עדן ^~^
היי כולם ((:
נורא התגעגעתי לכאןןןן !!
אז חזרתי אחרי הרבה זמן עם דמייני על לוק מפייבסוס ^^
מקווה שתאהבו ♥

דמייני על לוק ♥

עדן ^~^ 14/01/2014 1836 צפיות 2 תגובות
היי כולם ((:
נורא התגעגעתי לכאןןןן !!
אז חזרתי אחרי הרבה זמן עם דמייני על לוק מפייבסוס ^^
מקווה שתאהבו ♥

"החזרה מחר מבוטלת. קאלום אמר שהוא חייב ללכת לאן שהוא והוא אמר .."
אשטון דיבר ואני ניסיתי להקשיב .. אבל לא הייתי מרוכז בגלל שהסתכלתי עליה. הנה היא , המוכרת החמודה. היא מוכרת פה כבר שנתיים ועד עכשיו לא דיברנו .. כלומר כן דיברנו , כשהזמנתי , אבל אני מתכוון להכיר אותה באמת , לדעת מיהי.
"הוא מעדיף את המשהו הזה על זמן החזרה?! רגע , אתה חושב שזה קשור לעדן? הרי הוא ממש מאוהב בה , אחי הוא אפילו .." הוא נעצר פתאום "היי לוק את מתכוון להפסיק לבהות בה? לך לדבר איתה!!" הסמקתי טיפה "מה? אממ כן , לא. מה אמרת?" גמגמתי "אממ חמש. קאלום. עדן. כן אני מקשיב" אמרתי במהירות. "נוו לוק .. לך כבר , תיהיה גברר!!" הוא האיץ והתחיל לצחקק. נשמתי עמוק והלכתי לכיוונה.
היא לבשה את החולצה של החנות וסקיני ג'ינס כחול משופשף , על ראשה הכובע של החנות ושיערה הבלונדיני הארוך מסודר בצורה כל כך מושלמת.
"אפשר לעזור ?" היא אמרה מבלי להיסתכל , מנקה את הדלפק "אממ כן אפשר .." לא ידעתי מה להגיד , הסתכלתי סביב "יש לך משהו להמליץ לי?" חייכתי קצת מובך.
היא הרימה את מבטה אליי , עיניה הכחולות נצצו והיא חייכה חיוך קטן מתוק ואני הרגשתי את הלב שלי דופק במהירות.
"הייתי ממליצה על אממ .. מילקשייק וניל?" היא אמרה חצי שואלת "נשמע אחלה" חייכתי אליה "כבר מגיע" היא אמרה מחייכת.
התיישבתי על הכיסא ליד הדלפק חושב מה לעשות כשהיא תגיש לי את זה , הרי אני לא באמת רוצה מילקשייק .. זה רק תירוץ כדי להתחיל איתה.
הסתכלתי על כל צעד שלה , נראה שהיא מקצוענית בזה , היא התהלכה לה בקלילות.
"בבקשה" היא אמרה מחייכת "וזה על חשבון הבית" היא הוסיפה קצפת ופצפוצי שוקולד. "תודה" מילמלתי "כמה זה עולה?" שאלתי "15 שקלים" היא אמרה עם חיוך. הבאתי לה שטר של 20 "קחי את העודף" אמרתי בחיוך "תודה" היא מלמלה בביישנות.
חזרתי לספסל שישבתי בו עם אשטון.
"נוו? אז היא הסכימה??" הוא שאל בהתלהבות "עזוב אחי" הבאתי לו את המילקשייק "מה קרה? היא לא בעיניין?" הוא שאל "לא זה לא העיניין" אמרתי ממשיך להיסתכל עליה , הוא לגם מהמילקשייק ועל אפו טיפה של קצפת. הוא ציחקק וניגב את הקצפת. צחקתי והוא חייך.
"אז מה העיניין?" הוא שאל , מסתכל עליה. "השתפנתי אחי , היא כל כך יפה , לא הצלחתי להגיד לה מה אני חושב" אמרתי מדוכא.
הוא שם את ידו על כתפי וטפח קלות "לך אחי , יש לך עוד סיכוי".
הלכתי שוב , הפעם אני חייב להצליח.
"היי" אמרתי "היי .. ממ לא היית פה לפני דקה? אתה רוצה להזמין עוד משהו?" היא שאלה "אממ .. כן. א-אני , רציתי להזמין אותך .. לדייט?" שאלתי מרגיש את לחיי לוהטות וליבי פועם במהירות , מחכה לתשובתה. "אממ אוקיי" היא ענתה בחיוך ביישני "מתאים לך היום בשמונה?" שאלתי "אממ כן" היא ענתה "אז היום בשמונה , אני אבוא לאסוף אותך" חייכתי אליה ויצאתי.
הלב שלי דפק , לא הצלחתי להסתיר את החיוך הגדול שלי. חזרתי לספסל וראיתי את אשטון שותה בהנאה את המילקשייק ולא מתייחס לעולם.
"אחמ אחמ אש?" הוא הרים את מבטו "היי" אמר בקצרה והמשיך לשתות. הוא הפסיק ונעמד. "אז???" הוא שאל "היא הסכימה!! מחר בשמונה!" אמרתי כמעט בצרחה. פתאום הוא התיישב "גם אתה? למה כולם קובעים על זמן החזרה? אני לא מבין" הוא אמר עצוב. "אחי , גם ככה החזרה התבטלה .. אז תלך לבלות עם איימי" ומיד עלה לו החיוך על הפנים.

עכשיו שש ואני לא מפסיק לחשוב עליה .. על החיוך שלה , על העיניים היפות שלה , מחכה לדייט שלא מגיע .. הזמן פשוט החליט לעצור. לעשות לי דווקא.
כיוונתי שעון מעורר לרבע לשבע ונכנסתי למקלחת.
הייתי שקוע במחשבות , מדמיין מה יקרה בדייט , חושב שוב על החיוך שלה , מצפה לזה כל כך.
משהו קטע את המחשבות שלי ניסיתי להבין מה זה והבנתי שזה השעון המעורר.
יצאתי במהירות מהמקלחת , התנגבתי ולבשתי חולצה כחולה וי , חצי מכופתרת וג'ינס בהיר. הלכתי למקלחת מביט בעצמי. סירקתי את שיערי הרטוב שנוחת על פניי , מביט בעצמי במראה , עם חיוך קטן חושב לעצמי שזה הרגע שלי.

הנה היא. יפה מתמיד. לבושה בשמלה אדומה סטרפלס , נעלי עקב שחורים וגבוהים , ועל צווארה שרשרת כסופה נוצצת.
עצרתי את המכונית לידה ויצאתי ממנה.
"היי" אמרתי מחייך "היי" היא החזירה בביישנות. התחבקנו ונכנסנו למכונית. הייתה דממה לכמה רגעים והרגשתי את עינייה מביטות בי. העברתי את מבטי אליה והיא חייכה.
"אז .. לאן אנחנו הולכים?" היא שאלה והביטה לחלון.
החזרתי את מבטי לכביש "זאת הפתעה" אמרתי מחוייך.

"הגענו!" קראתי בשמחה "אני יכולה כבר להוריד את הכיסוי?" היא שאלה "אממ לא עוד קצת" אמרתי מביט בה.
הובלתי אותה למקום מחזיק בידה.
"אני שומעת ים" היא אמרה בחיוך , צחקקתי.
"זהו" אמרתי מוריד את הכיסוי שעל עינייה "אז מה את אומרת על ההפתעה?" שאלתי מחוייך "וואו." היא נדהמה מהמראה.
הכל היה מושלם. היינו על היאכטה של אבא שלי , אורות קטנים צבעוניים מאירים , המים נעים באיטיות ומוזיקה רגועה מתנגנת ברקע.
"זה מושלם!" היא אמרה וחיבקה אותי.
התנתקנו מהחיבוק באיטיות , הסתכלנו אחד על השנייה הכל נעצר והרגשתי את ליבי פועם במהירות.
"אחמ אממ" היא אמרה כשהטעשתה "א-אני .." היא אמרה מלטפת את עורפה בבלבול , סמוקה כולה. משכתי אותה אליי. "תרצי לרקוד?" שאלתי מחזיק בידה כשפניה קרובות אליי "בטח" היא אמרה במבוכה.
שמתי את ידי בגבה התחתון , מקרב אותה אליי והיא שמה את את ידיה מסביב עורפי.
פנינו היו קרובות מתמיד , נשימותיה דיגדגו את אפי , לא מוריד את מבטי מעינייה העמוקות. לפתע השיר נגמר , נעמדנו ולא ידענו מה לעשות.
"בואי איתי" אמרתי מושך אותה לקדמת היאכטה "המים נראים מעולים" הסתכלתי כאילו מחכה להסכמתה "מה את אומרת ניכנס?" שאלתי.
"אממ .. אני" היא לא ידעה מה להגיד "קדימה!" אמרתי מוריד את נעליי ואת החולצה וקופץ למים "המים באמת מעולים" צחקתי אליה "תצטרפי אליי!" אמרתי "אממ אבל אני .." "קדימה את יכולה" אמרתי מעודד אותה "אממ או-אוקיי" אמרה מורידה את נעליה באיטיות.
"אעאע" היא צרחה "המים קפואים!" היא קראה ואני צחקתי "דביל מה אתה צוחק" היא אמרה , משפריצה עליי "אז ככה את?" שאלתי והשפרצתי עליה.
השפרצו והשפרצנו ולא הפקנו לצחוק. "אוקיי אוקיי הפסקת אש!!" אמרתי תופס לה את הידיים "תודה שניצחתי" היא ציחקקה "בטח שניצחת" אמרתי וזה גרם לחיוך גדול לעלות על פניה.
קרבתי אותה אליי , מביט בתוך עינייה , טיפות קטנות עטרו את מצחה וצווארה. שמתי את ידיי מאחורי גבה מקרב אותה עוד ועוד. פניה היו קרובות , הצמדתי את מצחי אל שלה עוצם את עיניי.
פקחתי אותן וראיתי שגם היא עצמה את עיניה והצמדתי את שפתיה לשלי.
היא לא התנגדה , נישקתי אותה , נשיקה ארוכה וחמימה.

אני זוכר את אותו הלילה .. איך היא לא הפסיקה לחייך , איך הלב שלי פעם במהרה בכל מבט שלה .. את הנשיקה הראשונה שלנו .. נזכרת כשאני שוכב במיטתי מביט לחלון.
"לוק??" הרמתי את מבטי. הנה היא. שיערה הרטוב מהמקלחת גולש ונוחת על פניה היפות , כותונת לילה ורדרדה על גופה היפה. חייכתי אלייה והיא נשכבה ליידי.
"את זוכרת את אותו הלילה?" שאלתי מלטף את פניה "אותו הלילה שבו הכרנו?" המשכתי "בטח שאני זוכרת" אמרה מצמידה את פניה לחזה שלי "אני זוכר כל פרט קטן , אני זוכר איך באתי לאסוף אותך.. ואותך עומדת עם שמלה אדומה ויפה ואני זוכר איך הופתעת כשגילית שאנחנו על היאכטה של אבא שלי .." עצרתי ונשמתי נשימה ארוכה היא הרימה את מבטה אליי "אני זוכר גם איך השפרצנו זה על זה.." היא ציחקקה "אני זוכר את הנשיקה הראשונה שלנו" נעצרתי ופניה כבר היו מולי "גם אני זוכרת .. אני זוכרת איך אחרי הנשיקה המשכנו להפליג ולא הפסקנו להתחבק , אני זוכרת איך אחרי יום הזמנת אותי שוב , אני זוכרת כל יום ויום בשנתיים האלה ואני אף פעם לא אשכח" היא אמרה.
לטפתי את פניה הרכות , עברתי לשפתיה מבריש אותן בזהירות , הרמתי את עיניי אליה.
"גם אני לא אשכח בחיים , אני מבטיח" לחשתי ומיד נישקתי אותה , החזקתי את הגב שלה כשהיא מחזיקה את כתפיי ואני נשכב מעליה.
מחר .. מחר אני מתכוון לעשות את זה , להציע לה נישואין ביום ההולדת שלה .. בדיוק כמו שתמיד חלמה.


תגובות (2)

הם בכלל לא הכירו…. אני מתכוונת, לא היה בכלל קטע – היי קוראים לי…. ולי קוראים….
מבחינתי הם לא יודעים מה השמות אחד של השני.
אבל בעיקרון, זה מאוד יפה.

14/01/2014 13:42

זה הקטע .. זה דמייני וכל אחת מתאימה את זה לעצמה
ותודה

15/01/2014 02:25
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך