Justin My Life Saver
מתחח איך אני אוהבת להלחייייץץץץץ!!
מקווה שאהבתןןןןן ♥
תגובה אחתת וממשיכהההההה

האהבה שלנו?היא רכבת הריםםם!! 8 מרתוןן שישבת

Justin My Life Saver 27/12/2013 820 צפיות 2 תגובות
מתחח איך אני אוהבת להלחייייץץץץץ!!
מקווה שאהבתןןןןן ♥
תגובה אחתת וממשיכהההההה

בפרק הקודם:
'בליברס שלי,יקרים שלי,אני רוצה שתכירו את מנדי,היא עכשיו שלי,אני מזכיר לכם שאני התנהגתי ללא אחריות כשהייתי קטן,ובגדתי..משהו שאני לא יחזור עליו יותר..בבקשה תכבדו את ההחלטה שלנו..אני אוהב אותכם בליברס שלי!!' הוא רשם בטוויטר..
'בתובב אליי דקה' אמרתי בטון שהוא אמר לי מיקודם..הוא שם את האייפון בכיס,הוא הסתובב אליי ושאל אותי 'ממ?'
נתתי לו נשיקה גדולה,שמתי את הידיים שלי על העורף שלי ושילבתי אותך יחד,הידיים שלו היו על המותניים שלי..היינו הפעם באמצע המסעדה,שכולם מסתכלים עלינו,חיכתי באמצע הנשיקה,והוא גם..
'אני אוהבת אותך' אמרתי לו..
'אני יותר' הוא אמר ונישק אותי..

פרק 8:
'אני רעבה נו די לנשק אותי' אמרתי לו כשעדיין,שנינו עומדים באמצע המסעדה,כולם מסתכלים עלינו,אנשים מצלמים אותנו והוא מנשק אותי כאילו אין מחר..
'בואי' הוא אמר ונתן לי יד..כמובן שגם הצוות שלו היה בשוק,ג'סטין הלך בספונטניות,לא היה כפת לו מה אחרים חושבים..הוא פשוט התיישב בכיסא,כשכל הצוות שלו מסתכלים עליו בעיניים ענקיות..
'נו מה אתם רוצים?' הוא שאל כשלקח ביס מאיזה סלט שהיה שם,לפני הארוחה העיקרית..'אני רוצה שתסביר לי מה זה היה' סקוטר אמר וכולם הורידו מג'סטין את העיניים וחזרו לעניינים שלהם.
'מה אכפת לך?יאללה כבר כולכם דוחפים את האף שלכם לכל דבר שאני עושה,לא מספיק לכם הפאפארצי עכשיו אתם?מה נסגר איתכם אני לא מבין??מותר לי להתאהב,זה שאני ג'סטין ביבר לא אומר שאסור לי' הוא צעק ודפק את היד שלו על השולחן כל כך חזק שהסכין חתכה אותו..
שמעתי אותו ממלמל קללות כשהוא היה בדרך לשירותים..
'אני יילך אליו' אמרתי וקמתי אליו,אבל פטי עצרה אותי..
'אנחנו מצטערים,לא חשבנו שאת כל כך חשובה לו..אנחנו ניתן לכם את הספייס שלכם..לכי' פטי אמרה במבט נחמד כזה..על הרצפה היה דם שכנראה טיפטף לג'סטין,כשהגעתי לכיוון השירותים שמעתי את הקול של ג'סטין שמקלל..הוא קילל בשקט כזה..
'ג'סטין?' שאלתי כשהייתי ליד הדלת של השירותים של הבנים..
הוא הסתובב אליי,והעיניים שלו היו עם דמעות ונפוחות..הוא עשה כזה 'לא' עם הראש והסתובב חזרה כיור לשתוף את הדם..
'נוו אני לא מצליח' הוא אמר וובעט בקיר עם הרגל..
'די תרגע,הם אמרו לי שהם יפסיקו להתערב בעניינים שלנו' אמרתי לו..
'אני רוצה ללכת' הוא אמר וניסה עדיין לשטוף את היד..
'ג'סטין.תן לי' אמרתי לו ולקחתי לו את היד בעדינות..לקחתי קצת נייר וייבשתי לו את היד..הוא עשה פרצופים של סבל..מסכן יוו..
'די זה כואב' הוא אמר והרחיק בעדינות את היד שלו מימני..
'יש לי רעיון,נבקש מהם שיביאו לנו אוכל,ונחזור הבייתה ואני יחבוש לך את זה..ונראה איזה סרט או משהו..' אמרתי לו והסתכלתי על היד שלי שהייתה בדם מהיד של ג'סטין…
'טוב' הוא אמר נכנע..
יצאנו שנינו מהשירותים,וכל המבטים היו עלינו..
'טוב די להסתכללל' ג'סטין צעק אבל הרגעתי אותו..
'די נו תירגע ג'סטין' אמרתי לו בעדינות והוא היה עם מבט כועס..
'חכה לי באוטו' אמרתי לו ונישקתי אותו..
הוא יצא מהמסעדה והתקדמתי לגיוון השולחן שלנו..'מה יש?' סקוטר שאל..'היד שלו מפוצצת בם,ויש לו שם חתך פשוט נוראי אני בקושי יכולה להסתכל על זה זה נראה ממש כואב..אנחנו נוסעים הבייתה עכשיו,ואני יחבוש לו את זה..יש לי מזל שלמדתי רפואה בבצפר..'אמרתי להם..
'טוב,לכו,אנחנו נחזור בערך עוד שעתיים.' פטי אמרה לנו והסתכלה על סקוטר שהיה לו מבט מרחם בפנים..
'תמסרי לו ממני,מכולנו שאנחנו מצטערים..ותדאגי לרפא לנו את ביבס אע?אנחנו צריכים אותו חי' ראיין אמר והוא ואלפרדו צחקו כמו שני טמבלים..
'ראיין ידעת שאתה טמבל?' שאלתי אותו כשניקיתי את היד שלי מהדם של ג'סטין.
'ידעתי..ולמה גם לך יש דם על היד?' הוא שאל..
'ניקיתי לג'סטין את היד,למרות שגם הניסיון הזה כשל' אמרתי להם. ולקחתי כמה מפיות כדי לקשור מסביב ליד של ג'סטין באוטו כדי שלא יירד לו עוד דם.
'טוב,ביי' פטי אמרה.. הסתובבתי ואז נזכרתי באוכל שרצינו שהם יביאו לנו..
'ה פטי,שחכתי אבל..יש מצב שאתם תזמינו לי ולג'סטין המבורגר צ'יפס וסלךט ותביאו לנו?פשוט..' באתי להגיד והם כולם אמרו
'כןןןןןןןן' עם מבט כזה של לכיי כבררר אליוווווו!! גיחחתי טיפה ורצתי ריצה קלה לאוטו..ראיתי את ג'סטין,עם הראש על החלון.
נכנסתי לאוטו ולקחתי מימנו את המפתחות..
'מה את עושה?' הוא שאל אותי…
'חחח ובאמת ניראלך שאני ייתן לדבר הכי חשוב בשבילי כרגע לנהוג עם יד גוססת..פחח טחחח קחחח גחחח לא' אמרתי עם פרצוף רציני..הוא חייך ויצא מהאוטו,התיישבתי בכיסא הנהג והוא התיישב במקום שליד הנהג..
'ג'סטין,אל תכעס עליהם..קשה להם מימלא עם כל הפאפארצי..די נו ג'סטין אין לך מה לדאוג' אמרתי לו כשקשרתי את המפיות מסביב ליד שלו.
'אני מפחד לאבד אותך..זה הכל' הוא אמר אחרי כמה דקות כשסיימתי לקשור..הסתכלתי עליו,והעיניים שלו נצצו..הוא היה נראה יותר מידי מותש לנשיקה,אבל זה ג'סטין…התקרבתי אליו ונתתי לו נשיקה עדינה כזאתת..הוא שם את היד שלו עם הדם על הלחי שלי ואת היד השנייה הוא הניח על המותן שלי..אני ליטפתי לו את השיער עם יד אחת ועם היד השנייה החזקתי בזרוע שלו..
'אל תפחד,אני איתך כאן..תמיד' אמרתי לו והתנעתי את האוטו..התחלנו לנסוע,ובדרך הוא נרדם..פתאום צלצל לי הפלאפון..'ג'ייס האח הכוסון שלי'..
'ג'ייס התגעגעתי אליייך' אמרתי לו בשקט..
'למה את מדברת בשקט?' הוא שאל..
'סתם ג'סטין נרדם ואני בדרך ללבית שלו לחבוש לו את היד' אמרתי לו..
'ממ..מה?' הוא שאל..
סיפרתי לו את כל הסיפור,עם הריקוד שהיה לנו ושהוא ברח מהסטודיו,ושחתכתי..הכל הכל הכללל!!
'וואו,למה לא סיפרת לי את כל זה לפני?' הוא שאל..
'תנחש נו,לא היית בבית שובבון..' אמרתי לו והוא גיחך..
'מה איתך ועם ג'סטין אבל בנתיים?אתם בסדר?' הוא שאל…
'כן,הגענו עכשיו הבייתה..אני יחבוש לו את היד מסכן..הוא פשוט גמור מכולם..נמאס לו לראות אותו ככה,אני כל כך אוהבת אותו אבל נמאס לי שכל העולם רע אליו..איכסה גועל נפש של אנשים' אמרתי נאנחת על הכיסא של האוטו…הרגשתי פתאום את היד של ג'סטין עליי..וראיתי אותו ער מחייך..חייכתי גם
'ג'ייס נדבר,אני צריכה לנתק' אמרתי לו..היה באוטו שקט..
'מה?' שאלתי אותו..במקום לדבר,מה שהוא לא טוב בו..הוא פשוט עשה..נישק אותי..משהו שהוא טוב בו מאוד..
הוא נישק אותי נשיקה שטורפת אותי.. 'חחח דיי נו אני צריכה לחבוש לך את היד ג'סטין' אמרתי לו והוא אמר 'צודקת'..יצאנו מהאוטו ונכנסנו מהר לבית,היה שלג פשוט מטורף..
'קר לך?' הוא שאל..
'קצ..קצת אנ..אני..ב.סס.בסד..בסד..דרדרר..' אמרתי לו.
הוא הלך לסלון והביא שמיכה עבה שהייתה על הספה..הוא שם את השמיכה עליי והדליק חימום..
'תן לי לחבוש לך את היד עכשיו' בישקתי מימנו..הוא ישב על הספה,וחיכה לי..באתי עם הערכת עזרה ראשונה.
פתחתי כולי רועדת את המפית שהייתה עליו,הוא הסתכל על זה..וכשהוא ראה את זה הוא סובב את הראש שלו..זה היה נראה זועה אמא מה סכין יכולה לעשות…
'ג'סין,אני שמה חומר מחטא..תחזיק במשהו..' אמרתי לו,שמתי את החומר המחטא וג'סטין צרח כמו מטורף,הוא משל לעצמו בשיער ובילגן אותו כמו מפגר..
'אני מצטערת' אמרתי וחיבקתי אותו..
'זה בסדר…אני בסדר..תמשיכי' הוא אמר כולו מתנשף עם השיער המבולגן שלו..
שמתי לו את התחבושת והדבקתי אותה..
'סיימתי' אמרתי לו והוא הסתכל על הנייר שהיה על השולחן,הוא היה מפוצץ בדם..
'מה יקרה אם אני ימות?' הוא שאל בוהה בגרביים העבות שלו.
'ג'סטין??!!בחייםםםםם שלך את תדברררר על זההההה!!' צעקתי וקמתי מהספה בעצבים,ועמדתי מולו…הוא הסתכל עליי ופרש את הידיים שלו לחיבוק,נאנחתי והתיישבתי על הספה,שמתי את הראש שלי על החזה שלו ועצמתי את העיניים..הוא ליטף לי את השיער..
'אני אוהבת אותך כל כך ואני לא רוצה שתשנה בשביל אפחד..תיהיה עצמך אתה לא חייב לאפחד..אני אוהבת אותך ג'סטין' אמרתי לו..
'אני אוהב אותך יותר ממה שאת יכולה לדמיין…את הכל בשבילי..קומי רגע' הוא אמר לי והסתכל עליי..קמתי מהרגליים שלו והסתכלתי עליו..
'תנשקי אותי' הוא אמר לי בלחש..
התקרבתי אליו ונישקתי אותו נשיקה עדינה וחמה..
'בואי' הוא אמר וטפח על הרגליים שלו..שמתי את הראש על הרגליים שלו וכיסיתי את עצמי בשמיכה.
'עכשיו,סרט' אמרתי לו..
הוא צחקק טיפה ושם את הסרט שלו..נבר סיי נבר..הוא נראה כל כך קטן כאן..וכל כך חמוד..
~אחרי הסרט~
'לא התרגשתי ככה בחיים שלי' אמרתי כשאני שוטפת את הפנים מהדמעות..
'נו אל תבכי,זה היה מזמן..הוא אמר ונשענתי על השיש..
'אבל זה לא כיף לי לראות את כולם נטפלים אלייך ככה זה כל כך מעצבן אותי ג'סטין זה מחרפן אותי נו..' אמרתי לו,הוא בא לנשק אותי אבל שמעו ירייה מבחוץ..הסתכלנו וראינו…


תגובות (2)

תמשיכי!!!!
במי ירו????????
אימל׳ה (נראה לי)

27/12/2013 09:14

חחחחחחח אני עודד כמה דקות ממשיכה אני קוראת סיפוררררררר

27/12/2013 09:21
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך