חברה של שירה...
אני יודעת שזה קצר אני פשוט רוצה לראות אם יקראו את זה בכלל....
ואני לא מבינה למה מחקו לי את ההקדמה? זאת לא הייתה הודעה! אתם לא חושבים שזה ממש מעצן?????

דמי, אני ו1D פרק1

חברה של שירה... 28/08/2013 761 צפיות 10 תגובות
אני יודעת שזה קצר אני פשוט רוצה לראות אם יקראו את זה בכלל....
ואני לא מבינה למה מחקו לי את ההקדמה? זאת לא הייתה הודעה! אתם לא חושבים שזה ממש מעצן?????

אני לא רוצה שוב לבית הספר, למה אני חייבת ללמוד בבית ספר שכולם שונאים אותי? למה אני חייבת לקום כל בוקר עם המחשבה שהינה עוד יום שיפגעו בי בגלל החיצוניות שלי?.
אני לא תלמידה כל כך שונה מהשאר אבל כולם משום מה שונאים אותי.
לפני כשנה התחלתי לחתוך, אני יודעת שזה לא בסדר אבל רק ככה אני מרגישה את עצמי יותר טוב.
לפני כשבוע אכלתי מנה גדולה של אוכל וכשהבנתי שאני ישמין מזה התחלתי להקיא הכל.
אני כבר שבוע מקיאה כל מה שאני מכניסה לפה, אני יכולה לאכול 3 מנות ולהקיא את כל זה.
"דמי יפה שלי בואי לאכול" שמעתי את אימי אומרת.
"אמא אני לא רעבה" אמרתי לה בזמן שאני אוספת את התיק ומחביאה את הסכין שאמא לא תראה.


תגובות (10)

ת-מ-ש-י-כ-י!
הנה יש לך כבר קוראה ראשונה

28/08/2013 08:44

תמשיכי!!!!!

28/08/2013 08:59
^^

אהבתייי(:
תמשיכיייייי

28/08/2013 09:04

מושלם!
תמשיכייייייי

28/08/2013 09:13

ממש יפה..!!! ואפשר להיצטרף בתור אחות תאומה של זאיין וחברה של מי שפנוי?? פליזז
שם : תהל
גיל : מה שצריך
תיאור : שיער חום חלק גלי , עיניים חומות בהירות , (היא אחות תאומה של זאיין) היא נמוכה יחסית לזאיין והיא שונאת את זה ומתלוננת תמיד שהיא ירשה ממנו את היופי אבל לא את הגובה , והוא תמיד אומר לה שזה הכי חמוד והכי יפה
היא וחברה של זאיין ממש לא מסתדרות כי היא רגילה לזה שזאיין אוהב רק אותה והיא לא רגילה לזה שיש עוד מישהי…
כי הוא תמיד שמר עליה ואהב אותה וגונן עליה אבל היא מבינה את זה שהוא תמיד יאהב אותה וישמור עליה ונהפכת להיות החברה הכי טובה של חברה של זאיין בסוף…
היא משחקת אותה קשוחה בגלל החבר הקודם ששבר לה את הלב
ובגלל זה כולם חושבים שהיא לא צריכה יותר מידי צומת לב כי היא מסתדרת בעצמה ולכן הם לא שמים אליה לב כל כך עד שהיא לא יכולה לסבול את זה יותר ואז כולם שמים לב לזה שהם בכלל לא היתייחסו אליה.. ובמיוחד זאיין.. אבל בסוף הם משלימים כמו תמיד :)
היא אלופת מתיחות , והיא מתחרה בלהקת ריקוד שלה והיא הרקדנית הראשית שם , היא אף פעם לא תעשה קעקוע אבל היא אוהבת בנים עם קעקועים אבל לא על ממש כל הגוף , ומשהוא טיפשי – היא לא יכולה לראות גופיות אחרת היא מתחרפנת למרות שהיא רזה…. והיא עובדת בחנות בגדים..!!

28/08/2013 09:18

אני לא מצרפת אף אחת כאילו יש לי שמות של כמה בנות שאני ישתמש בהם אבל אני לא צריכה תיאור ואולי אני יצרף אותך אבל אני עוד לא יודעת אם זה בטוח(:

28/08/2013 09:38

וואו זה ממש מהמם !!!

ת מ ש י כ י ! ! !

28/08/2013 10:26

תמשיכי!!!
;)

28/08/2013 10:46

אין בעיה :) וניראה לי גם שעם תצרפי אותי זה ישתלב יפה :)

28/08/2013 10:59

מושלםםםםם תמשיכי עכשייוווו!!!

28/08/2013 11:11
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך