האח הגדול (1D) פרק 17

"דיירי האח הגדול אתם מתבקשים להתכנס בסלון" נשמע קריאה ברחבי הבית.

כל הדיירים התיישבו נרגשים על הספה הגדולה, היום שניים מהם הולכים הבייתה.

"דיירים יקרים אתם בשידור חי בערוץ__ נא להתנהג להתנהג בהתאם! ערב טוב לכם דיירים יקרים, היום הדחה כפולה ושניים מכם היום לא ישנו יותר בבית,

אם אתם רוצים שהארי ישאר סמסו-1 לאיימי סמסו-2 ליובל סמסו-3 לזאין סמסו-4 לרות סמסו-5 ולמורן סמסו- 6 ובנתיים ערב טוב לכל הדיירים אנחנו נחזור בהמשך עם שמו של הדייר הראשון שעוזב את הבית" אמרו המנחים והמשיכו בשידור.

בנתיים בבית הדיירים לחוצים:

"זאין, אם היום אתה יוצא, אני רוצה שתזכור שאני מתה עליך ואתה הכי יקר לי בעולם! אמרה אביגיל ונישקה אותו.

"אל תידאגי אני לא אצה היום" אמר וחיבק אותה חזק.

"דיירי האח הגדול אתם מתבקשים להתכנס בסלון" נשמע שוב הקריאה.

"הדייר הראשון שעוזב היום את הבית הוא איימי בואי אלינו" אמר אחד המנחים.

איימי נפרדה מכל הדיירים בחיבוקים ונשיקות ואיחלה לכולם בהצלחה.

אחרי כרבע שעה פנו שוב המנחים אל הבית והכריזו על המודחת השניה:

"יובל בואי אלינו" צעק המנחה ויובל נפרדה מכולם בחיבוקים ולהארי לחשה באוזן:"אני מבטיחה לך שאני מחכה לך אני אוהבת אותך ואתה הדבר הכי טוב שהיה לי בחיים"

"תודה יפה שלי" אמר הארי ונישק את יובל.

הארי היה ממש שבור מהיציאה של יובל והוא החל לבכות.

"אחי תקשיב……" תחיל לואי לומר להארי אבל אז הבין שעדיף שהארי יהיה קצת לבד.

לואי עזב את הארי והלך אל רות.

"היי רות, בדקת אם האח השאיר לנו מוצרים?" שאל לואי.

"לא אני רוצה לחכות עד הלילה" אמרה רות.

"למה? מה יש בלילה?" הוא לא הבין.

"ואם האח עכשיו מכניס את המוצרים? אני לא רוצה להפריע" אמרה רות והלכה למטבח להכין לעצמה כוס קפה.

כל הדיירים הלכו לישון ולואי ורות הלכו לחדר שירות אבל לא היו שם מוצרים, הם ממש התבאסו והלכו לישון גם.

בבוקר כשהתעוררו והתארגנו ליום החדש נכנס הארי לחדש השירות והיה מופתע למראה…….


תגובות (7)

^^

הצביעו 3 ! יובל תמיד בראש !
חחחחחח
אבל… אבל…
הודחתי !!1
לא נורא :'(
חחח תמשיכיייייי

28/08/2013 08:35

תמשיכיייייי

28/08/2013 08:39

איזה שלמות!
תמשיכייייייי דחוףףףף
לאב יוווו

28/08/2013 09:09

דייי תמשיכיי..!!!

28/08/2013 09:23

תמשיכי אעאעא אני חולה על הסיפור על זה ושוב כמו הרבה פעמים סורי שאני לא תמיד נמצאת באתר ולא מספיקה להגיב….

28/08/2013 10:05

תמשיכיייייייי עכשיווווווווווו ברור?!

28/08/2013 12:02

המשך המשך המשך :)))
~קוראת חדשה~
יאאפ לואי אימץ איתי גזר כבר חיחיחי ;)
Love you! .xx
lian…;)

29/08/2013 08:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך