Mayange1D
לאחכםגלגםםגגלגל תהנוווו

דיסני לנד ובלונדיני – פרק 8

Mayange1D 04/08/2013 639 צפיות 7 תגובות
לאחכםגלגםםגגלגל תהנוווו

אני ממש ממש מצטערת שלא העלתי פרק מלא זמן, פשוט אין לי זמן כי עוד כמה ימים אני עוברת לבער שבע- יאי ^^ אז זה ממש קשה לי לשלוט בהכל … מקווה שזה יספק אתכם :-)
——————————————————————————————————————–
״ נייל תשמע״ אמרתי בחיפזון בזמן שאני רצה לעבר כיתת גיטרה .״ מה?״ הוא השמע מרחם ועצבני בו זמנית .״ אני פשוט, כל כך קשה לי נייל , אבא שלי…״ ניסיתי להרים את קולי אבל נראיתי שרציתי לספר לו מה קרה , למה אני פתאום החלטתי להשתנות .״ הוא, מת אתמול בבוקר , שחזרנו מה דיסני לנד.״ דיברתי בכבדות ופחדתי לספר לו . נייל קפץ ברגש וחיבק אותי .״ אני מצטער .״ הוא אמר בכאב והעביר את ידו על שערי שוב . דמעה כבדה נפלה לי על הלחי .״ בבקשה, את ילדה טובה אל תשתני ותהיי כמו חברותינו ל״חיזוק המוזיקה׳ ( שם מכללה).״ הוא אמר בצער וחיזק את אחיזתו בגיטרה .״ אם את רוצה לדבר , אני פה .״ הוא אמר והבחין בכאב שלי, שכל כך רציתי לספר למישהוא … לא רציתי שהוא ילך .״
רק רציתי שתדעי, שמאוד נהנתי אתמול , אבל אני ממש מצטער על אבא שלך , חייב ללכת ..״ הוא אמר בכבדות והלך לו . רציתי לספר לו על הדיסק, אבל לא היה לי אומץ . שחקתי כל כך קשה את אתמול , פשוט נהרגתי לכמה זמן ושרתי לחיים , אני לא יודעת אם אני עושה את זה במשהוא נכון , משתנה ככה , אבל זה הורג אותי מבפנים , כי אני מרגישה שנייל מרגיש שהשתבש בי מהשהוא.
————————————————————————————————————–

הלכתי הביתה בכבדות, מתחילה לחשוב שהמראה שלי עזר לי בגדול, כי היום לא הציקו לי . עליתי לחדר שלי וראשי הציף אותי . ראיתי את השולחן הפוך, ואת כל הדברים הפוכים ושבורים , כמובן שאימא שלי לא תנקה את זה כמו אימא נורמלית . הבטתי במראה שלי וראיתי את הדמות שלי , אני הבנתי שלא נוח לי בדמות שלי, נמאס לי לסדר את השיער שלי, וזה רק היום הראשון שלי , למרות שהכל הסתדר היום, הרגשתי שמחר הכל הולך לחזור להיות רגיל ואני יתבאס….. רציתי לעצב לעצב את עצמי מחדש , לא זנותית ולא חננה מידי . ״ בואי הולכים לשבוע פינוקים .״ שמעתי קול מוכר מדבר מפתח הדלת ,״ נייל ״ לחשתי בשחרור וחיבקתי אותו בקלילות .״יש לך שעה לארוז אל הדברים , הולכים לוואגס!״ נייל צעק בהתרגשות . לא ידעתי אם לסטור לו , לחשוש , לצעוק , לפחד , לצעוק , אבל תמיד רציתי לטוס לוואגס , ששם כל אחד נראה מפורסם!, שווה , בעל ארך … ידעתי של נייל יש הרבה כסף לבזבז , כי הוא מוואן דיירקשן! ״ נייל! זה נפלא ! אני לא יודעת מה להגיד ״ אמרתי בקלילות וצנחתי על המיתה . סוף סוף משהו טוב קורא לי, ללכת ללס וואגס .. מה הוא זומם לו?


תגובות (7)

~~

מהמם ♥
תמשיכיייי ותתחדשי על הבית החדש =)

04/08/2013 12:09

תמשיכי!!!

04/08/2013 12:12

אומייגוד!!!
אני ממש רוצה לראות מה יקרה…עיר החטאים וההימורים (והחתונות אההמ…) ^לול^!!!
לאב יו xxx

04/08/2013 13:14

חחחחחחחח ^^ לאב יו בנות ;-)

04/08/2013 14:27

תמשיכייי!!
ייאיייי באר שבע?! אני יהיה קרובה אליך!!!!
יש מצב שניפגש בגרנד?
אעהאעהאעה!!!!!!

05/08/2013 04:46

כעעעעע יש מצצב ענקייי <3 האהאהאה דיירקשניות מומנט ^~^

05/08/2013 10:06

כןןןןן!!
~התרגשות התרגשות!~

05/08/2013 12:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך