מתחמתחחמתח תגיבו :)

האהבה שלי פרק 5 (1D)

02/05/2013 830 צפיות 7 תגובות
מתחמתחחמתח תגיבו :)

אמא התקשרה ואמרה שמקפיצים אותה לעבודה ותחזור מאוחר .. "נועם רוצה לבוא אליי אמא שלי הלכה לעבודה ותחזור מאוחר?" אמרתי וחייכתי "לא נסיכה שלי אני עושה בייביסיטר לאחים שלי" אמרה והניחה ידה על כתפי "טוב אהובתי נראה אותך מחר " אמרתי ונתתי לה נישקה בלחי והלכתי , הליכה די ארוכה אז הוצאתי את האוזניות מהתיק וחיברתי לפלאפון , לשמוע שירים של וואן דיירקשן התחלתי לזמזמם את המילים של השירים והרגשתי נגיע בכתף .. " מעריצה אמיתית את אה???" יש קפצתי והוצאתי את האוזניות מאוזניי "יואו זאין הבהלת אותי" הסתובבתי ונגעתי במצחי "משחקת אותה קשה אבל בתוך ליבך את חולה עלינו " אמר והלך בקצב שלי "צודק" אמרתי והמשכתי ללכת "את פשוט שחקנית רגע מה?" שאל "צודק" חייכתי אליו "תמיד ידעתי!" אמר "תמיד.." מלמלתי "לאן את הולכת עכשיו?" שאל "לבית שלי" אמרתי "מעניין.." אמר ומשך את המילה "מה מעניין , הבית שלי או שאני הולכת לבית שלי??" שאלתי ואני בעצמי התבלגנתי עם השאלה "מעניין.. הבית שלך" אמר "רוצה לבוא??" שאלתי "טוב אם את מתעקשת!" צעק 'אומייגד זאין מוואן דיירקשן יהיה אצלי בבית!!' אמרתי לעצמי "הפוסטרים!" צעקתי בעברית "מה?" שאל "יש לי מלא פוסטרים שלכם בבית שלי…" אמרתי "אה…" אמר "טוב אתה לא נכנס לי לחדר!" אמרתי "מה למה זה מחמיא לראות תמונה שלי בחדר של ילדה שהכרתי לפני שלוש ימים" אמר התחלתי לצחוק "הגענו" אמרתי והצבעתי על הבית שלי "גדול" אמר "בטח" אמרתי ופתחתי את דלת הבית וזרקתי את התיק על הרצפה "רוצה לשתות?" אמרתי והוצאתי בקבוק קולה מהמקרר ושתי כוסות "כן!" אמר והתיישב על כיסא שולחן האוכל "זאין מאליק שותה מהכוסות שלי בבית!!!" צעקתי והוא התחיל לצחוק וואי הוא מושלםם מזגתי את הקולה ונתתי לו , הוא החזיק בטלפון וסימס מהר "למי אתה מסמס??" שאלתי ולגמתי מהקולה "לבנים" אמר "למה?" שאלתי ולגמתי עוד שלוק "שיבואו" אמר במהירות "מה?!!?" צעקתי ופלטתי את כל הקולה מהפה "כן.." אמר וגיחך "טוב אז אני קוראת לחברות שלי" אמרתי והוצאתי את הטלפון במהירות נכנסיתי לקבוצה שלי של ענבר של מיילי ושל נועם וכתבתי : "אתם לא מאמינות מי בבית שלי" עם מלאמלאמלא סימני קריאה "מי????" שאלה מיילי "בואוו ותגלו" כתבתי "אנחנו באות!" כתבה ענבר "אתה מביא חברים אני מביאה חברות " אמרתי לפתע דפיקת דלת "כן!" צעקתי וארבעת הבנים נכנסו "אעאעעאעאעאעאעאע!!" צעקתי והם התחילו לצחוק "ה..היי" אמרתי בסטודיו הייתי רגועה יחסית.. לפתע עוד צלצול בדלת "כן!!" צעקתי בדלת היו מיילי וענבר עם פה פעור "תסגרו תפה שלא ייכנסו זבובים!!" צעק ליאם והם יישר סגרו את הפה "ה..היי…א..אני..מי..מיילי" גימגמה מיילי "היי" אמרו כולם "ענבר" אמרה ישירות וחייכה "היי" אמרו שוב כולם אחרי חמש דקות הם התיישבו כולם בסלון , אני עדיין בשוק ממה שהולך בבית שלי כן?? הוצאתי שתייה וחטיפים והנחתי על השולחן "אז מיילי.. מי הפייב שלך?" שאל הארי "ת'אמת…" התחילה לומר וכולם התחילו לעשות "אוו!!!" והיא התעצבנה "אתה.." מילמלה "כיף לי.." אמר וקרץ לה "חמודים.." מלמלתי "וענבר?" שאל ליאם "לואי" אמרה בחיוך שובב גפקתי לה מרפק והיא צחקה "ושלך ירדן?" שאל זאין "שאלה קשה.. אני אוהבת את כולכם…" אמרתי "כולכם חתיכים" פלטתי והם הסמיקו חמודיםםם שלי "איפה נועם?" שאלה מיילי "עושה בייביסיטר לאחים שלה" אמרתי "באסה" אמרה ענבר "ירדן תביאי את הגיטרה שלך!" צעקה מיילי בפתאומיות "מה" פלטתי "תביאי נו!" צעקה ענבר "לא רווצה!" צעקתי "מה באמת??" שאל לואי , לא עניתי "כן!!" צעקו ענבר ומיילי ביחד "תביאי תביאי תביאי!!" צעק הארי "לא לא לא!" עניתי "אני יביא!" צעקה מיילי ורצה לחדר שלי "לא מיילי!!" צעקתי "למה לא..?" שאלה ענבר "כי פדיחות מה" אמרתי "שתקי!" צעקה מיילי וחזרה עם הגיטרה "תשירי!" צעקה ענבר "אה את גם שרה?" שאל זאין "יש בעיה?" שאלתי "לא" ענה וחייך נסיך.. "לא אני לא שרה עכשיו אני גמורה מעייפות וכואב לי הגרון " אמרתי ונשכבתי על הספה "פליז.." בא מעליי נייל ואני נבהלתי איזה מושלם פאק "שכחו מזה" אמרתי "נו נו נו בשבילי" אמר הארי "אממ…לא" אמרתי "ובשבילי?" שאל לואי "גם לא.." חייכתי חיוך שובב "ומה איתי ?" שאל זאין "לא ולא.." אמרתי וחייכתי שוב "ואיתי?" שאל ליאם "ממש לא!" צעקתי "ומה עם חמישתנו??" שאל נייל "מפגרת…" מילמלה ענבר "מה??" שאלתי "את מפגרת!! הלהקה שאת הכי אוהבת ומעריצה רוצה שתשירי להם שיר פאק נשבעת את סתומה" אמרה מיילי וכולם התחילו לצחוק "טוב נו בגלל שאתם חתיכים" אמרתי וקרצתי .. פתחתי את התיק של הגיטרה של הגיטרה יש מלא תמונות ולבבות של וואן דיירקשן.. "מכורה את מה" אמר ליאם "כמו סיגריות!" אמרתי וכיוונתי אותה .. "תשירי את השיר שלנו" אמר זאין "איזה?" שאלתי מחייכת "אממ…


תגובות (7)

מושלם תמשיכי!

02/05/2013 14:13

למרות שאני בן אני מאוד אוהב את הסיפור שלך.

02/05/2013 14:25

חח ממש יפה אהבתי תמשיכי!!

02/05/2013 14:54

תמשיכי :)

03/05/2013 02:22

יואוווווו תמשיכיייי דחוףףף

03/05/2013 03:33

תמשיכי!!!

03/05/2013 05:01

תמשיכי!!

03/05/2013 05:48
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך