lidor1110003
אני ממש מצטערת שנעלמתי .. האינטרנט בבית שלי לא עובד ואני מחכה שיבואו לסדר אותו כך שאני לא יכולה להעלות את הפרק החמישי של הסיפור ולהמשיך לתרגם עוד .. (אני מבטיחה שאיך שיסדרו לי את האינטרנט אני אעלה פרק כפול). אז לבנתיים כפיצוי - תרגמתי ממזמן דמייני יחסית קצר על נייל ושכחתי להעלות אותו ( יש עוד כמה דמייני קצרים ממש שגם תרגמתי אם תרצו אוכל להעלות לכן) , אז מקווה שתאהבו ואני ממש מצטערת :)

דמייני קצר על נייל..

lidor1110003 18/06/2014 1048 צפיות 3 תגובות
אני ממש מצטערת שנעלמתי .. האינטרנט בבית שלי לא עובד ואני מחכה שיבואו לסדר אותו כך שאני לא יכולה להעלות את הפרק החמישי של הסיפור ולהמשיך לתרגם עוד .. (אני מבטיחה שאיך שיסדרו לי את האינטרנט אני אעלה פרק כפול). אז לבנתיים כפיצוי - תרגמתי ממזמן דמייני יחסית קצר על נייל ושכחתי להעלות אותו ( יש עוד כמה דמייני קצרים ממש שגם תרגמתי אם תרצו אוכל להעלות לכן) , אז מקווה שתאהבו ואני ממש מצטערת :)

״ שתי כוסות של השוקו החם המיוחד שלי״ נייל חייך בזמן שהניח על השולחן שני ספלים של שוקו חם וצחקקת.
את יודעת שזה לא ממש ׳השוקו החם המיוחד שלו׳ , את קנית את התערובת מוכנה בתחילת השבוע.
״ זהירות ! זה חם״ הוא הזהיר אותך בחיוך
לקחת לגימה מהשוקו, הנוזל החם חימם את גופך באופן מיידי , שרק לפני מספר דקות גופך רעד מקור .
״ ממ.. זה טעים״ אמרת
הוא חייך ולגם מהשוקו שלו.
״ יש לך שפם מהקצפת..״ הוא צחק וניגב את השפה העליונה שלך בידו.
״ תודה..״ חייכת ולקחת עוד לגימה מהשוקו.
לאחר מכן לקחת את המתנה שקנית במיוחד לנייל והחבאת אותה מאחוריי גבך.
״ הבאתי לך משהו..״ אמרת בחיוך
״ באמת ?״ הוא שאל והוציא מתנה עטופה בעטיפה אדומה ממאחורי גבו.
״ הבאתי לך גם משהו..״ הוא המשיך לאחר מכן.
חייכת אליו ושניכם החלפתם את המתנות , לאחר שפתחתם נייל התקרב אלייך ונתן לך נשיקה קצרה בשפתיים.


תגובות (3)

אממ זה יפה. אבל מאוד קצר..
אם את בוחרת לתרגם וואן שוט אז תבחרי אחד ארוך :)))

18/06/2014 10:44

זה ממש ממש יפה!!
בדרך כלל וואן שוט הוא יותר ארוך אבל גם זה היה מושלם!!!

18/06/2014 11:21

    נכון, בדרך כלל וואן שוט הוא ארוך אך אני תרגמתי דמייני כך שזה יכול להיות גם קצר וגם ארוך :)

    18/06/2014 12:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך