לואי תאמץ איתי גזר!
סורי שהעלתי עכשיו הייתי בבצפר -,- יש לי שיעורים יש לא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא שיעורים וזה רק היום השני בבצפר -,- בקיצר שישרף!

האח הגדול (1D) פרק 11

סורי שהעלתי עכשיו הייתי בבצפר -,- יש לי שיעורים יש לא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא שיעורים וזה רק היום השני בבצפר -,- בקיצר שישרף!

מנחים:

"והינה היום, הדחה כפולה, מי יהיו השניים שיעזבו את בית האח הגדול ויפגשו את העולם החיצון. בנתיים בואו נראה מה התרחש בשבוע האחרון בבית:"

"ליאם, אני יכולה לדבר איתך?" שאלה קת'רין את ליאם בזמן ששניהם ישבו בנסט.

"כן מאמי מה את רוצה?" ענה לה ליאם.

"אני לא אחת שמודה ברגשות שלי אבל פה בבית זה שונה, אני מרגישה שהחברות שלנו היא קצת מעבר ל"חברים" היא משהו יותר מתקדם" היא אמרה.

"אני לגמרי מבין אותך, אבל את יודעת פה בבית זה קצת מוזר ליהיות במערכת יחסים במיוחד כי הכל מצולם ומתועד" אמר ליאם והשפיל את מבטו.

"מה יש ליאמו? למה אתה עצוב?" קת'רין שאלה.

"לא, אני בסדר רק הבעיה שזה ממש מפריע לי שכל דבר אני מפחד לעשות, לגשת או אפילו לשאול כי כל תזוזה שהמפיקים רואים כניסיון להתחבר עם בנאדם קצת מעבר לחברות הם מתעדים וחצי מדינה אם לא יותר רואה את זה" הוא ענה.

"אני לגמרי מבינה אותך, אבל זה לא כל כך הפריע לי לגשת אליך ולהגיד לך" אמרה קת'רין ורצתה לקום אבל ליאם תפס בידה ואמר:

"אני אוהב אותך ואת הדיירת הכי יקרה לי פה"

"אוקיי זה כבר מתחיל ליהיות מעניין" קת'רין אמרה וחייכה.

"לא, אני באמת באמת אוהב אותך ומהיום הראשון שנכנסנו אני אהבתי אותך אבל לא הייתה לי הזדמנות להגיד לך" ליאם אמר ואז נישק את קת'רין נשיקה ארוכה שהייתה ממשיכה אילו לא היה נכנס נייל ואומר:

"חברה, האוכל מוכן וכולם אמרו לי לקרוא לכם כי הם מפחדים שאם מישהו אחר ילך אני יאכל את כל האוכל".

"טוב, אנחנו באים עוד רגע" אמר ליאם וחייך.

"סבבה אחי" אמר נייל ויצא בריצה מהנסט.

"טוב אז מה אנחנו עכשיו?" שאלה קת'רין את ליאם.

"זוג?" ליאם ענה.

"זה רישמי?" קת'רין ביררה.

"כן, אני ממש שמח שזה ככה!" אמר ליאם וחייך חיוך מאוזן לאוזן.


תגובות (3)

פרק יפה תמשיכיייי!
♥♥♥לין

26/08/2013 06:17

אני מתפללת שהבצפר שלך יעלה באש חחחחחח
תמשיכי!!!

26/08/2013 06:18

מהמם!!!מסכנה את כבר לומדת?ועוד כבר יש לך שיעורים?אני מחזיקה אצבעות שהבית ספר שלך יהרס…

26/08/2013 06:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך