מי אתמול התקלחתי ליתרנן ולבשתי בגדים לעבודה לחכתי תיק ויצאתי ואז נעלתי אחרי הגעתי לקניון ברגל כן כמו תמיד, ונכנסתי וראיתי את המנהלת אם עוד כמה עובדים חדשים ואמרה סוף סוף הגעת כן אמרתי מה למה כולם כאן שאלה תתחילו לעבוד סידרתי את הבגדים והגיעה לקוח והיא היה מוכרת לי מאוד והיא הייתה איתי בכיתה הילדה המקובלת ובאה לכיוני ואמרה שלום לך קטלין שלום עניתי החבר שלשעבר שלך בגד בך כן אני חברה שלו נכון קוראים לו יניר כן עניתי ורציתי להרביץ לה אבל אני לא מרביצה לה כי אני לא נוגעת בחברה של חבר שלי הקודם יניר והוא מחכה לה בחוץ והיא לא רצתה לקנות רק לעצבן אותי ואמרה ביוש ,רציתי להרביץ לה למשוך בשיער שלה פשוט לא יודעת אחרי כמה זמן הגיעו לקוחות בחרו קנו ,ויצאו נגמר עבודה ברוך השם יצאתי ואמרתי ביי ואמרו ביי גם. הגעתי ביתה ולו חיכה לי ואמרתי שלום רגע מה נבעלתי לרגע ופתחתי ואז לו נכנס נעלתי ואמר איך היה בעבודה גרוע אמרתי ואמר את בטוחה שאת בסדר לא אמרתי בסוף מה קרה בגלל נו יניר אמרתי שבורה אני לא יכולה אני כל הזמן חושבת על מה שקרה והיום ראיתי את הילדה שהייתה הכי מקובלת אם יניר והם חברים הוא בגד בי בשבילה מה אמר כן אמרתי אז מה נעשה לא יודעת…….


תגובות (1)

* איפה
* הארי
* נבהלתי
* תמשיכי הרגע!!!!!!!!!!

05/12/2013 13:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך