Justin My Life Saver
איך יצא?
אז ככה,מחר יש לי מבחן באיכסטוריה,פופפ לא באליייי!!
השקעתי המוןןן בזה!! ממש באלי לחגוג כריסטמססס אוףף איך אני מקנאאאההה!!
אני יהודיה והכל ברור אבל אני מאוד רוצה לחגוג פעם אחת....!!
מקווה שנהנתםםם\ןןןןןן אני אוהבתת אותכעען ואת ביבס הסקסי שלי שמחרר הסרט שלו יוצאאאא אמא כמה הפתעותתת יווווו אני מתהההה לראות אותו כברררר תאחלוו ליי בהצחה מחר במבחן ובסרט אחרי זה רוב הסיכויים שאני יחזור מוצפת רגשות ובוכההההה אבל לא נוראאאאא ♥

האהבה שלנו?היא רכבת הרים! 5 (מאריי כריסטמסססס)

Justin My Life Saver 24/12/2013 759 צפיות 2 תגובות
איך יצא?
אז ככה,מחר יש לי מבחן באיכסטוריה,פופפ לא באליייי!!
השקעתי המוןןן בזה!! ממש באלי לחגוג כריסטמססס אוףף איך אני מקנאאאההה!!
אני יהודיה והכל ברור אבל אני מאוד רוצה לחגוג פעם אחת....!!
מקווה שנהנתםםם\ןןןןןן אני אוהבתת אותכעען ואת ביבס הסקסי שלי שמחרר הסרט שלו יוצאאאא אמא כמה הפתעותתת יווווו אני מתהההה לראות אותו כברררר תאחלוו ליי בהצחה מחר במבחן ובסרט אחרי זה רוב הסיכויים שאני יחזור מוצפת רגשות ובוכההההה אבל לא נוראאאאא ♥

יאאא איזה כיףף לכל העולם הם חוגגיםםם כריסמס בכיף שלהםם עם השלגג וזה ואנחנו פה בארץ היבשהה הזאתתת!! נמאס נו אני רוצה גשעעםםםםם!!

פרק קודם:
הוא הסתכל עליי בזמן שאכלתי חטיף,אני נשענתי על המרר ואכלתי והוא היה על השיש והסתכל עליי..
'את יודעת שאת יפה?ואני כן התגעגעתי אלייך בזמן הזה,לא התקרבתי לאפחת אחרת..וכתבתי הרבה..הרבה מאוד' הוא אמר לי.. 'אתה יודע שאתה יפה גם?וגם אני התגעגעתיאלייך בזמן הזה ולא התקרבתי אלפחד..פשוט היה קשה לי לעכל את מה שעשית..אבל אני בסדר עכשיו כי יש לי חבר' אמרתי לו והוא היה נראה מבולבל..
'כן רוצה אני יספר לך עליו?' שאלתי אותו.
'כן בטח איך הוא נראה?סקסי כזה נכון עם קעקועים וזה..וג'רי שלו..בכלללללל משהווו!!אה ונכון הוא גם כזה יפה כזה..נו ביבר משהו' הוא אמר
'חבר שלי צנוע רצח בוא נתחיל מזה,וב' כל מה שאמרת נכון על חבר שלי.' אמרתי,נכנסנו לאוטו והוא אמר
'נוסעים לממלכת ביבר,מלכת ביבר' והתניע את האוטו ונסענו.

פרק 5:
'הגענו' ג'סטין אמר כשחנה את האוטו,ראיתי בית ענקייי מולי!!
'וואו' אמרתי כשיצאנו מהאוטו,ג'סטין חיבק אותי עם יד אחת בגב שביד השנייה שלו יש מזוודה,ובשתי הידיים שלי יש מזוודות.. (הזכרתי שהבנאדם הזה רזה כמו מקל,חזק כמו מתאגרף אבל עצלן כמו חמור?מעולה עכשיו הזכרתי) 'חח זה עוד כלום,מחר כריסמס..אז החלטנו לעשות את זה איתך..יותר נכון אני החלטתי,אל תלחצי מהכמות אנשים שיישבו עכשיו בסלון,זה הטים שלי..הם יאהבו אותך בשנייה..תאמיני לי..אהואם אמא שלי אומרת משהו כמו "מנדי התגעגעתי אלייך" זה היה בגלל שסיפרתי לה שהיינו חברים בתקופה שהיינו יחד..אל תהרגי אותייי' הוא אמר שהוא מרים ידיים למעלה כמו פושע,וצחקקתי.כשהיינו צעירים והיינו יחד לא רצינו שכול יידעו עלזה,דיי התביישנו,אז שמרנו את זה ביננו..הוא נשק לי בראש,ופתח את הדלת.. 'או טוב שנזכרת ביבס אנחנו רוצים להתחיל לאכוללללל מיזאתתתתתת?????' ראיין שאל כשהוא עמד מול הדלת,עם קופסא של שוקולד בידו..ראיין הכיר את ג'סטין לפני הפרסום שלו,והוא היה חבר דיי טוב שלו (לא באמת,מומצא) 'זאת אני,מנדי..אידיוט' אמרתי ונכנסתי בספונטניות הבייתה ולקחתי לו שוקולד אחד.. 'אמא..יש לי הפתעה' ג'סטין אמר כשהוא נכנס הבייתה,אחרי שהוא שם את המזוודות בחדר שלו שעדיין לא ראיתי..
'מנדיייי כמה זמן לא התראנוווווווווווווווווווו' פטי קמה אליי בחיבוק גדול..
'רגע רגע מי זאת?' סקוטר שאל..טיפה הרבה לחוץ..
'טוב תנו לי להציג את עצמי…קוראים לי מנדי,אני בת 17,ואני חברה של ג'סטין..אה ואני מאמנת אותו לריקוד שלו של ATM..אממ זהו' אמרתי בחיוך קטן ומבוייש.
'והינה הנסיך' אלפרדו אמר וג'סטין ירד בלי חולצה,עם כובע הפוך לבן,ומכנס ג'ינס כזה עד הרבך כאילו הוא גזר אותו..יש לו סטייל כל כך יפה..
'איך לא קר לך משוגע?' שאלתי אותו כשהוא היה למטה.
'יש לי דם קר בייב' הוא אמר..מוזר לי שהוא קורא לי פתאום בייב אני לא יודעת למה..
'בואי שבי' ג'סטין אמר לי כשעורר אותי מהמחשבות..נכנסתי לסלון הגדול עם העץ של חג המולד באמצע,שעדיין לא קושט,וליידו קופסא שרשום עלייה באנגלית "קישוטים".
'מי הולך לקשט?' שאלתי אותו.
'אנחנו מי?' הוא אמר וציחקק צחוק קטן..ישבנו בספה והוא שיחק באייפון שלו,ואני שכפתי על הספה כשהוא יושב ושמתי עליו את הראש שלי..
'טוב אנחנו נשאיר אותכם לבד' פטי אמרה וניסתה לרמוז לשאר הבנים שהיו בסלון לצאת..
'אחמ אחמ נשאיר אותם לבדדדדד' היא אמרה וחייכה חיוך חמוד כזה..איך אני אוהבת אותה!תמיד אהבתי אותה!!
כולם קמו והלכו ואני וג'סטין נשארנו ביחד..הוא צייץ משהו אחרון בטוויטר וכיבה את הטלפון מלעמה,הוא שם לי יד אחת על הלחי ויד שנייה הוא ליטף לי את הגב..
'ומי טיפה' הוא אמר בשקט..קמתי והייתי בגובה שלו,קרובה לפה שלו..
'את יודעת שאני הייתי אידיוט כשהייתי קטן ואני עדיין לא מאמין שוויתרתי עלייך..' הוא לחש לי.
'אי יודעת..' אמרתי לו..
'מה?' הוא שאל שוב..
'שהיית אידיוט..' אמרתי וגיחחתי.
'אחח מעליבה' הוא אמר בשקט..
'איך אני יכפר על ההעלבה הזאת?בוא נחשוב..' אמרתי ושמעתי את היד על הסנטר ועשיתי פרצוץ חושב..
'יש לי רעיון 'ג'סטין אמר..
'מה?' שאלתי אותו..
הוא הרים אותי ושם אותי עליו.. הוא קירב את הפנים שלי אליו.. 'זה' הוא אמר ונישק אותי..הוא נישק אותי נשיקה עדינה,כמו הפעם הרטשונה ההיא שהוא נישק אותי,שהוא הציע לי לבוא איתו לנשף סופשנה..אני כל כך אוהבת את הנשיקות האלו.. התנתקתי מימנו והייתי עדיין עם עיניים עצומות מהנשיקה..
'תפתחי אותן 'הוא אמר לי.. 'אני רוצה עוד אחת כזאת..תפתיע אותי' אמרתי לו..חיכיתי כמה דקות,ואחרי בערך 2 דקות הוא צחקק ונישק אותי שוב פעם..הפעם הוא התייצב טיפה,ובא לעמוד..עמדתי גם,והחזקתי לו בלחיים עם שתי הידיים שלי,והוא שם את הידיים שלו על המותניים שלי,העברתי יד אחת לבטן שלו,ושרטתי בעדינות את הקוביות שלו..
'אני אוהבת אותך..' אמרתי לו בזמן שהוא מנשק אותי.. 'גם אני' הוא אמר והרים אותי על הכתפיים שלו.. 'אעאעאעא מדגועעע חוטףף אות פטי תציליי אותייי אעאעאעאע 'צרחתי וצחקתי כשהוא רץ איתי בכל הבית,פטי וכל הצוות באו לראות מה קרה..והם ראו את ג'סטין הדפוק הזה רץ איתי בכל הבית..ראיתי את ראיין ואלפרדו מבתכלים אחד על השני,ואחרי שנייה עם התהפכו על ג'סטין ושיחקו לו עם השיער,משהו שהוא אמוד לא אוהב שעושים!! כמוני נו..
'חחחחח דייייייי נווווווו' הוא צרח ברגעים שהוא הצליח בכלל לשהחיל מילה מרוב הצחוק..
'חח נוועו טוב דיייייחחחייייי' הוא אמר שוב פעם,והם עזבו אותו,הוא עדיין היה על הספה ונתתי לו יד כדי לקום,אבל במקום זה הוא שך אותי אליו,הייתי עליו ונישקתי לו את הצוואר.. 'בואי יפה שלי' הוא אמר והרים אותי שק קמח.. 'אחת,שתיים אחת,שתיים ' אמרתי כשהוא עלה במדרגות..
'שש אני לא סוס שללךךךך' הוא אמר כשהגענו למעלה,והוא זרק אותי על המיטה,הוא פתח את המיטה והוציא מטפחת אדומה.. 'בייבי יפה שלי את יכולה לקשור לי את זה' הוא אמר ועשה פרצוף חנפן.. 'כן דביל למה את מתחנףף??' שאלתי אותו הרודתי אותו אליי,הוא יש על המיטה,שהפרצוף שלו אליי,הוא אוהב שהקשר נמצא מקדימה..כזה הוא..קשרתי לו את זה,והוא החזיק בשתי הידיים שלי,ועצר אותי,הוא פתאום טרף אותי בנשיקה שאני לא יודעת מאיפה הוא הביא.. 'ששש תני לי' הוא אמר כשהוא ממשיך לנשק אותי.. 'לא' אמרתי לו לא והתנתקתי מימנו..
'מה אתה מתכוון לעשות?' שאלתי אותו.
'לנשק אותך?' הוא שאל במבט לא מובן..
'תמשיך' אמרתי והוא המשיך לנשק אותי..הוא הרים אותי בעדינות עליו והרגליים שלי כרוכות מסביב לתחת החמוד שלו.
אמא אני ומנדי מקשטים את העץץץ' הוא צעק וזרק אותי על הספה בסלון..עשיתי פרצוף כזה של ילדה קטנה..
'נו מה את חמודה שאת כועסת' הוא אמר והלך לכיוון הטלוויזיה,הוא פתח מגירה אחת שהייתה בוויטרינה של הטלווזיה הענקית שלו,והוציא את האלבום שלו של כריסטמס.. הוא חייך חיוך ממזרי והזיז את האלבום מצד לצד,הוא שם את האלבום ושם את השיר christmas love (מומלץץץץץ לשיםם ברקע!!) והרים אותי על הכתפיים שלו.. 'חחח דביללל 'לחשתי לו באוזן..
הוא הביא לי קישוטים..רוב הקישוטים היו עם תמונות של כל המשפחה..
והוא הביא עוד כמה שיקוטים עם תמונותש לי ושלו,איך הספיקו לצלם..????!!!??!!

'מאיפה התמונות שלנו ביברררר??' שאלתי אותו
'פוטושופ' הוא אמר והביא לי אחת גדולה שאני מנשקת אותו בפה..שמתי אותה גבוה שלא ייגעו לי בה!!
'תביא לי את הכוכבב אני רוצה לשים את הכוכב' אמרתי לו והוא הביא לי את הכוכב,לקחתי אותו ושמתי אותו בראש העץ,ג'סטין הוריד אותי מהכתפיים שלו,וכיבה את האור,הוא הלך עם הפנס של האייפון למתג כלשהוא והדליק את המתג ופתאום כל העץ התחיל ליהיות מואררר בהרבה אורות יפים והכוכב החליף צבעים!!
'חג שמח יפה לי' הוא אמר וקירב את המצח שלו אל שלי..
'חג שמח חמור שלי' אמרתי ונישקתי אותו.


תגובות (2)

אז ככה-
בהצלחה במבחן!!!!
תודיעי לי אך היה הסרט
תמשיכי את הסיפור!!!!!!!!!!!!!! הוא מדהים!!!!!!!!!!!!!!!! (אפילו שאני לא אוהבת את ג'סטין…..,לא נורא!)

24/12/2013 12:16

סיפור מדהימוש!!!!!!!
תמשיכי!!!!
איך היה הסרט?????
מקווה שהמבחן הלך טוב!!!!

26/12/2013 04:16
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך