אני כותבת דמייני כבר כמה זמן... מקווה שמוצאת חן בעינכם! פרק 20 יעלה מחר :)

דמייני על הארי סטיילס

29/01/2014 2853 צפיות 2 תגובות
אני כותבת דמייני כבר כמה זמן... מקווה שמוצאת חן בעינכם! פרק 20 יעלה מחר :)

הוא הידיד הכי טוב שלך מכיתה ז׳. 
כיום את בת 19 ותמיד היית מאוהבת בו אבל אף פעם לא היה לך את האומץ להגיד לו את זה , להגיד לו שאת מרגישה אליו אהבה מסוימת. 
היום הזה הגיע, אף פעם לא חשבת שזה יגיע אבל כן הוא הגיע וזה היום. 
זה היה יום בהיר אחד, יום בהיר שהכול השתנה. הארי תמיד היה אחד שכל בחורה שהוא היה רואה הוא היה איכשהו מפיל לרגליו אבל הבחורות שממש אהב היה נשאר איתן מלא זמן השאר לפי דעתך היו סתם סטוץ. 
׳היי הארולדדדד׳ אמרת לו שפתחת לו את הדלת ׳_______׳ הוא אמר לך ׳מה קורה חיים?׳ שאלת אותו ׳הכול טוב כפרה מה איתך?׳ הוא שאל אותך ׳הכול טוב אצלי׳ ענית לו. 
חשבת על זה וזה כאילו דיברת לעצמך בתוך הראש שלך , את חושבת לעצמך הוא לבד פה איתך ואת עכשיו תנצלי את ההזדמנות להגיד לו שאת אוהבת אותו ׳__________ חשבתי על זה הרבה זמן.. אני מרגיש אליך משהו, רגש מסוים! של אהבה..׳ הוא אמר והוריד את הראש וישר הסמקת ׳תשמע זה מה שבאתי לומר לך, אני מרגישה אליך את מה שאמרת אבל אני פוחדת שזה יהרוס את הידידות בינינו׳ אמרת ׳זה לא יהרוס׳ הוא אמר והתקרב לנשק אותך וזרמת איתו והתנשקתם! הנשיקה הראשונה שלך עם לשון והכי טובה שהייתה לך בחיים!! 
׳אני מאוהב בך׳ הוא אמר לך ׳גם אני׳ אמרת לו ׳גם את מה??׳ הוא שאל ׳גם אני מאוהבת לך בצורה׳ אמרת לו והפעם את יזמת את הנשיקה.  

••••כעבור שלוש שנים••••

׳מאמיי התגעגעתי!!׳ הארי צעק לך שחזר עם המזוודות מהנמל תעופה וחיכית לו שם ׳חיים שלי התגעגעתי!!׳ צעקת לו ונישקת אותו ׳אני מאוד מקווה שלא איבדת את הטבעת נישואין מהחתונה׳ אמרת לו ׳איך אשכח את הדבר הכי חשוב לי בחיים?׳ הוא אמר לך ׳עכשיו איפה התינוקת שלי?׳ הוא שאל ׳הנה׳ וזזת טיפה וראו עגלה יפה כזאת ובתוך העגלה נמצאת התינוקת שלכם. 

-פלשבאק-
׳תדחפי!! תדחפי!!׳ הרופאה צעקה לך ואת בכית והארי נתן לך יד ׳הנה התינוקת היפה שלכם-זו בת׳ הרופאה אמרה ונתנה לך אותה ביד את הבת שלך ושל הארי. 

-חזרנו לסיפור-

׳ילדה קטנה ויפה שלי!!׳ הארי אמר לבת שלכם _______ .
׳אני אוהבת אותכם, את שניכם׳ אמרת וחיבקת אותם והסתכלת עליהם על המשפחה היפה והמאושרת שלך. 


תגובות (2)

וואו זה מושלם !!

29/01/2014 11:24

יש לי פילס

29/01/2014 11:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך