האח הגדול (1D)פרק 2

המחנים:
הנה עוד דיירים נכנסים והדיירת ה-12 היא….
"שלום אני צ'ירו ואני עולה חדשה מיפן אני בת 23.
אני ממש אוהבת לעזור ולדעתי חברות היא מעל הכל!
אני ממש אוהבת חנויות והדבר האהוב עליי זה שופינג וחופש.
כשההיתי קטנה ההיתי הולכת לבית ספר עם הרבה הצקות ובגלל זה אני שונאת ללמוד.
אמא שלי תמיד הכריחה אותי ללכת לבית הספר למרות שהמורים היו שונאים אותי ותמיד הכו אותי.
אני כן מקווה שתיהיה לי אהבה, אבל לא בבית אני ממש נגד זה שיראו את הרומן שלי חצי מדינה.
———————————————————————————————————-
שלום קוראים לי דניאל אני בן 24 ואני מנגן בלהקה על גיטרה.
הלהקה שלנו לא ממש מפורסמת אבל בכל זאת לפעמים מפורסמים גדולים מזמינים אותנו להופיע באירועים שלהם.
לפעמים יש לי אמירות כל כך חכמות שאף אחד לא יודע מאיפה אני מביא אותם, אבל תכלס אני לא כזה מפגר.
אמא שלי מגדלת את האחים שלי לבד ובגלל זה אני עוזר לה בכלכלת הבית.
אני נותן לילדים ומבוגרים שיעורי נגינה בגיטרה ומופיע הרבה בסופי שבוע בפאבים למיניהם.
———————————————————————————————————————-
היי קוראים לי שי אני בן 25 ואני עולה חדש מישראל
ההורים שלי עשירים ולכן הם הרשו לעצמם לקנות בית באחת הערים העשירות של ישראל: הרצליה פיתוח.
אני שף במעדה של דוד שלי ובזמן הפנוי אני אוהב לגלוש……
על התוכנית הזאת שמעתי עוד בישראל ורציתי לנסות לראות, לחוות את כל הקשיים של בלי טלפונים בלי חדשות, בלי קרובים.
זוגיות?
אני כן מחפש זוגיות אבל לא בתוך הבית, אני מפחד ממנה בבית זה לא נראה לי הגיוני.
———————————————————————————————————-.
שלום קוראים לי איימי ואני בת30.
לפני כמה שנים ההיתי מאורסת ושבוע לפני החתונה בן הזוג שלי החליט לנסוע לדיג עם חברים שלו.
בדרך חזרה הוא נפגע בתאונת דרכים ונפטר במקום.
בתקופה הראשונה אחרי המוות לא יכולתי לחיות בשקט, כל רעש של מכונית הפריע לי וגרם לי לפחד ובגלל זה החליטו לאטום לי את החדרים כדי שלא יהיה רעש.
קשה לי עד עכשיו מהמוות שלו אבל אני רוצה להמשיך הלאה, אני כבר בת 30 אני לא יכולה לחיות תמיד לבד אני כבר צריכה להקים משפחה.
שלום קוראים לי ג'ק ואני בן 26.
נולדתי פה בבריטניה ובגיל 15 בערך עברתי לגור בישראל לכמה שנים כדי ללמוד למקצוע.
אני עובד בחברה הקשורה לגוגל ולאייפונים.
אני מאורס ויישר אחרי התוכנית מתוכננת החתונה

המנחים:
"טוב אז כולם בבית
כמו שכולם יודעים בכל שנה יש מסימה סודית
נכון הכננו את בת זוגתו של זאיין מאליק לבית, לא רק זה גם אחותו התאומה. זאין ותהל לא יכולים להראות סמניי הכרות ולהתנהג כאילו נפגשו בבית בפעם הראשונה.

אם אף אחד מהדיירים לא יגלה דבר יזכו במשימה ויהנו מתקציב מותרות".


תגובות (10)

מושלם בחיים שלי לא תיארתי אתזה ככה תמשיכי

22/08/2013 02:49

המשךךךך!!!זה מושלם,רק לא הבנתי,התוכנית היא של בריטניה או ישראל???חחחח המוגבלות8:)

22/08/2013 03:17

של בריטניה!!! חחחח איך היא יכולה ליהיות של ישראל אם הוא עלה לבריטניה מישראל? חכמה!

22/08/2013 03:32

תמשיכו!!!!

22/08/2013 04:20
^^

תמשיכייייייי

22/08/2013 04:51

ייאיי תודהץ..!!! תמשיכייי מייד!!

22/08/2013 04:54

מהמםםםםם תמשיכי!!

22/08/2013 06:26

מושלם!! תמשיכי!!!

22/08/2013 07:53

תמשיכי ומהר

22/08/2013 10:15

מהההההההמם
:) :) :)

26/08/2013 08:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך