shinee
מתה לקראו את הסיפורים שלכם רק אם תתנו לי תגובות לילה טוב
נ.ב
חולה עליכם

האהבה הראשונה

shinee 03/12/2013 680 צפיות תגובה אחת
מתה לקראו את הסיפורים שלכם רק אם תתנו לי תגובות לילה טוב
נ.ב
חולה עליכם

עונה 1
פרק 5
ואז הלכתי מהר לג'וש ואמרתי לו "מה זה מה shinee עושים פה" הוא אמר "הם ביקשו ממני אתמול שהלכתם הביתה שהם רוצים לדגמן אתכם בבגדי ים של בנים" א. הייתי בשוק ב. נורא התלהבתי טוב התחלנו כל אחד הצטלם לבד ואז ג'וש אמר "בנות הולכים לים שמה תצטלמו אם הבנים ביחד ואז תשלו קצת תהינו" כולם אמרו יש נסענו ואז הגענו שמנו את הבגדי ים שאמרו לנו אני נכנסתי למים הלכנו לחוף מיוחד שלידו יש יער קטן כזה נכנסתי והיה לידי סלע ענק הצטלמתי ראשונה אחרי הבנות ואז הבנים ואז אמרו לנו להצטלם אם הבנים קי ביקש להצטלם איתי ואז היה תורי של קי ושלי הצטלמנו ואז ג'וש אמר "יופי כל הכבוד עכשיו קי תנסה כמה שיותר להתקרב אליה ולחבק אותה" אני הסתכלתי על קי ואמרתי לו "תזהר" הוא אמר לי "תנסי אותי" אז שתקתי הוא חיבק אותי הוא בא לנשק אותי והזזתי את הראש ואז ג'וש אמר "יופי תנסה לנשק אותה ואת שירז תנסי להתחמק" ואז כולנו נחנו וקי אמר לי "מותק איזה יפה יפה" אז אמרתי לו "מתוקי אל תזלזל אני קשה להשגה אני לא כמו שאני נראית" אז הורדתי את החלוק וחזרתי להצטלם סימנו את העבודה וקי אמר לי "תהיי מוכנה עוד שעה אני יבוא לקחת אותך" אמרתי לו "בסדר" התארגנתי וירדתי לבשתי שמלה קצרה שרשום עליה מלא מילים באנגלית הוא היה נלהב הלכנו לפארק הוא קנה לי גלידה כשרה כמובן שחכינו לגלידה שמעתי שהמוכר מדבר בעברית אמרתי לו "אתה ישראלי" הוא אמר "כן" "איך זה שאתה מוכר דברים כשרים פה" הוא אמר לי י"ש לי בוס קוראים לו משה יש לו סופר בשם שופרסל יש לו עוד מלא סניפים פה במדינה" אמרתי לו "כן אני קונה אצלו" הוא אמר "יש לו פה גם חניות פלאפל שוארמה ופיצה ובורגראנ'ץ" הייתי נלהבת הוא רשם לי את הכתובות של כל החנויות שלו הוא ביקש תמונה והצטלמתי אתו והלכתי קי שאל אותי "מה באמת יש פה חנויות כשרות מדהים" המוכר מהר רץ אלי ואמר לי "חכי שניה אני הרשום לך משהו אם את רוצה לדעת מה הסניפים שלו ולאכול אוכל כשר אז על השלט יהיה מצויר דגל ישראל ויהיה רשות בעברית אין על אוכל יהודי" אמרתי לו "אוקיי תודה" והלכנו אני וקי נהנינו ואז הוא לקח אותי לים היינו על המזח והוא רמז לי שהוא אוהב אותי אז רמזתי לו שגם אני הלכנו יחפים על החול צחקנו נהנינו ואז פגשתי את המוכר גלידה עוד פעם והוא אמר לי "לא רק פה אנחנו מוכרים אוכל כשר גם בקוריאה יש לנו לנו סניפים רק פה בלונדון ובקוריאה" אז אמרתי לו "ומה הסימנים שאני ידע בקוריאה שהחנות כשרה" הוא אמר לי "אותו דבר מה שאמרתי לך" אז אמרתי לו "תודה מה הייתי עושה עם לא הייתי פוגשת אותך" הוא אמר לי "תודה רבה" הפעם הוא היה אם הבת שלו הבת שלו בקשה תמונה איתי ואם קי בבקשה חתימה הצטלמנו אתה ונתנו לה חתימה כבר היה השעה 8 בערב קי החזיר אותי באוטו שלו נתתי לו חיבוק ואמרתי לו "תודה רבה נהניתי אתך נורא היה לי כיף יאללה ביי" הוא אמר לי "גם לי היה כיף אתך" ונכנסתי הביתה איך שנכנסתי הבנות התנפלו עלי ואמרו לי איך היה ספרתי להם הכול ואז עליתי לחדר שלי התקלחתי ושכבתי במיטה לישון הטלפון שלי לפתע צלצל זה היה קי הוא אמר לי "היי מאמי איך היה לך היום איתי" אמרתי לו "היה לי כיף אתך ממש נהניתי" ואז תוך כדי נרדמתי ואז כאילו נרדמתי ושמעתי שקי מדבר אלי במציאות זה באמת מה שיש לי אני נרדמת ושומעת את כולם מדברים בקיצור שמעתי את קי אומר לי "ביי ביי לילה טוב יפה שלי"
ואז
– ההמשך יבוא –


תגובות (1)

תמשיכיייי תמשיכיייי תמשיייכיי…… (נ.ב. גם אני מתה SHINee, אוניו חמדמד:)

03/12/2013 13:13
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך