לואי תאמץ איתי גזר!
רעיונות-אביגיל
כתיבה-רות
תהנו :)

האח הגדול (1D) פרק 4

רעיונות-אביגיל
כתיבה-רות
תהנו :)

מנחים:
"לפני פחות משבוע ניכנסו הדיירים לבית וכבר התחילו המריבות.
רק שהפעם זה היה בין אחות של זאין ובת זוגתו".
"זאין חיימשלי לעשות לך חביתה?" שאלה אביגיל את זאין בזמן שהייתה במטבח והכינה לעצמה לאכול.
"אם את יכולה" אמר זאין שישב באותוהרגע על הנדנדה ועישן.
"את, הכי יפה בעולם מלכת היופי שלי…….." שרה תהל כשהיא נכנסת למטבח.
"מה את עושה?" שאלה תהל את אביגיל.
"אני מכינה לי ולזאין אוכל את גם רוצה?" ענתה אביגיל.
"את מבינה שאת לוקחת את הבייצים האחרונים?" תהל שאלה בעצבנות.
"אני יודעת אבל אין מה לעשות אני וזאין רעבים וחוץ מזה אנחנו אתמול לא אכלנו וגם הכנתי רק שתי בייצים" ענתה אביגיל לא מבינה מה הבעיה.
"ואני רציתי לעשות עוגה אבל אין בייצים, אני לא מבינה עד כמה אנוכיים אתם יכולים ליהיות" צעקה תהל.
"מה הקשר אנוכיים? אני רעבה ואתמול לא אכלתי את שלי אז לקחתי היום למה את יוצאת עליי?" צעקה אביגיל על תהל.
"את יודעת מה? נמאס לי גם בבית שלי את מתנחלת ככה וגם פה את גומרת הכל, לא נמאס לך?" שאלה תהל.
"מה את צועקת את זה המשימה הסודית תתגלה תשמחי שכולם בחצר בג'קוזי ובנדנדה" אמרה אביגיל בעצבנות.
"אני בכל זאת לא מבינה אותך!" תהל אמרה והתחילה לשטוף כלים בעצבנות.
"גם כלים אין מי שיעשה בבית, הכל אני? למה כולכם צריכים להיות בחצר ואני צריכה להשקיע בבית?" תהל הייתה מעוצבנת.
"האח הגדול אני לא מבינה למה אני רק חושבת על הבית? כולם כל היום יושבים בחצר ומעשנים ואני צריכה לנקות הכל!" אמרה תהל עצבנית בחדר האח הגדול.
"אני רוצה לצאת מפה נמאס לי כבר! עדין לא עבר שבוע, אני לא יודעת מה יהיה עוד תקופה ארוכה אני פשוט לא אשרוד!" תהל הוסיפה והתחילה לבכות.


תגובות (7)

^^

תמשיכווווו, אבל איפה כל השאר? הארי? זאין? נייל? ליאם? כל הבנות האחרות?
אני דורשת המשךךךךך

23/08/2013 02:02

הם יכנסו..עוד מעט ממש

23/08/2013 02:07

תמשיכו!!!!!!!!!

23/08/2013 02:07

תמשיכי ומהר

23/08/2013 02:16

אעאעאעאעא תמשיכווו

23/08/2013 05:07

תמשיכיייייי

23/08/2013 05:08

טוב ליגי אני חושבת על משהו וצריך להכניס את הבנים אז אני ימשיך עוד מעט(:

23/08/2013 05:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך