Justin My Life Saver משתמש חדששש!!!
אני ימשיך ביום רביעי לפי דעתי..אני ינסה מחר כמה שאני יכולה..אוהבת אותכן ♥♥ XX

האהבה שלנו?היא רכבת הרים..14

אני ימשיך ביום רביעי לפי דעתי..אני ינסה מחר כמה שאני יכולה..אוהבת אותכן ♥♥ XX

בפרק הקודם:
'אני אוהב אותך קטנה שלי' אמרתי והתקרבתי לנשק אותה..אבל פתאום הרגשתי שהמיטה זזה..קמתי מהמיטה,והיד שלי עדיין הייתה ביד שלה..היא לא שיחררה…היד שלי כבר התחילה לכאוב..
'מנד תעזבי' אמרתי בעדינות..אבל היא לא עזבה..
'מנד זה כואב לי בבקשה תעזבי' אמרתי שוב פעם אבל היא לא עזבה..
'מנד תעזבי אני מתחנן מנדד' אמרתי והתקרבתי אליה..ניסיתי לשחרר את היד שלה מהיד שלי..הסתכלתי על היד שלה..ואז על הפנים שלה..אחרי שניה העיניים של נפקחו..והיא שיחררה את היד!

פרק 14:
~נקודת מבט של מנדי~
הסתכלתי עליו..אני אוהבת אותו כל כך..ואני כל כך מפגרת שאני לא האמנתי לו מההתחלה..
'מנד…' הוא אמר לי..
'כואב לי' אמרתי בלחש..
'איפה?' הוא שאל כולו חושש..
'בכל מקום..גם בלב' אמרתי לו והרכנתי את הראש שלי..
הוא הרים לי את הראש והתקרב אליי..
'ניראלך שאני? הבנאדם שאיתך 24/7 יאכזב אותך?אינמצב שבעולם..אני כל כך אוהב אותך,את יפה,חמודה,מקסימה,סקסית ברמות..אני נודר לך שאני בחיים לא הייתי עושה לך דבר כזה..בחיים שלי לא הייתי מעז לנשק בנות אחרות..הבת היחידה שאני מעז לנשק זאת אמא שלי ואחותי ובלחי אם בכלל..את היחידה שאני רוצה,ואת היחידה שאני אוהבת ואיתך אני יהיה לנצח ולא משנה מה!! אנחנו נעבור את כל המכשולים שיהיו והיו לי..אני צריך אותך איתי לתמיד כי אני לא יכול בלעדייך..ונכון שהאהבה שלנו? היא כמו רכבת הרים..אבל אני מתמודד עם זה,כי עם האהבה הזאת איתך אני יעשה הכל אבל הכל כדי לגרום לה ליהיות הכי מושלמת שבעולם..אני לא מתכוון להחליף אותך בשום הון שבעולם..אני איתך לנצח..וזה שהכונפה הזאת נישקה אותי לא אומר שאני נמשך אליה יותר מימך כי אני לא..הבת היחידה שאני אוהב זאת את ואני יגיד לך את זה כל כך הרבה פעמים כדי שאת תביני שאת כל מה שחשוב לי בחיים,ואני לא רוצה שאת תשברי לי את הלב,או אני..ואני יחזיק אותך חזק אצלי ואני לא ישחרר אותך..נכון,לפעמים צריך להתאושש מכל החרא שקורה באהבה כי יש חרא..ואתמול היה לי יום רע..זה היה ממש רע..ואצלי?אצלי הכל היה רע..פשוט רע ומגעיל..ואני לא מוותר עלייך בחיים!! את בטוחה אצלי,ואני מבטיח לך ואני נשבע לך ביקר לי שאת אהבתי ואני בחיים לא יוותר לך..ואני צריך אותך איתי לנצח!! מנדי אני כל כך אוהב אותך' הוא אמר לי..ואת המשפט האחרון הוא לחש..ודמעות יצאו לו מהעיניים..
'תגידי לי שאת אוהבת אותי גם' הוא אמר לי..הוא בלע את הרוק שלו..הרמתי את היד בעדינות וניגבתי לו עם האגודל את הדמעות שירדו לו…
'אני אוהבת אותך..הכי שבעולם..ואני מבטיחה שאני לא ייתן לאף ממזרית או כונפה להפריד ביננו..כי אנחנו לנצח' אמרתי לו ונישקתי אותי בעדינות..הרגשתי עדיין את הדמעות שלו בפה..
'די לבכות' אמרתי לו כשהתנתקנו..
'אני צריך דקה' הוא אמר וניגב את הדמעות..הוא יצא החוצה עם היד שכיסתה לו את העיניים..
אני..לא יודעת למה אבל למה אני הייתי מפגרת שלא הקשבתי לו..
הוא חזר עם עיניים רטובו וטיפה אדומות..והוא הביא שני בקבוקי שתייה וחטיף..
'אני רוצה חיוך' הוא אמר וחייך..
'כואב לי' אמרתי לו והוא מיד הוריד את החיוך שלו..
'איפה?' הוא שאל בלחץ..
'בשום מקום..סתם אמרתי כדי לבדוק אם אתה אוהב אותי' אמרתי לו והוא נאנח..
'אני לא יתחיל עם הנאום הזה שוב..אני יעשה דבר פשוט' הוא אמר וניגש אליי,הוא הרכין את הראש שלו אליי ונישק אותי בעדינות..
בערך 5 דקות של נישקה עם ג'סטין..
'אני אוהבת אותך..' אמרתי לו והוא חיבק אותי..
'הפעם באמת כואב לי' אמרתי לג'סטין..
'מה יש לך ביד?' הוא שא והסתכלתי..
היא הייתה עם דם..
'בטח..בטח בגלל שנפלתי ושפשפתי את היד על המדרכה..זה כלום זה לא כואב לי' אמרתי לו..
'חכי' הוא אמר והלך..אחרי שתי שניות הוא חזר עם ניירלח..
הוא התקרב ליד שלי ונישקה אותה..
'תודה..' אמרתי לו בזמןם שהוא ניקה לי את היד..
'על מה?' הוא שאל וגיכח טיפה..
'על..על זה שאתה תמיד לצידי ובחיים לא עוזב או עזבת אותי אי פעם,ושאתה אוהב אותי ככה..ואני אותך..ולא חסר בנים חתיכים אבל אות בחרתי..ולא כי אתה ג'סטין ביבר,כי אתה ג'סטין שלי' אמרתי לו..
הוא התקרב שוב ונישק אותי..
'עוד משהו מעניין?' הוא שאל וגיכח..
'את האמת..ש..שכן' אמרתי לו..
'מנדי מה יש?' הוא שאל אותי..
'אני בהריון' אמרתי לו.


תגובות (4)

תמשיכיייי היום פליז

30/12/2013 10:41

אני ינסה אוקע? פשוט אני חייבתת להתארגן למחר..אני ממש ינסה ♥

30/12/2013 10:46

מהמם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! המשךךךךךךךךךךךךך

30/12/2013 12:40

מה יש תמשיכי שהיה לך זמן פנוי!!!!!!
מאחלת לך להיות מחר עם הבן זוג שלך והחברה הכי טובה שלך ולכייף הכי הרבה שבעולם!
זה חובה שאני מטילה אלייך!
חחחחחחחחחחחח אבל באמת אני מצווה עלייך להנות!

30/12/2013 13:46
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך