בשביך שירה :)

דמייני על … שירה & לואה

19/08/2013 1053 צפיות 14 תגובות
בשביך שירה :)

היתעוררתי לעוד בוקר..
אחותי הקטנה שחר העירה אותי.. אין אני חולה על הילדה הזאת !! היא כל החיים שלי..!! חשבתי..
מזל שהשתחררנו מהדודה הזאת … היום זה היום הראשון שאני ישנה ביחד עם שחר והחברה הכי טובה שלי – דניאל בבית החדש שלי… אחרי שהשתחררתי מדודה שלי…
הוא בית גדול , הרשינו לעצמינו את זה בגלל הצוואה של ההורים שלי.. שנהרגו בתאונת דרכים… לפני הרבה זמן….
ומאז עשיתי קעקוע שרק דניאל יודעת עליו כתוב בו – נולדה בטעות..
אני לא רוצה שאף אחד יראה את זה…
טוב הקפצתי את שחר לבית ספר שלה ואני ודניאל נסענו לבית ספר החדש שרק עשירים יכולים להיות בו , אז הרוב זה מפורסמים וכאלה… אז אני לא ממש מתרגשת…. לעומתי דניאל קופצת!!
היא כל שנייה אומרת לי איזה מפורסם היא רוצה לראות שם וכל פעם זה מישהו אחר…
עד שהפסקתי אותה סוף כל סוף ואמרתי הגענו…
וואוו היא אמרה..
כן באמת וואוו אמרתי גם אני , זה היה פשוט ענקיי!!
החננו את המכונית והתקדמנו לעבר המזכירות….
המזכירה אמרה לי ולדניאל את החוקים ובעיקרון סתם חפרה!!
היא נתנה לנו מפתחות ללוקרים גדולים ששמנו שם את הציוד ובטעות פתחתי על איזה מישהו את הלוקר שלי!
אאווו הוא צרח
אויי אני ממש מצטערת אבל ממ.. עד שהוא הפסיק אותי ואמר : אל תידאגי זה בסדר!
ודניאל באה אחריי והתחילה לצרוח : עאעאעא לואי מוואן דיירקשן!!
ואני סימנתי לדניאל לשתוק כי זה בטח לא היה נעים לו….
והיא הבינה ואמרה : היי קוראים לי דניאל ואני חולה על השירים שלכם! היא אמרה
והוא אמר תודה אני ממש שמח!!
והיא השאירה אותנו לבד והלכה לחבר שלה (הוא לומד גם בבית ספר הזה)
אז איך קוראים לך ? הוא שאל
קוראים לי שירה.
אז שירה רוצה לצאת מתי שהוא??
ועניתי לו : נחשוב עליך…. חחח זה היה מצחיק אחרי זה איך שהוא הסתכל עליי המום .. כאילו במבט של : איך מישהי לא רוצה לצאת עם מישהו מהלהקה הכי חמה בעולם ?? (חח איזה שוויצר .. חח סתם)
ואחר כך , בשיעור , אני ודניאל נכנסנו לכיתה וראיתי שלואי גם לומד בכיתה הזאת..!!
אבל בתחלס דיי שמחתי , הוא חתיך , וחמוד , ויודע איך להתחיל עם בחורה.. (נידמה לי..?!)
ואז באמצע השיעור מישהוא העביר לי פתק , פתחתי אותו והיה כתוב :
אז מה את אומרת על ההצעה שלי ?? גזרזרונת …
וצחקתי בשקט.. עם הפתק ביד.. חחח והוספתי עוד משהוא לרשימות שלי : הוא גם מצחיק!
וכתבתי לו בצד השני : השארתי אותך במתח האא?? חח
סתם.. למה לא?? גזרזר ?! לא כל כך הבנתי את הקטע הזה אבל שיהיה חשבתי…
אחרי שסיימנו ללימוד ראיתי כבר את שחר ביית , היא אמרה שאמא של חברה שלה הקפיצה אותה ואמרתי לדניאל שבערב אני יוצאת עם לואיי והיא אמרה שאיזה כיף לי וכאלה.. לא כל כך הקשבתי לה..
היתארגנתי , שמתי את הבגדים הכי יפים שלי , עם נעליים תואמות וגם עגילים תואמים ושיער פזור ויצאתי..
הוא בא לאסוף אותי במכונית שלו והוא אמר :
אמרו לך פעם שאת יפה ??
אמממ כן.. חחח
והוא גם צחק..
אז לאן הולכים ?? שאלתי
הפתעהה! הוא אמר
אוקיי עניתי
נסענו נסיעה ובינתיים הוא סיפר לי על עצמו , אני לא סיפרתי לו הרבה עליי כי פחדתי שהוא ייבהל.. מהעבר שלי…
חאז הוא כיסה לי את העיניים וסחב אותי על הגב שלו כדי שאני לא ירגיש על מה אני דורכת ויזהה את המקום…
הוא דיגדג אותי באמצע הדרך ופשוט עוד שנייה בכיתי מרוב צחוק..!!
ואז הוא פתח לי את הכיסוי עיניים שאני עדיין על הגב שלו.. ופשוט נידהמתי..!! זה היה כזה יפה! היינו בים ..
עם נרות.. ושמיחה גדולה כזאת על החוף ופרחים ועשינו מן פיקניק כזה.. היה ממש כיף!
ואז לקראת הסוף הוא אמר לי בואי נרטיב קצת את הרגליים במיים! ואני מרוב שהיה כזה כיף שחכתי מהכל והורדתי את הקפוצון שלי שאותו תיכננתי לא להוריד בגלל הקעקוע.. ונישארתי עם חולצה שהשרוולים שלה שקופים…
ניכנסתי למים ראשונה והוא קרא לי : שירה , בואי רגע
אני באתי אליו והוא שאל אותי מה יש לך קעקוע ?
ואמרתי לו איך אתה יוד..
ופתאום ניזכרתי שהורדתי את הקפוצון שלי! שיט!
ועוד כתוב נולדתי בטעות?!
ואני הייתי חייבת לספר לו את כל העבר שלי..
והוא אמר וואוו בדיוק מה שציפיתי שיגיד! הוא בטח לא ירצה לראות או לדבר איתי יותר! הוא בטח ניבהל..
אבל אז.. הוא אמר את המילים שהייתי הכי צריכה לשמוע אותם באותו רגע : אני יהיה איתך פה באש ובמיים ואני אשמור עלייך תמיד! ואת יכולה לספר לי כל דבר!
ואני התחלתי לבכות ואמרתי לו שבאמת תודה ושהייתי זקוקה לשמוע את המילים האלו…
הוא אמר לי אל תיבכי ! זה עושה לי כואב!
ואני אמרתי : מצטערת! מצטערת שאני גורמת לך את זה ! תוך כדי בכי..
ואז הוא פשוט נישק אותי בפתאומיות ואני הפסקתי לבכות ! זו היתה הנשיקה הכי טובה בחיים לי..!!
היו לי פרפרים בבטן!
זהו..! אני מ – א – ו – ה- ב – ת – !


תגובות (14)

שירוש חוחים אני מקווה שזה שיפר לך טיפה את המצב רוח :)

19/08/2013 13:34

מהמם אין על הכתיבה שלך!

19/08/2013 13:42

יצא יפה תודה

19/08/2013 13:43

ממש יפה :)

19/08/2013 13:44

וואי זה מדהים!!
את עושה לי? אני הגבתי לך בוואן שוט הקודם.. :)

19/08/2013 13:44

תודה! חח ואני אולי יתחיל סיפור חדש על וואן דיי את רוצה שאני ישמור לך מישהו?
מחר אני מעלה מן הרשמה כזו.. אבל אני לא בטוחה שאני יעשה אותו אז עם את רוצה עם מישהו תכתבי לי עכשיו תיאור ואני ישמור לך :)

19/08/2013 13:45

וכן אל תדאגי אני יעשה לך :)

19/08/2013 13:46

וואו זה מהמם!!!!!!!!

19/08/2013 13:49

תודה יפה שלייי :)

19/08/2013 13:51

כןכןכןכן אני רוצה שתשמרי לי לא משנה לי עם מי אבל אני רוצה דמות דיי ראשית אם אפשר :)

שם: רעות
גבוהה, רזה, חברותית מאוד, קצת ביישנית, אוהבת לרקוד, לבשל, ויודעת לשחק כדורסל, היא ממש טובה בספורט אבל היא מאוד נשית, אוהבת שופינג ובכללי נעליים, בגדים ואקססוריז
יש לה שיער חום ארוך מתולתל, עיניים חומות ממש יפות והסגנון לבוש שלה הוא ממש נשי בלי כובעי סוואג וכאלה.. יותר סקיני ועקבים, והכי חשוב היא לא לובשת חשוף
במסיבות היא לא ממש אוהבת לרקוד אבל אם משכנעים אותה אז היא רוקדת וכולם כזה מסתכלים עליה (חח לא באמת כן?)
היא נאמנה, יהודייה (חחח), היא תלמד את הבנים עברית (רק אם זה מסתדר לך), והיא מדליקה נרות שבת (שוב רק אם זה מסתדר לך, וכמובן קידוש (שוב רק אם זה מסתדר לך, אני מרגישה שאני נדחפת לך לסיפור חחח)

סורי על המגילה וממש תודה שאת שומרת לי דמות :)
את כותבת מושלם וזה גורם לי פאקינג להתרגש מזה שאני הולכת להיות בסיפור שלך :)

19/08/2013 14:31

ואם את צריכה ממני עוד משהו את יכולה להגיב לי באחד הסיפורים שלי :)

19/08/2013 14:32

אהה ולא משנה איזה גיל :)

וואי חפרתי!! חחח

19/08/2013 14:33

סבבה

19/08/2013 14:34

חח אני עשיתי לך וואן שוט !

19/08/2013 14:34
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך