בשבילך רעות !

דמייני על …. רעות & הארי

19/08/2013 1027 צפיות 7 תגובות
בשבילך רעות !

יאללה קומי רעות! את תאחרי לבית הספר! אמא צעקה לי מהקומה התחתונה של הבית..
אני קמה.. אני קמה.. אוףף אין לי כוח…
קמתי היתארגנתי בבגדים ספורטיביים של נייק לקחתי תיק בית ספר וירדתי לקומה מתחת..
לקחתי את הסנדוויץ שלי , שאמא הכניה לי , ויצאתי , הלכתי ברגל כי הבית ספר ממש קרוב…
כן כן.. אנחנו משפחה עמידה אפילו מאוד.. וכולנו מגובשים….
ראיתי את נעמי החברה הכי טובה שלי! צרחתי וחיבקתי אותה…
יאאלה את באה? שאלתי
כן יאללה היא ענתה
ישבנו אחת ליד השנייה והמורה אומרת פתאום , טוב ילדים נכנסים אלינו לכיתה חמישה נערים חדשים , נא בבקשה לא להתקיף אותם בשאלות אחריי שתראו אותם..!!
לא הבנו מה כל כך ביג דיל…
ואז נכנסו חמישה נערים שהם וואן דיירקשן!! אעאעאעא צרחתי זה וואן דיירקשן!
וכולם הסתכלו עליי כולל הבנים… זה היה דיי פדיחות…..
ויש התיישבתי בחזרה… אוקי מה הלך פה הרגע ?? נעמי שאלה אותי
אופסי? עניתי..
ושתינו התחלנו להיתפקע מצחוק…
והמורה אמרה לנו לסתום אז סתמנו… אבל לא להרבה זמן!
אני מעריצה ענקית של וואן דיירקשן! הם כאלה מושלמים! אבל הפייב שלי זה הארוש!
עם הגומות שלו , והשיער שלו…
אני לא מאמינה שהוא אשכרה איתי בכיתה?!
אני הסתכלתי אליו והוא כזה חתיך!
בצילצול להפסקה ——————–
המורה שאלה מי מוכן להתנדב להראות לבנים את הבית ספר ואני ישר הרמתי את היד תוך כדי שאני מנסה להעלות גם את היד של נעמי אבל בסוף הצלחתיי! ייאיי ליי :)
והמורה אמרה נעמי ורעות אתן תראו להם את בית ספרנו!
ואני צרחתי בלב – אומייגד אומייגד ! אני לא מאמינה ! טוב תירגעי , תירגעי .. טוב נירגעתי..!! ניראלי..
טוב אתם באים? שאלתי אותם
איתך אני יבוא לכל מקום :")הארי אמר ואני עוד שנניה התעלפתי ועשיתי את עצמי כאילו לא היתייחסתי למה שהוא אמר…
הראיתי להם את כל בית ספר ובחזרה לכיתה היייתי חייבת להגיד להם שאני מעריצה גדולה שלהם ושאני אוהבת את השירים שלהם…!!
והם נורא שמחו ולפי ההבעת פנים של נעמי הם שאלו אותה ומה איתה והיא ענתה להם שהיא לא מכירה בכלל את השירים שלהם… הם קצת התאכזבו אבל דילגו הלאה.. (במובן המילולי כן?! חח)
אחר כך הגיעה שיעור ספורט! יש השיעור שאני הכי אוהבת וטובה בו!
המורה אמר לבנים לרוץ בנפרד ולבנות לרוץ בנפרד וזה מן תחרות כזאת..
מהבנים , כל וואן דיירקשן הגיעו ראשונים בסדר הזה –
זאיין – ראשון
הארי – שני
לואי – שלישי
ליאם – חמישי
ונייל – רביעי
אחר כך היו הבנות ואני הגעתי ראשונה! יאיי לי! חח ונעמי הגיעה רביעית
אחרי זה ממש התנשפתי כי רצתי הכי מהר שאני יכולה והמורה אמר לי לנוח עם הבנים בזמן שהוא ממשיך עם הבנות…
היתיישבתי איפה שהבנים ואז משום מקום אני רואה את הארי מולי.. חח זה היה מצחיק… מאוד!
והוא אמר : וואוו את רצה מהר!
תודה עניתי לו
איפה את גרה? הוא שאל
ב #@#$%%! וואו אני גר שתי רחובות משם רוצה נחזור ביחד?
זה סבבה לי עניתי
יופי הוא חייך עם הגומות האלו שלו.. ונמסתי…
סיום יום לימודים ———————————————————

את באה ? הארי צעק לי מהקצה השני של הכיתה
כן אני באה! צעקתי לו בחזרה!
הלכנו ברגל ובדרך סיפרתי לו על עצמי והוא סיפר לי עליו.. הוא פשוט מקסים …!
ואז הגענו לבית שלי ואמרתי לו ניתראה מחר!
וחיבקתי אותו ואז הוא פשוט נישק אותי נשיקה סוערת שהדהימה אותי ורציתי עוד אבל לא היה לנו אוויר…
מה את חושבת על זה?
אני חושבת שזה.. שזה היה מדהים! ונישקתי אותו עוד פעם…


תגובות (7)

לייייק !

19/08/2013 14:31

אעאעאעאע זה כזה מושלם!!!!
תודהתודהתודה <3 <3 <3

19/08/2013 14:37

תקשיבי רעות מחר אני יעלה מן הקדמה כזאת והרשמה כי חברה שלי שעוזרת לי לכתוב אומרת לי שעדיף שאני לא ישמור ויעשה הרשמה כללית מחר סורי:)

19/08/2013 14:43

סבבה חח לא נורא
אבל אני צריכה תיאור שלך לוואן שוט עם זאין..
נמחק לי הכל.. :)

19/08/2013 14:46

סבבה
שם : תהל
גיל : מה שצריך
תיאור : שיער חלק גלי בצבע חום , עיניים חומות , חכמה , כל החיים שלה היא רוקדת והיא רקדנית ראשית בלהקת ריקוד שלה , היא משחקת אותה קשוחה בגלל החבר הקודם שלה שבגד בה אבל היא חברותית , מצחיקה ויודעת הכל – חכמה..
וגם.. היא חולת מתיחות.. אם מישהו רוצה למתוח מישהו הוא פונה אליה והיא גם יודעת לעקוץ אנשים שמעצבנים אותה באותו הרגע..

19/08/2013 14:51

וואו זה מהמם!!!!!!

19/08/2013 15:36

מושלמי ^^

20/08/2013 04:11
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך