מקווה שאהבתם!
להמשיך או לא?

דוד שאני לא מכירה פרק7-וואן דיירקשן

11/12/2013 573 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם!
להמשיך או לא?

מצטערת אני ממשיכה
פרק7
קמתי אחרי יום מעצבן התלבשתי ליום עבודה אחרון וסידרתי את השיער,אכלתי ואחר כך יצאתי ונעלתי האחרי כמה דקות הגעתי לעבודה הגיעו כמה קוחות וסידרתי אז פניתי למשהי ואם היא צריכה עזרה ואמרה כן מה את מחפשת שימלה אוקי שנייה והראתי לה ואמרתי לה שהיא דומה למשהי שאני מכירה ואמרה כן אני אחות נייל אה את דומה לו כן כולם אמרים לי את זה טוב בחרתי ותודה בבקשה אמרתי שלמה ויצאה אחרי שגמרתי לסדר הגיעו כמה לקוחות …….אחרי עבודה שנגמרה אמרתי אני לא באה יותר אמרתי כן אמרה טוב תהני בעבודה תודה אמרה אמרתי ביי כולם ענו ביי .
יצאתי והגעתי הביתה ואמרתי לעצמי משעמם לי למה אין לי משהו לעשות חוץ מי ללכת לעבודה או לישאר בבית כלום וזהו שמעתי דפיקות ושאלתי מי זה וזה היה נייל היי אמרתי היי ענה מה רציתה סתם לבדוק מה שלומך איפו היית בעבודה וחזרתי וקצת כואב לי הקרסול לא הרבה שאל כן לא הרבה טוב יופי אוף משעמם לי לגור לבד אפילו שאני רגילה לזה כבר למה כי לו תמיד בחזרות ותמיד בחוץ ואמא אבא עבודו ואני לבד זה היה שגרנו ביחד אני קצת מרגישה מוזר לבד הבנתי אמר טוב ביי ביי עניתי יצא ואני ראיתי טלוזיה ושוב שמעתי דפיקות ואמרתי מי זה שוב זה אני לו אה פתחתי ואמר מה שלומך בסדר סמתי את הטלפון מכיס ולבשתי סוצר ואמר איך הקרסול בסדר קצת כואב אבל אני יחסית בסדר יופי ואמר טוב ביי ביי עניתי ושכחתי לסגור את הדלת וראיתי טלוזיה מישהו נכנס בלי שמתי לב וקך אותי ונעל ושם לי את המפתחות בכיס והוא סם כיסוי ושם אותי בתוך מכונית ונסע לבית נתוש והכניס אותי וקשר אותי ואמר חכי כאן ולא לזוז נסיתי לפתוח את הקשר וקצת הצלחתי ואז הוא נכנס ואמר לי שאני צריכה לישון כי יש לי יום ארוך מחר ויצא ונעל לא הקשבתי ונסיתי לפתוח ואמרתי יש לי טלפון בדקתי ויש התקשרתי ללו ואמרתי לו שמישהו לקך אותי לבית נתוש ואמר איפו זה לא יודעת זה בטח להיד איפו אתה זוכר שאני ואתה מצאנו בית נתוש זה הבית הזה אני כבר מגיע נתקתי ואמרתי אוף ושמתי מהר את הטלפון בכיס הוא שוב הגיע ואמר את מכירה אותי לא אמרתי לו יופי ואני יודעת להרביץ פתחתי והרבצתי לו וברחתי מהר וראיתי את לו ואמר באהי מהר והוא בא אחרי ונסי ולא הצליח וראיתי החברים שלו גם ופשוט הרבצתי תעזוב אותי חתיכת מעצבן והצלחתי ופתוט רצתי והגעת ללו וראיתי את החברים שלו בפה פעור מה קרה להם הם ראו אותך הפעולה אה אמרתי נכנסו למכונית נסענו והגענו …..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך