האח הגדול (1D) פרק 7

מנחים:

"שילשום עזב את הבית דייר אחד והינה עברו 3 ימים בואו ונראה מה קרה בשלושת הימים האלו:"

"קת'רין מה קורה חיימשלי?" ניגשה צ'רונו אל קת'רין בזמן ששכבה בחדר השינה על המיטה.

"אני לא יודעת אני מרגישה קצת לא נוח בבית" ענתה קת'רין.

"למה מה היחס פה לא נעים לך?" שאלה צ'רונו בזמן שסידרה את המיקרופון.

"לא יודעת, אולי זה כי אני קצת מבודדת?" שאלה וענתה קת'רין.

"אני חושבת שאת צריכה קצת להפתח, לכי למטבח תפתחי עם מישהושיחה וככה תרגישי יותר טוב" אמרה צ'רונו ונישקה את קת'רין בלכי.

"בסדר יפה שלי אני ינסה, תודה על העצה" היא אמרה וקמה מהמיטה.

כשניכנסה למטבח שמעה שיחה שהתנהלה בין מורן ותהל:"אני לא מבינה למה אתם צריכים כלכך הרבה סיגריות? רק את, זאין ואיימי מעשנים, לא מספיק לנו כסף לעוד דברים" אמרה תהל בעצבנות.

"אנחנו לא הזמנו מלא הזמנו בדיוק את הכמות שצריך" ענתה מורן בעודה שוטפת כוס.

"אני ראיתי ושמעתי יותר ממה שאת חושבת" ענתה תהל בחוצפה, היא יצאה החוצה והחלה לצעוק:

"אני לא מבינה למה כל כך הרבה סיגריות? זאין אתה הבטחת לי שבבית פה תנסה להיגמל!" תהל צעקה על זאין שבאותו רגע בא לנשק את אביגיל אבל היא קטעה אותם.

"תולי, אני הבטחתי ואני אקיים, אנחנו פה רק שבועיים וחצי ואני עדין לא יכול להפסיק" אמר זאין.

"טוב חיימשלי אני רוצה שמחר תעשן רק 3 סיגריות בכל היום!" אמרה תהל ונכנסה לבית.

"אני לא מבין אותה מה יש לה, היא חייבת להראות עד כמה היא עצבנית גם פה בבית?" שאל זאין את אביגיל שבאותו רגע סידרה את השיער.

"אני חושבת שפשוט קשה לה ליהיות בלעדיך, אני יותר מידי זמן איתך" אמרה אביגיל ונישקה את זאין.

זאין החליט ללכת אל האח הגדול ולספר לו על כך שהוא רוצה להציע לאביגיל נישואים ושתהל גם יודעת מזה.

האח הגדול:

"שלום זאין מה קרה?"

"שלום האח הגדול אני רוצה להציע לאביגיל נישואים אם אנחנו כבר פה וגם הטבעת פה" אמר זאין.

"אז אני מבין אתה רוצה לעשות את זה מיוחד?" שאל האח הגדול.

"כן אבל אני לא יודע עד כמה טוב יצא לי בבית כי אין פה אפשרות למשהו מיוחד.

"אז אני מבין שאתה רוצה שאני יעזור לך?" שאל האח.

"כן אם אפשר?" ענה זאין בחשש מעט.

"אוקי אני יחשוב איך לעשות את זה מיוחד" אמר האח ונפרד ממנו.


תגובות (6)

תמשיכיי..!!! זה ממש אבל ממש יפה :)

24/08/2013 08:46

ואייי אין מילה אחרת ממושלם!
תמשיכיייי/תמשיכוווו!
♥♥♥לין

24/08/2013 08:46

תולי בפרק הבא את משתתפת תכונני (:
אוהבת ותודה על התגובות החמות שלכן(:

24/08/2013 08:49

תמשיכי זה מהמםםםם!!

24/08/2013 08:51

חח תודה רות :)

24/08/2013 08:52
^^

תמשיכוווו

24/08/2013 09:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך