האח הגדול (1D) פרק 8

מנחים:

והינה עוד יום הדחה…. הדיירים קבעו שהמועמדים הם: קת'רין, תהל, זאין, הארי ודניאל.

היום ניפרד מעוד אחד הדיירים ועד שאתם מצביעים בואו נראה איך התחיל המשימה השבועית והסודית של האח הגדול":

"זאין גש בבקשה לחדר האח הגדול" נשמע קריאה ברמקולים.

"שלום האח הגדול" אמר זאין והתיישב על הספה הנוחה.

"חשבתי על הרצון שלך והחלטתי לעשות משימה סודית" אמר האח.

"אוקי מה המשימה?" שאל זאין סקרן.

"אני חושב שכל הדיירים צריכים לשיר שיר ואז לצלם קליפ, אבל המשימה האמיתי תיהיה שלך ובא אתה תבחר 4 דיירים מהבית איתם אתה תשיר שיר ואתם תצלמו קליפ משלכם" אמר האח.

"סליחה, האח בגדול אבל אני לא מבין" אמר זאין.

"אתה צריך לבחור מהבית 4 דיירים שישירו איתך שיר, אבל כל הבית יחשוב שכולם שרים, אני יקרא לך ול4 הדיירים שבחרת לחדר שלי ואתם תצלמו קליפ בנפרד מכל הבית" אמר האח.

"אז אנחנו בעצם נצלם2 קליפים עם כל הדיירים ואחד אני ו4החברים שלי?" שאל זאין כדי ליהיות בטוח.

"בידיוק" אמר האח.

"בסדר ושאר הדיירים לא צריכים לדעת על זה וזאת בעצם המשימה הסודית?" זאין המשיך לחקור.

"כן זאין ואתה האחראי על כל זה כי בסוף הקליפ אתה מציע לאביגיל נישואים" אמר האח וניתן היה לשמוע בקולו את החיוך.

"תודה האח הגדול אתה ממש גדול" אמר זאין והתחיל לצחוק מהבדיחה של עצמו שלא ממש הצחיקה.

זאין יצא לסלון והתחיל לקרוא את המשימה:

"דיירי האח הגדול המשימה שלכם היא ללמוד שיר של הביטלס (All you need is love) ולשיר הזה תצלמו קליפ, אם עברתם את המשימה יכריעו הצופים של הבית, בהצלחה לכולכם ושבוע טוב"

"אוקי מישהו מכיר בכלל את השיר הזה?" שאלה איימי.

"אני מכיר", קפץ הארי והחל לשיר אותו.

"גם אני" אמרו נייל, ליאם ולואי והצטרפו להארי.

"וואו יש לכם קולות מושלמים" אמר זאיין לבנים והצטרף גם לשירה.

"אולי לא נשיר אנחנו? הם שרים מושלם ביחד ככה שאם רק הם ישירו יש יותר סיכויי שנזכה" אמרה אביגיל.

"כל הדיירים מחוייבים להשתתף" נשמע קולו של האח הגדול.

"בסדר האח זה היה בצחוק" ענתה יובל והתחילה סתם לצחוק.

"טוב צריך להתחיל ללמוד" אמר זאין וירד לנסט.

"תקשיב נייל אני צריך אותך את הארי את ליאם ואת לואי" אמר זאין לנייל כשישבו בנסט ושתו קפה.

"למה?" התפלא נייל.

"אני רוצה להציע לאביגיל נישואים……" וזאין התחיל להסביר את כל נסיפור לנייל.

"אני יעזור לך בכיף אחי" אמר נייל ואז הוסיף:

"אבל עד שתספר לשאר הבנים אני הולך לאכול". והוא קם ועלה למטבח.

מנחים:

"אז הינה המשימה הסודית התחילה ואצלנו היום יש הדחה, מי ילך היום לבית?

אני יורד לאולפן למטה ובדרך נסגור את הקווים, שימו אותנו ברמקולים,

דיירי האח הגדול אתם בשידור חי בערוץ___ נא להתנהג בהתאם….. היום הוא ערב הדחה וכולם מתוחים ומחכים לתוצאות, הקולות האחרונים ניקלטו במערכת ואנחנו נעבור לתוצאות:

הדייר הראשון שנישאר בבית הוא: הארי אתה נשאר, הדייר הבא הוא או יותר נכון היא….. קת'רין, הדייר הבא שנשאר בבית הוא……… ליאם אתה נשאר והדייר הבא הוא……. דניאלאתה נשאר, נותרו רק שני דיירים, תהל וזאין התאומים שלנו, ומי שהולך היום לבית הוא, היא…………. תהל בואי אלינו…."

"חיימשלי זאין, אני לא רוצה שתלך תישאר פה עד הסוף, ליגי (אביגיל) תישמרי לי עליו שהוא יחזור לבית שלם וחתיך כמו שהוא…….. חיימיפים שלי הארי אני מתה עליך, תישמרו כולם על עצמכם ומחכה לראות את זאיי זאיי בגמר, אוהבת המון" נפרדה תהל בבכי מהבית ועלתה במדרגות שהובילו אותה אל החיים עם הטלפון, חלק מהמשפחה ואל החבר המושלם שלה ג'קי שחיכה לה שבועיים מחוץ לביתו ולא ציפה לראותאותה היום" אמר אחד המנחים בזמן שהוביל אותה אל האולפן עם המשפחות.


תגובות (10)

חחח תמשיכיי…!!! ויש מצב שאני יחזור אוליי לבית של האח הגדול?? כאילו באמצע העונה..?? חחח

24/08/2013 09:06

לא יודעת עוד כלום…

24/08/2013 09:08

תמשיכייייייי!!!

24/08/2013 09:11

חחחחחחחחחחחחח תול תול לא נראה לי! זה יהיה קצת מוזר, אני עדין לא כל כך יודעת מה הולך ליהיות בפרק הבא אז תאמיני לי אני לא יודעת מה יהיה בהמשך……

24/08/2013 09:15

רות שלחתי לך את ההמשך במייל..

24/08/2013 09:17

חחחחחחחחחחחחח ראיתי ועניתי…..

24/08/2013 09:19

חחח סבבוש אבל תנסיי חח :)

24/08/2013 09:20
^^

חחחחח מושלםםםם :)
תמשיכווווו

24/08/2013 09:38

תמשיכו נונונו ואיפה אני בוקשי ראו אותי חוץ מבכניסה טוב לא משנה אבל תמשיכווווווווו

24/08/2013 10:18

מהממממממממממם!!!
המשךךךךךךךךךךךך!!!

24/08/2013 13:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך