Justin My Life Saver
טובבב אזזזז הזמן האחרוןן החוש ציור שלי מפגיזזז
ואני לא מפסיקה לצייר מפורסמים
ואם הייתי יכולה לראות לכם כאןן אז בכיףף אבל אי אפשררר )=

אז תעקבו אחרי בטוויטררררר?? KidrauhlLoveUs9 אוהבתתת את כולכםם נשמות בלבב שלי..

אע ומחר דודים מאיטליהה באים אלינווווו ואני יהיה איתם מ11 בבוקר ניראלי עד 4 בטחח אז אני ינסה להעלות בהמשךך הערב אחרי השניצליםם של מאמווו כמובן עוד (=
היום תליתי עוד פוסטריםם של ג'סטין וגרמתי לחדר שליייי ליהיות בלייי קירררררר יאיאייייי גאהה לקרואאא לעצמיי בליבריתתתתתתתתתתת ♥♥

האהבה שלנוו??היא רכבת הרים!!9 ורולררר קוסטרררר ספינינגג אול ארוונד שנד ארוונדד פרום מיבאקקק

Justin My Life Saver 27/12/2013 669 צפיות אין תגובות
טובבב אזזזז הזמן האחרוןן החוש ציור שלי מפגיזזז
ואני לא מפסיקה לצייר מפורסמים
ואם הייתי יכולה לראות לכם כאןן אז בכיףף אבל אי אפשררר )=

אז תעקבו אחרי בטוויטררררר?? KidrauhlLoveUs9 אוהבתתת את כולכםם נשמות בלבב שלי..

אע ומחר דודים מאיטליהה באים אלינווווו ואני יהיה איתם מ11 בבוקר ניראלי עד 4 בטחח אז אני ינסה להעלות בהמשךך הערב אחרי השניצליםם של מאמווו כמובן עוד (=
היום תליתי עוד פוסטריםם של ג'סטין וגרמתי לחדר שליייי ליהיות בלייי קירררררר יאיאייייי גאהה לקרואאא לעצמיי בליבריתתתתתתתתתתת ♥♥

בפרק הקודם:
~אחרי הסרט~
'לא התרגשתי ככה בחיים שלי' אמרתי כשאני שוטפת את הפנים מהדמעות..
'נו אל תבכי,זה היה מזמן..הוא אמר ונשענתי על השיש..
'אבל זה לא כיף לי לראות את כולם נטפלים אלייך ככה זה כל כך מעצבן אותי ג'סטין זה מחרפן אותי נו..' אמרתי לו,הוא בא לנשק אותי אבל שמעו ירייה מבחוץ..הסתכלנו וראינו…

פרק 9:
'אמאאא ג'סטין מהזה היההה???' אמרתי לו בפאניקה בוכה,והוא חיבק אותי..
'די לא לבכות..אני לא רוצה לראות ואתך בוכה אני לא יכול ככה..'הוא לחש לי באוזן ושם עליי סוודר גדול שלו כדי שלא יהיה לי קר,הוא לקח סוודר שיהיה בשבילו ויצאנו לגינה לראות מה קרה.. 'את לא עוזבת אותי לרגע,את לא מתרחקת מימני..שמעת?' הוא שאל אותי..הנהנתי לו 'כן' עם הראש כמו ילדה קטנה.

הגענו לכביש וראינו נער בערך בן 16 שירו לו ברגל..
'תעזרו לי..בבקשה תעזרו לי' הוא אמר בלחש..
'את יכולה לנסות לחבוש לו את זה?' ג'סטין שאל אותי בעדינות עם עיניים לחוצות.. 'כן' אמרתי לו וראיתי את האיש..הוא היה נראה בערך מטר 65..נמו7 מג'סטין ב10 ס'מ,היה לו עיניים בצבע כחול ושיער שחור..יוו זה השילוב הכי יפה בעולם אמאאאאאאאאאאא…טוב צאי מהסרט מנדי!!יש לך את הבנאדם שמיליוני בנות רוצותתתתת!!
עזרנו לו לקום,והוא שם יד אחת על הכתף של ג'סטין,ואותו הדבר אצלי.נכנסנו הבייתה,והובלנו אותו לסלון.
'שב כאן,אני אלך להביא את הערכת עזרה ראשונה' אמרתי,הלכתי להביא מהר את הערכה וראיתי את ג'סטין מביא כוס מים,כנראה לאיש..
'טוב,בנתיים..תס..תסיב רלי מה קרה לך,זה יעזור לך אם תדבר..לא תרגיש את הכאב' אמרתי לו..הוא הנהן עם הראש…ג'סטין ישב עם הכורסא שבסלון..ואני ישבתי בספה,הוא שכב ושם את הרגל שלו על הרגל שלי..ג'סטין קינא קצת.אני יודעת את זה..

'יש לאבא שלי אויבים..לא יודע למה,בגלל שהוא עשיר כנראה,ולאמא שלי לפני יומיים היה יומולדת ואבא שלי קנה לה מתנה,שרשרת עם יהלומים..והאנשים האלו רודפים אחרינו כבר יומיים..ואמרתי לאבא שלי שיביא להם את השרשרת כי מישהו בסוף ייפגע,אבל הוא לא מקשיב..סיפרתי לחברים שלי הכל והם החליטו שנעשה טיול,ובאתי לכאן לLA כי אני בליבר' הוא אמר וחייך..ג'סטין ישר קפץ וחייך..

'בקיצור באתי לכאן,ו..כנראה שהם רדפו אחרינו,באתי לכאן אולי ג'סטין יהיה ביית..לא יודע אני פשוט אובססיבי יותר מידי..וכשהייתי בדרך מישהו דקר אותי ברגל,ואחרי כמה דקות באותו המקום ירו לי ברגל,אבל הכדור עבר מהרגל ועף לאנשיהוא..זהו..בכללי' הוא אמר,
'סיימנו,אמרתי לך שלדבר זה עוזר' אמרתי לו..הוא חייך וגיחח טיפה ואמר 'תודה.'
'עכשיו,בגלל שאתה בליבר מגיע לך תמונה' ג'סטין אמר והוביל אותנו למסדרון הבית,שבו יש מראה ענקית..הילד,שאחרי הכרה קטנה גילינו שקוראים לו בנג'מין,הוציא את האייפון שלו,ונכנס למצלמה..אני וג'סטין היינו מחובקים מאחורה ובנג'מין עמד מקדימה וצילם..אחרי זה הוא הצטלם עם ג'סטין כמה תמונות.ואז איתי תמונה או שתיים….
'תודה על הכל באמת..' הוא אמר.
'רגע..איך תלך?' שאלתי אותו מודאגת טיפה עם דמעות יבשות על הלחיים מהדמעות של מיקודם..
'אהה זה בסדר אל תדאגי לי,חברה שלי בחוץ עם האוטו' הוא אמר וג'סטין..חח זה היה ניראה כאילו הרגע הורידו מג'סטין פיל והוא כולו נאנח כזה..
'ביי' אמרתי לו וג'סטיו נופף לו לשלום..סגרנו את הדלת וישבנו בספה..
'קאני' אמרתי לו כשהדלקתי את הטלווזיה.
'אני?פחחחח למה יש לי לקנא?' הוא שאל..
'כי נגעתי בבנים אחרים שהרבהההה יותר חתיכים ממך והרבהההההההההההההההה יותר סקסיים ממך והרבההההה יותר מוש' באת להגיד אבל הוא עצר אותי בנשיקה,במהלך הנשיקה נשכבתי על הספה וג'סטין היה מעליי..הוא טרף אותי בנשיקה..הוא עצר לשנייה לנשום וחזר לנשק אותי..
'טוב רד..מימני..ג'סטין..אני..צריכה..אוויר' הגנבתי בין ווחי הנשיקות שהוא נתן לי..
הוא התיישב על הספה ואמר 'נו את מי את מעדיפה עכשיו?' מחוייך כולו.
'עדיין אותו' אמרתי לו מחייכת חיוך זדוני..הוא היה נראה עצבני…
'אע כן..ולו יש קוביות כמו שלי?' הוא שאל.. 'יש לו 4..לך?' שאלתי..
הוא הרים אותי והושיב אותי עליו,הוא לקח את היד שלו,והכניס אותה מתחת לחולצה שלו,הוא הסתכל על היד שלי שזזה מתחת לחולצה שלו,שרטתי לו טיפה ובעדינות את הקוביות שלו וזה העביר בו צמרמורת..'אחח' הוא מילמל..'נו את מי את מעדיפה?' הוא שאל וקירב את הפנים שלי אליו.. 'נו מה ניראלך?בטח שאותך' לחשתי לו ונישקתי אותו שוב פעם..
'אני יודע את זה' הוא אמר והפך אותי על הספה..הוא קם מהספה והעלה אותנו לחדר..הוא זק אותי על המיטה והוריד את החולצה שלו..ישר הבנתי מה הוא מנסה לעשות..
'לא' אמרתי לו..
'מה לא?' הוא שאל..
'לא..אתה יודע למה אני מתכוונת,אני לא מוכנה עדיין..' אמרתי לו..
'בסדר' הוא אמר והוא היה נשמע מבואס..מצד אחד..לא באלי..מצד שני,אני בת 17,מחר 18..פאק מחרררררררררר 18 אעאעאעעאעאעעעעעעעע..
'ג'סטין מחרררררררר יששששששש לייייי יומולדדדתדתדתדתדתדדדדדדתתתתתתתתתתתתת' צעקתי כשירדתי במדרגות ומחאתי כפיים כמו קטנה..ג'סטין צחקק והתקרב אליי..'אז נעשה לך הפתעה קטנה שלי..' הוא אמר ונישק אותי באף..
'מחר אני יהיה מוכנה' אמרתי לו והסתכלתי לו בעיניים..
'לא,אני רוצה שאת תיהיה מוכנה באמת,ולא מוכנה בגלל שלא נעים לך לראות אותי מבאוס' הוא אמר..
'אני יהיה מוכנה..אני יהיה בת 18,גדול שלי' אמרתי ואת הגדול שלי לחשתי לו ונישקתי לו את האף שלו..
'אז מחר' הוא אמר וחיבק אותי..
'אני אוהבת שאתה מחבק אותי..זה נעים' אמרתי לו ונישארתי מחובקת בחיכו..
'אני אוהב אותך יפה שלי' הוא אמר ונישק אותי..
'אני אוהבת אותך יותר גרביל צולע ואהוב שלי..' אמרתי,ולפני שהוא יגיד משהו נישקתי אותו מהר..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך