Justin My Life Saver
http://www.feelboutique.com/justin-bieber-in-a-casual-style/justin-bieber-in-jean-vest-army-pants-and-a-pair-of-yellow-sneakers/

איך שבעללליי שהוציא היום אלבוםם חדשש התלבשששששששש אני מאוהבבבבבבבתתתתת *.*

האהבה שלנו?היא רכבת הרים 5

Justin My Life Saver 23/12/2013 662 צפיות 3 תגובות
http://www.feelboutique.com/justin-bieber-in-a-casual-style/justin-bieber-in-jean-vest-army-pants-and-a-pair-of-yellow-sneakers/

איך שבעללליי שהוציא היום אלבוםם חדשש התלבשששששששש אני מאוהבבבבבבבתתתתת *.*

בוו ברוו שלום לקוראות החמודות שלי ♥♥
רק רציתי להגיד תודה שאתן מגיבות לי ואני באמת מקווה שאתן נהנות מהסיפורים שלי ^_-
ג'סטין הוציא היוםם את ג'ורנלססססססססססססססס

פרק קודם:
'ג'סטין חכההההה' צעקתי לו כשהוא יצא מהסטודיו..
'לא רוצה טוב??די עזבי אותי מנדי' הוא אמר..מה לעזאזאל עובר עליו..
'אני יתאבד אם אתה לא תעצורררר' אמרתי לו..חחח הוא יעצור תכף תראו..
'יודעת מה?תתאבדי טוב?!! בואי ניראה אותך!!אין לך אומץ!!עכשיו תעזבי אותי..בחיים שלך אל תקראי לעצמך ככה,אל תפחיתי מהכבוד שלך ומהערך שלך,אל תשימי על מה שאנשים אומרים..דיי כבר!!' הוא צעק לי מהרחוב..בואו נגיד שאם הייתם במקומי,הייתם כבר מעלים דמעות..בכיתי אבל בשקט..חזרתי הבייתה,והחלטתי שאם הוא רוצה שאני יעשה את זה,אני יעשה.
יש לי אמבטיה בחדר. לקחתי כדורי שינה שלקחתי מאמא שלי ליתר ביטחון אם אני לא אוכל להירדם,ולקחתי סכין מהמטבח,הורדתי את הבגדים והייתי רק עם החזייה והתחתון שלי,מיליתי את האמבטיה וכנסנתי אליה,חתכתי את הבטן שלי,בהתחלה בעדינות..רציתי לכתוב משהו,שיעביר לו מסר.כי מישהוא ימצא אותי בסוף..אז חתכתי טיפה יותר חזק,חרטתי 'אני מכוערת',לקחתי כדורי שינה,יותר מידי כדורי שינה..הרגשתי לא טוב,הרגשתי כאבים בראש..ראיתי שחור ואחרי שנייה..התעלפתי.

פרק 5:
~נקודת מבט של ג'סטין~
מה אמרתי לההה אני כזה דפוק!! עכשיו אין דרך להחזיר את זה אחורההה! והיא בכלל תיפרד מימני יופי אני מהזה רוצה את זה..נכנסתי הבייתה כעוס,עוצב,כל הרגשות שלי הפוכים.. 'מה קרה ילד שלי?' אמא שאלה אותי.. 'סתם' אמרתי עצבני.. ועליתי לחדר שלי..זה נשמע מוזר שאני אומר לכם עליתי לחדר שלי..אבל זה לא בדיוק החדר שלי..זה יותר אולפן הקלטות..זתומרת אני ישן והכל ויש לי חדר ומיטה,אבל החדר שלי..הוא בעצם האולפן הקלטות,יש לי אולפן הקלטות בבית..אני כל יום נכנס אליו,ושר..זה מה שמוציא מימני את הרגשות…שירה!!
Where did they go?
Nights like this don't happen anymore
I need to know
Is it me? or did I lose control?

התחלתי לשיר..אבל עצרתי..לא יכולתי..אני מתגעגע אלייה יותר מידי ומפחד עליה אפילו יותר..אני דביל!!ואני עוד יותר דביל שאני נשאר לדבר איתכם ולא הולך אליה!!הלכתי לחדר האמיתי..שמתי סופרה צהובות,מכנס צבאי כזה,סוודר ג'ינס בלי שרוולים,ומתחת חולצה לבנה,כובע לבן ועפתי מהבית בלי להגיד לאמא שלי כלום!! (ב-רציתי להוסיף יש את התמונה של איך שהוא התלבש מי של אהיבן את התיאור..הכי פשוט שם)..רצתי מהר לבית שלה,נכנסתי לבית..לא היה שם אפחד,עליתי לחדר שלה,גם שם לא היה אפחד,חוץ מאור דלוק בשירותים.. 'מנד?' שאלתי בשקט..
נכנסתי לשירותים וראיתי..אין מצב נו היא לא עשתה את זה..
ראיתי אותה שוכבת בתוך האמבטיה מעולפת..עם..עם חתך על הבטן שרשום עליו 'אני מכוערת',וראיתי שהיד שלה נמצאת מחוץ לאמבטיה ויש לה ביד קופסה של כדורי שינה..התקשרתי מהר לאמבולנס..
'הלו?'
'שלום במה נוכל לעזור?'
'תביאווו דחוףף אמבולנס לרחוב ********'
'אתה לא ג'סטין ביבר?'
'מה אכפת לך מי אני תביאי כבר אמבלונס חברה שלי נסתה להתאבדדד' צעקתי לה בטלפון וניתקתי..ניסיתי להנשים אותי,חיברתי את הפה שלי לשלה,והנשמתי אותה..היא רק קפצה טיפה והשתעלה,אבל לא יותר מזה,החזקתי לה את היד ושלחתי לאמא שלי הודעה,היא היחידה שהייתה פה..ההורים שלה..מתו..ואח שלה..מי יודע תמספר שלו?
פתטום הרגשתי לחיצה ביד..הסתובבתי וראיתי שהיא לוחצת לי על היד..
'את שומעת אותי?' אמרתי לה..למרות שהיא ..מעולפת.. (?)
'היי מנדד את שומעת אותי??אם כן תלחצי לי על היד חזק..אם את יכולה לדבר תלחצי חלש'
היא התחילה ללחוץ,והלחיצה שלה ניהיתה יותר חזקה..היא שומעת אותי..ואז היא הרפתה ולחצה חלש..'את שומעת..וכיולה לדבר..מנדי אני מצטער כל כך..היה אסור לי לעשות את זה בבקשה תסלי לי אני מצטער את כל החיים שלי ואני לא רואה את עצמי עוד חצי דקה חיי איתך בבקשה תתעוררי' אמרתי לה..לא היה כלום,פשוט ישבתי ונתתי לה את היד,ישבתי שיבה מזרחית עם הראש למטה..
'גם..אני' שמעתי את הקול שלה…עם שיעול באמצע כמובן..
'מנד…???' שאלתי בלחץ..ראיתי שהיא עם עיניים פתוחות..
'מנד בואי הנה' אמרתי והרמתי אותה על הידיים שלי כמו כלה..ככה אני מרגיש כלפיה,היא הכלה שלי..
'אני מצטער כל כך אני ממש מצטער ואני אידיוט ומפגר ואגוסיט ומכוער ודפוק וסתום ואין יותר פסיכופטים מימני רק תזכרי מה שאמרתי וכשתוכלי תגידי לי שאת סולחת לי' אמרתי לה בקול מלא רחמים..
'אני..אני סולחת' היא אמרה בעדינות..היא עדיין הייתה רטובה,ועם החתך על הבטן..אני לא מאמין שהיא התעוררה..
'הלו??תבטלו תאמבלונס המ**** שלכם.כמה זמן לוקח לו להגיע רבאק??' אמרתי וניתנקתי..
'אני אוהבת אותך' היא אמרה בקול חלש שוב..לא ידעתי מה להגיב לה..אני אוהב אותה גם..פשוט שתקתי,הוצאתי לה פיג'מה מהארון,ושמתי על המיטה,לקחתי ערכת עזרה ראשונה,וניגבתי לה בעדינות את הבטן,כשניגבתי לה את הבטן הייתה בי צמרמורת..היא לא יפה? היא חיה בסרט עם היא לא יפה..ואם היא לא יפה אז מה אני?אם היא לא יפה אני עגבנייה עם יבלות בצבע כחול מעופפת..יש דבר כזה?

~נקודת מבט של מנדי~
הוא התחיל לנגב לי את הבטן ולבהות בה..הוא מוזר שהוא בוהה בדבים..אני לא מאמינה שניסיתי להתאבד..התחיל לשרוף לי טיפה איפה שהוא ניגב אז עצרתי את היד שלו..
'זה..זה שרוף' אמרתי לו בקול חלש..הקול שלי התחיל להתחזק טיפה..
'סליחה' הוא אמר,והעיניים שלו נצצו..הוא מרחם עליי,אני לא אוהבת שמרחמים עליי.
'אני אוהבת אותך..' אמרתי לו,לא היה לי על מה להתלבט כאן,אני אוהבת אותו..אני יודעת שהוא אמר את זה מתוך עצבים הווא בחיים לא היה רוצה שזה ייקרה לי..הוא שלי..אם הוא היה רוצה שזה ייקרה הוא לא היה כאן,ולא היה עושה את כל הדברים האלו בשבילי..הוא סיים לנקות את הבטן והביא את הפיג'מה שהוא הוציא מהארון..הוא הוריד את הנעליים שלו,ואחרי זה את הסוודר ג'ינס הזה שהיה עליו..הוא מתלבש כל כך יפה..הוא כל כך יפה..אני כל כך אוהבת אותו יאוו אני מתחרפנת..
'את..את יכולה לעמוד?' הוא שאל אותי…
'כן' אמרתי וקמתי בזירות,הוא נתן לי יד שאני לא ייפול,שמתי את הידיים שלי על הכתפיים שלו,והוא שם לי את המכנסיים. 'אני אוהבת אותך' אמרתי לו שוב פעם..
'תרימי את הידיים רגע' הוא אמר לי בעדינות..
'כואב לי..' אמרתי לו בשקט..
'אפשר לנסות?' הוא שאל אותי בלחש..הסתכלתי לו ביעניים.אני בטוחה שאני ניראת כמו זמבי..אבל עם איך שהוא מסתכל על השפתיים שלי זה נראה כאילו אנחנו זוג זומבים..
'כן' אמרתי לו..הפעם בקול הרגיל שלי..וחייכתי חיוך קטן..לא מאולץ בכלל..חיוך אמיתי שלי!!
הוא חייך גם והרמתי את הידיים שלי,הוא הכניס לי את החולצה בעדינות לתוך הגוף..והרים אותי שוב פעם..איזה חזק אני כל כך שמנה חח…
'את באה אליי הבייתה' הוא אמר לי..
'טוב..' אמרתי לו,מה אכפת לי ג'ייס וג'ון באיזה טיול מחנאות של שבוע אותי השאירו בדד!!
'איפה אח שלך?' הוא שאל כשירד במדרגות..
'הלך עם ג'ייס לטיול והשאירו אותי בבית' אמרתי לו והוא הסתכל עליי במבט כזה של "אם הייתי אח שלך לא הייתי משאיר אותך בבית!!"
'אה..אני..תקשיבי אני רוצה שתשמעי את זה ככה..שאת ערה..אני מצטער ואני בחיים לא יעשה לך דבר כזה יותר,אני לא יגיד לך דבר כזה יותר ואני בחיים לא יחשוב אפילו להוציא מהפה שלי את המשפט המסריח הזה שאמרתי..אני כל כך אוהב אותך וזהמה שאני אומר לך..חח..אני כזה אידיוט..אני צריך לשמור עלייך טוב טוב..את שלי עכשיו 'הוא אמר לי,ואת המשפט האחרון הוא לחש..
'תנשק אותי..בבקשה' אמרתי לו..
'קודם תגידי"אני יפה"' הוא אמרתת..
'למה?' אמרתי לו והסתכלתי לו בעיניים..
'כי את יפה' הוא אמר..
'אני יפה' אמרתי ואחרי שנייה הוא חייך ונתן לי נשיקה עדינה..עדיין היינו על המדרגות,שהוא מחזיק אותי על הידיים שלי..
'אתה יודע שאני יכולה ללכת נכון?' שאלתי אותו..
'אני מפחד עלייך..תני לי להתלהב' הוא אמר לי..
'אז תן לי לקחת לי לאכול שובב,שלא תרעיב אותי פה' אמרתי וצחקתי..
'הינה קחי עקשנית' הוא אמר והואריד אותי,הלכתי למקרר..
'אני רוצה את כל האוכל המתוק כאן..אה,ואני ואתה מחר הולכים יחד לקניות של אוכל יחד..טוב?אם אני אצלך בבית שבוע צריך אספקה של אוכל..אני אוכלת המון' אמרתי שאני מוציאה שוקולדים מהמקרר..
'חחחח שמנמנה שלי' הוא אמר וקירב אותי אליו..
'נו די ' אמרתי לו ודחפתי לו שוקולד לפה. 'טעים' הוא אמר והתיישב על השיש שבמטבח..
'לשתות?' שאלתי אותו והוא הנהן עם הראש שלו כן.זרקתי לו בקבוק קטן של מיץ ענבים,תמציד יש לנו בבית בקבוקים קטנים ולא גדולים.
הוא הסתכל עליי בזמן שאכלתי חטיף,אני נשענתי על המרר ואכלתי והוא היה על השיש והסתכל עליי..
'את יודעת שאת יפה?ואני כן התגעגעתי אלייך בזמן הזה,לא התקרבתי לאפחת אחרת..וכתבתי הרבה..הרבה מאוד' הוא אמר לי.. 'אתה יודע שאתה יפה גם?וגם אני התגעגעתיאלייך בזמן הזה ולא התקרבתי אלפחד..פשוט היה קשה לי לעכל את מה שעשית..אבל אני בסדר עכשיו כי יש לי חבר' אמרתי לו והוא היה נראה מבולבל..
'כן רוצה אני יספר לך עליו?' שאלתי אותו.
'כן בטח איך הוא נראה?סקסי כזה נכון עם קעקועים וזה..וג'רי שלו..בכלללללל משהווו!!אה ונכון הוא גם כזה יפה כזה..נו ביבר משהו' הוא אמר
'חבר שלי צנוע רצח בוא נתחיל מזה,וב' כל מה שאמרת נכון על חבר שלי.' אמרתי,נכנסנו לאוטו והוא אמר
'נוסעים לממלכת ביבר,מלכת ביבר' והתניע את האוטו ונסענו.


תגובות (3)

תמשיכי ממלכת ביבר אהבתי!!!!!
חחחחחחח

23/12/2013 22:56

תמשיכי!!!!

24/12/2013 06:30

חחחחח אני ימישךך עוד כמה דקותתתתתת

24/12/2013 09:15
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך