לואי תאמץ איתי גזר!
הרעיונות- אביגיל
הכתיבה-רות
תהנו :)

האח הגדול (1D) פרק 3

הרעיונות- אביגיל
הכתיבה-רות
תהנו :)

מנחים:
"אתמול נכנסו הדיירים לבית והדלתות ניסגרו, לחלקם ל4 חודשים ולמישהו מהם רק לשבוע.
אתמול לפני כניסתם של הדיירים לבית קרא האח הגדול לתהל וזאין לחדר והטיל עליהם משימה סודית".
האח הגדול:"תהל וזאין בגלל שנכנסתם לבית שניכים ואתם תאומים המשימה הסודית תיהיה תלויה בכם, עליכם להסתיר את היותכם אחים תאומים ולהתנהג כאילו לא הכרתם מעולם!
אם דייר מסוים יגלה את האמת אתם תיכשלו במשימה הסודית והדיירים בבית בשבוע הקרוב לא יהנו מתקציב מותרות."
"רגע האח הגדול אז אני וזאין צריכים לשנות את השם משפחה לא?" תהל שאלה.
"כן תהל שם המשפחה שלך הוא כהן" ענה האח הגדול.
"בסדר, וואי אני במתח זה יהיה ממש קשה כי אני וזאין ממש מחוברים" תהל אמרה וחיבקה את זאין.
"טוב, תהל כהן וזאין מאליק עכשיו הכניסה שלכם ולכן אתם צריכים לחזור לסלון" אמר האח הגדול והמצלמה הסתובבה.
מנחים:
"וכך התחילה המשימה הסודית הראשונה בבית"
"אחרי הכניסה של הדיירים וההכרות ערך האח הגדול מסעבה ענקית בחצר בואו נראה!"
"היי, אני תהל איך קוראים לך?" תהל שאלה מזאין.
"זאין למה היא שואלת אותך היא לא אחותך התאומה?" אביגיל שאלה מופתעת את זאין.
"כן אבל האח הגדול הטיל עלינו משימה, איך הוא לא סיפר לך?" זאין ענה בלחש לאביגיל.
"אני לא יודעת, אתה בכלל לא ידעת שאני עומדת להכנס לבית האח הגדול הפתיע אותך לא?"אביגיל ענתה לזאין.
"בואי לאח הגדול, גם את יודעת את המשימה ואם זה לא בסדר?"


תגובות (8)

חח אפשר להשתתף?!?!
אני מתה על סיפורים כאלההה XD

23/08/2013 01:38

סורי…אין מקום

23/08/2013 01:40

תמשיכו!!!!!!

23/08/2013 01:40

טוב אבל תמשיכוווו!!!! חחחח XD

23/08/2013 01:41

חחח מגניב , תמשיכי מדרגת לחמש

23/08/2013 01:41
^^

חחח מ ו ש ל ם !
רק פליזוששש תעשי את זה יותר ארוך 3:
לאב יווו ותמשיכוווו ♥

23/08/2013 01:42

תמשיכי ומהר

23/08/2013 02:13

גאאאד מושלםם

23/08/2013 05:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך