לואי תאמץ איתי גזר!
הסיפור הזה נכתב בייחד אני ורות
כל הזכויות שמורות לנו
מקוות שאהבתם

האח הגדול (1D) פרק1

הסיפור הזה נכתב בייחד אני ורות
כל הזכויות שמורות לנו
מקוות שאהבתם

המנחים:

"הינה היום הגדול שלו כולם כל כך חיכו.

היום נכנסים לבית 18 אנשים שונים שמעולם לא נפגשו.

הם הולכים לחיות באותו בית כמעט 4 חודשים.

לשמוח ולבכות לריב ולצעוק ועוד מלא דברים שיכולים לקרות בבית סגור שאין בו פלאפונים, טלוויזיה, אין קרובים.

המנחים:
"בואו נתחיל הדייר הראשון הוא…….לואי.
"שלום אני לואי טומלינסון.
אני בן 21. אני מאוד אוהב לשיר אבל אני לא יודע איך יוצא לי אני אף פעם לא שרתי לאנשים שאני לא מכיר.
אני עוסק ביומיום בלימודים כרגע אני לומד תיאטרון ומשחק…..
אני עכשיו לא מחפש זוגיות אבל אם תבוא אני לא יתנגד

"קבלו את הדייר הבא: הארי סטיילס!"
"היי אני הארי סטיילס אני בן 19 ואני כרגע אחרי סיום בית ספר נח לי…….
השיער שלי זה הדבר הכי חשוב לי! אני לא יכול לקום בבוקר ולא להעביר את היד בתלתלים שלי.
יש לי אחות אחת ג'מה שאנחנו מאוד מחוברים במיוחד אחרי שההורים שלי התגרשו זאת הייתה תקופה ממש קשה, אני וג'מה כל יום באנו אחד אל השני ובכינו מהלב…..
אני נכנס לבית כדי קצת לחוות את זה, אני מאוד תחרותי ולכן כל המשימות אני ישתדל לעשות כמיטב יכולתי.
המנחים: קבלו את הארי סטיילססססססססססס
הארי אומר שאם היה יכול לבחור משהו לשנות אצל עצמו הוא היה משנה את האזניים"

מנחים: "הדייר הבא שלנו מתגלה כדמות מאוד מעניינת…..
קבלו אותו… ליאם פיין"
שלום אני ליאם פיין.
כשנולדתי גילו לי שכליה אחת לא מתפקדת וחיי בסכנה, ההיתי מקבל כל יום 32 זריקות בעורף.
אמא שלי מאוד דאגה לי וכל יום הייתה לצידי.
בבית הספר עברתי בריונות קשה בגלל המצב הבריאותי שלי והיה לי מאוד קשה ללכת לבית הספר.
יום אחד ניגשתי אל אימי ואמרתי לה" אמא אני לא רוצה יותר ללכת לבית הספר, אף אחד לא אוהב אותי אפילו המורים לא מגנים עליי" ואמא ענתה" ליאם אתה מספיק חזק כדי להראות לכל העולם שאתה לא צריך שיגינו עליך, אתה חזק.
ואז נרשמתי לחוג אגרוף.
כל ילדותי עסקתי בספורט ואני ממש אוהב לרוץ.
מנחים?"קבלו במחיאות כפייס סוערות את ליאם פיין………
ליאם אומר שהוא מפחד מכפות בגלל שכשהיה קטן הרביצו לצבים שלו עם כף…….."

מנחים:"הדייר הבא הוא דייר עם אהבה כל כך גדולה, תיכף תבינו למה".

"שלום אני נייל הורן, אני בן 29 ומאוד אוהב אוכל.
אני מחמצן את השיער מגיל 12 כי אני לא כל כך אוהב את הצבע המקורי שלי.
חוץ מזה יותר מתאים לי צבע בלונד לעיניים הכחולות שלי, לא?
אני רווק ולאמא שלי זה נורא מפריע, אני חושב שהיא פוחדת שאני יצא מהארון אמא שלי ממש נגד זה.
אני לא כל כך אוהב קעקועים לדעתי זה מיותר.
אם אני מאמין לאהבה בבית? תיראי אני חושב שיש מצב למשהו כזה אבל אני לא בטוח, ברור שיהיו רגשות כי בכל זאת כמעט 4 חודשים בתוך הבית בלי אף אחד אחר אתה מתחיל לאהוב בנאדם.
חוץ מזה כשאתה חי אם מישהו אתה מכיר אותו באמת ואתה יכול גם לראות איך יהיו היחסים בבית אם במקרה יהיה משהו מעבר.
מנחים:"טוב הדייר הבא הוא ללא ספק דייר שיהיה אליל הבנות…..
זאין מאליק……."
"שלום אני זאין מאליק אני בן 20 ואני מאוד אוהב בנות חחחחחחח סתם…
יש לי מלא קעקועים כי אני אוהב את זה, חיים רק פעם אחת אז צריך לנסות הכל.
אם אני מאמין לאהבה בבית? לא, יש לי חברה ואני לא יבגוד בה בחיים! היא אהבת חיי ואני מוכן לעשות הכל בשבילה. אני לא מאמין שאני הולך בלעדיה שאני יעזוב אותה לזמן בלתי מוגבל.
אבל אני ייקח איתי את טבעת האירוסין שקניתי לה, אני מאמין שהיא תעזור לי בבית

מנחים:"הדיירת הבאה היא לא סתם דיירת…."
היי קוראים לי מורן ואני בת 17
אני מאוד אוהבת קעקועים…. יש לי על העורף קעקוע של שטן מחייך על נעורף.
כן יש לי עגיל בכל מקום שרק אפשר לעשות….. באף, באוזניים וגבה בשפה בפופיק…
השיער השטני והמתולתל שלי בא מאמא, אמא שלי הייתה פעם דוגמנית וכן אני חושבת שלקחתי לה קצת מהיופי.
אני מאוד ספורטיבית ואני גם מנגן עלך תופים וגיטרה חשמלית.
חולה על סטנדאפ ובעצמי מאוד אוהבת להצחיק רק שאנשים דיי מפחדים ממני……. כנראה בגלל כל העגילים והקעקוע.
.
מנחים: "המתמודדת הבאה היא: תהל כהן!"
היי אני תהל ואני בת 20.
אני רקדנית מלידה אפילו לפני כשעשו לאמא שלי אולטרסאונד רקדתי להם חחחחחחחחחחח
אני חושבת שאני דיי חברותית למרות שאני משחקת אותה קשוחה.
מה הסיפור של הקשיחות?
האקס שלי בגד בי עם מישהי שהוא הכיר בבר.
אני דיי בדרנית ,ממש אוהבת לצחוק ומתה על מתיחות, חברות שלי תמיד פונות אליי כדי למתוח את בני הזוג שלהן……
שההיתי בכיתה ו' עשו עליי חרם כי קראתי לילדה אחת שמנה וזה גם אחרי שהיא קיללה אותי חצי שנה ושתקתי לה…..
מנחים: "והינה עדןןןןןןןןןןן"
היי אני עדן אני בת 20 ואני רקדנית.
השיער שלי הוא מקורי ממש לא צבוע ולא עשיתי לו כלום…… למה כולם שואלים אותי? מה כל כך מוזר בשיער שחור ארוך וחלק חוץ מזה שהוא מתאים לי לעיניים השחורות או החומותשלי.
אני ממש שטוטניקית, אני יכולה לקום בבוקר ולהתחיל להציק לאחי הקטן שאפילו לא הספיק לצחצח שיניים.
אני שונאת ריבים פשוט לא יכולה לסבול אותם! ואני מתעצבנת ממש מהר כן יש לי פתיל קצר!
אני לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון, פעם כן האמנתי עד שהבנתי שאותו האחד שאמר לי את זה סתם שיקר כי פתאום נראיתי לו יפה לכמה רגעים.

" הייי אני קת'רין, בת 18
אני נראית כמו ישראלית? ככה אומרים לי בגלל השיער החום שלי והעיניים הירוקות, אבל אני מאירלנד.
אני לא ממש פתוחה לידאנשים כי אני לא מרגישה בנוח.
אני יכולה להפתח לאנשים רק כשאני מכירה אותם מספיק טוב.
ההורים שלי עשירים והם ממש לוחצים עליי בקשר לביזנס שלהם לכן עברתי מאירלנד לפה.
למדתי בבית ספר פרטי כל החיים ככה שאני לא מכירה בית ספר בלי מדים וזה נורא מציק לי.

שלום אני יובל ואני בת 19.
ההורים שלי עשירים ויש לי כל מה שאני רוצה.
אני חולה על אקססוריז ואין מצב שאני יוצאת מהבית בלי מראה.
היה לי אח תאום אבל הוא נפטר ממכת שמש בזמן שהיה בצבא, ההיתי מאוד מחוברת אליו והמוות שלוגרם לי לעצב ממש גדול, אפילו בתקופה הראשונה אני לא יצאתי מהבית ורק בכיתי.
אני מאוד מתגעגעת אליו וההיתי מתה לראות אותו רק פעם אחת להגיד לו כמה אני אוהבת אותו! אפילו לא הספקתי להגיד לו את זה הוא נפטר ממש מהר

"היי קוראים לי רות ואני בת 21.
אני מאוד מאוד עקשנית ואני לא יכולה שלא יהיה סדר!
בבית אם במטבח יהיה לא נקי או הכלים לא יהיו שטופים חבל על הזמן של הדיירים.
אני באה ממשפחה שלא הייתה ממש עשירה, לא ההיתי יכולה להרשות לעצמי לקנות כל יום גלידה ולכן כשההיתי תלמידה ההיתי הולכת כל שבוע אחרי הבית ספר לנקות ביניין אחד וההיתי מקבלת עליו כסף.
מאוד מרגיז אותי כשאנשים משקרים לי, אני מסוגלת לסבול כל דבר, העלבות כינויי גנאי וכל מיני כאלו אבל כשמשקרים לי אני מסוגלת לשבור רהיטים
"היי אני אביגיל, בת 20.
אני חולה על שירה זה התחביב שלי למרות שאני מזייפת כמו חתול דרוס…..
אני חולה על לקים יש לי חולשה! יש לי אוסף של איזה 200 לקים בלי הגזמה.
אני מתחברת מאוד מהר לאנשים ואני לפעמים ממש ממש ילדותית.
כשההיתי קטנה המשפחה שלי נדחפה לכל מקום ובגלל זה אני ממש נגד זה שהמשפחה תידחף!
אני לא יודעת מה אני יעשה בבית, אני חולה על לישון…… האח הגדול אולי לכבודי יהיה אפשר בעונה הזאת לישון בצהריים?
מה אני חושבת על זוגיות בבית?
אני בטוחה שלי לא תיהיה זוגיות כי אני עכשיו תפוסה אבל אני מתארת לעצמי שיהיו זוגות בבית זה הרי האח הגדול!!!
.


תגובות (118)

זה מהמםםםם!!!!חחחח נקרעתי מהמשפט שלך שאני לא יודעת מה אני יעשה בבית, אני חולה על לישון…… האח הגדול אולי לכבודי יהיה אפשר בעונה הזאת לישון בצהריים?
.חחחחחחחחחחחח אני מתה!!!!!!!יצא לך מושלם ומדהים ונראה לי שכולם אהבו את זה מאודדדדדד ובמיוחד אני!!!!

21/08/2013 15:06

גאדדדדדד מהמםםםם!!! תמשיכי ברגע זה!

21/08/2013 15:08

יאוו אפשר להשתתף?! דיירת חדשה:)

21/08/2013 15:10

חחחחחחחחחחח ליגי יצא לך מהמם!!! אני מאוד אוהבת!! ויצא ממש ראוך!

21/08/2013 15:11

*ארוך

21/08/2013 15:11

קיי איך שבאלך

21/08/2013 15:20

מהמםם ומושלם לא תיארתי שזה יצא ככה אבל מושלם תמשיכיי

21/08/2013 15:22

תמשיכי יצא לך מושלם!

21/08/2013 15:26

לינוי? כן אני צריכה עוד כמה דמויות רק בעיה ש…אין מישהו מוואן די שיהיה איתך

21/08/2013 15:26

וואי אתן ממש פגעתן בי זה רעיון שלי שאני המאתי וזה פשוט באתן וממש העתקתן אותו על הדף הזה יש אפילו משפטשל זאיין שממש אני כתבתי אותו וזה נחשב העתקה וממש נעלבתי מזה אני מבקשת יפה לפני שאני אצטרך לגשת לעורכים למחוק את זה כי זה ממש לא בסדר וישבתי על שעות ואפילו לא ביקשתן רשות אם להעתיק או לא זה ממש לא בסדר באמת שנפגעתי !

21/08/2013 15:31

מחר אנחנו ממשיכות(:

21/08/2013 15:32

לילוש חיימשלי לא סיפרתי לך אבל אתמול נכנסתי לבית שלך וגנבתי לך את כל הסיפור(:

21/08/2013 15:32

אאוץ'……!!

21/08/2013 15:33

רות זה לא מצחיק !

21/08/2013 15:35

חחחחחחחחחחחחחח הבעיה היא שבאמת אני נשבעת שהכל זאת אומרת כל המשפטים והאמירות באו מהראש!!!

21/08/2013 15:35

אני רצינית אני כתבתי הכל מהראש!

21/08/2013 15:36

אבל הרעיון שלי וזה לא בסדר !

21/08/2013 15:36

אממ קוראים לי נוי חחח סיפור ארוך משתמש של חברה ששייך לי:) למה אין אפחד מוואןדי?

21/08/2013 15:37

לילי אולי הם קראו וקיבלו ממך השראה תהיי גאה בזה חחח הלוואי שהיו מקבלים ממני השראה

21/08/2013 15:37

אבל לא אמרת כלום על זה באתר…….. אני ואביגיל כל הערב על הסיפור הזה ואנחנו באמת מתאמצות!
את יכולה לכתוב גם אבל את הגרסה שלך…….

21/08/2013 15:37

אבל הרעיון שלי וזה לא בסדר !

21/08/2013 15:37

מה? זה בכלל לא נכון אני חשבתי על הרעיון כבר מלפני הרבה זמן ורות עדה לזה! ובקשר לדמויות לא נראה לי שרות העתיקה ממך את התיאור של זאין

21/08/2013 15:37

רות אם לא שמת לב את הגבת לי על כמה פרקים מהסיפור הזה שאני כותבת עליו ! ובאמת עכשיו שנפגעתי וזה לא בסדר ! ואני מבקשת למחוק את זה !

21/08/2013 15:38

איזה סיפור? טוב אנחנו לקח לנו מלא זמן לכתוב את זה ולחשוב על זה!

21/08/2013 15:39

גמאני ישבתי עלזה שעות עד שחשבתי על הרעיון ! זה לא בסדר זה העתקה לשמה ! רשום אפילו באתר הסיפורים שאסור להעתיק סיפורים תקראו למטה אפשר לתבוע על זה

21/08/2013 15:40

בנות אל תריבו,היא תעשה תגרסה שלה ואתן תעשו תגרסה שלכן:)

21/08/2013 15:42

אנחנו לא העתקנו כלום!
כתבתי הכל מהראש והבנות רק הביאו תיאורים!

21/08/2013 15:42

אבל לא העתקנו מה לא מובן?! אני לא כזאת אני מעתיקנית למה אי אפשר להאמין? אני לא קראתי את הסיפור שלך בכלל חשבתי על זה בכלל ביום שלישי שעבר אבל הוצאתי את ההקדמה רק היום!

21/08/2013 15:42

אורי אני לא רבה איתה אני ואביגיל עבדנו על זה קשה וגם אלו שני סיפורים שונים לגמריי.

21/08/2013 15:43

כל כך הרבה אנשים כתבו סיפור על האח הגדול עם וואן די אז בתכלס אין העתקה

21/08/2013 15:43

סורי שאני לא קשורה והכל אבל אני יכולה לרשום תיאור ולהיות עם אחד מהבנים לא משנה לי מי?

21/08/2013 15:45

אני לא מבינה! למה חייב ישר לקפוץ? זה לא שאנחנו לקחנו לך את המילים מהסיפור זה לגמרי אחרת!

21/08/2013 15:45

לינוי כל הבנים תפוסים אבל אנחנו צריכות דמויות לבית שהם לא יהיו קשורות לבנים!

21/08/2013 15:46

זה ריב על כלום תפסיקו חבל על העצבים והכוח..

21/08/2013 15:46

בנות אין על מה לריב!
האח הגדול זה מחשבה של שתיכם! אולי הבסיס דומה וההתחלה אבל זה לא אומר שזה יהיה אותו הדבר בהמשך…
באמת שזו שטות…
ולילוש אני מסכימה אם מורן..אם זה יצא דומה אז את צריכה לשמוח שלוקחים ממך השראה..
זו לא העתקה! אין על מה לריב!

21/08/2013 15:48

אתן ממש מגעילות ! רות את אפילו הגבת על הסיפור שלי ואבגיל חמודה שלי אני כתבתי את זה מלפני הרבה שבועות ואני עדיין מעלה לזה פרקים וזאת פשוט העתקה וזה דוחה .

21/08/2013 15:48

איזה מגילת אסתר כתבתן פה -_-
אז אוקיי, היא לקחה כמה משפטים ו\או לקחה השראה מהמשפטים, מה יש?
(מוזמנות לצאת עלי, בכיף)

21/08/2013 15:49

אממ קוראים לי נוי:) ואי אפשר לסדר איזה בגידה במישי ושאחד הבנים יעבור אליי?

21/08/2013 15:49

נוי שלחי תיאור אבל אין עם מי להיות מהבנים כולם תפוסים!
ובנןגע לסיפור “שהועתק“ עכשיו בשיא הרצינות רשמתי האח הגדול וואן דיירקשן ומצאתי לילי באמת רשמה סיפור כזה והיה לסיפור גם עןנה שנייה ואמיתי לא ידעתי על הסיפור הזה ואני מבטיחה לך שלא יהיו העתקות היו דברים אחרים לגמריי!

21/08/2013 15:49

טוב אין לי מילים!
אני חושבת שמחר נעלה את הפרק השני!!! כדאי לכם לחכות יהיה בהמשך משהו מאוד מעניין!!
זאיי זאיי והמשימה הסודית(:

21/08/2013 15:50

אבל עדיין זה מעצבן שחשבתי שעות על זה שעות !!! ועכשיו מעתיקים אפילו בלי להגיד ועלק כל הזכיות שמורות אז מעכשיו גמאני יכולה להעתיק ממכן ואז אני יגיד שלקחתי השראה או שלא קראתי את זה אינבעיה .

21/08/2013 15:51

טוב די!!
תפסיקו את הוויכו השטותי הזה!!
אז לא נורא היא חשבה על כמה משפטים כמו שלך תהרגי אותה?
מי אמר שזה נלקח ממך?
הבסיס הוא אותו הדבר..זו לא העתקה…
בבקשה לא לצאת עליי אני רוצה לעזור לסיים את השטות הזאת..

21/08/2013 15:53

מיצידי תיקחי את כל הסיפורים שלי ותעתיקי אותם למשתמש שלך! אני אםילו ישלח לך למייל אם את רוצה!!! מבחינתי אם מישהו אוהב את הסיפור שלי אזשיעשה איתו מה שבא לו……… ואני חשבתי על זה באותו רגע שרשמתי באו לי רעיונות למוח אז…….

21/08/2013 15:53

את האמת, אני בשניי הצדדים, ועכשיו אני כבר לא יודעת מה לומר..

21/08/2013 15:54

טוב אז דבר אחרון אני יגיד…… אני לא העתקתי כלום! הכל בא לי מהראש! אני לא מבינה למה להתווכח אם זה כבר נכתב. וכשכתבנו את זה והתגובות הראשונות ממש החמיאווגרמו לי לאושר רציתי לעלות באותו רגע עוד פרקאבל עכשיו עבר לי החשק בכלל לכתוב אתה סיפור.

21/08/2013 15:56

קיבינמט תפסיקו לריב!!
אז יכול להיות שהיא קיבלה השראה מהסיפור שלך
בגלל שבסייטואציה דומה
שתי הסיפורים זה האח הגדול
ושתיכן תכתבו שני סיפורים על האח הגדול עם וואנדי וכאן נגמר העניין
אני לא יודעת על מה אתן רבות
כי כרגע אי אפשר לדעת אם היא העתיקה כי זאת רק הקדמה
אם כל הסיפור בול אותו הדבר אז כן ואם לא אז לא

21/08/2013 15:56

שוב? באמת?
לא נמאס לכם לריב?
אתם יודעות בכלל כמה פעמים היו סיפורים דומים ? :)
אני בטוח שבסוף יצא לך סיפור שונה לגמרי והקוראים יהנו משינהם..
לא צריכים להתחיל ריב..
ונוי <3 <3 מתי חזרת חיימשלייייייייייי?XD
ולמה את מסננת בפייס.. את לא כועסת נכון ? :0

21/08/2013 15:56

בננות די!!!למה אתן ככה?שתיכן תעשו על האח הגדול והעלילה תהיה שונה!!!אף אחת לא העתיקה ואני בטוחה בזה,חבל שסתם תריבו זה לא עושה טוב לאף אחת

21/08/2013 15:58

טוב כולם פרשו לדוקים
צחצחו שיניים
תעשו פיפי
ויאללה למיטה
אני לא מאמינה על מה אני רבה
על זה התחלתי סיפור והבסיס דומה לבסיס של סיפור של ילדה אחרת
זאת ממש בושה איך שהץנהגת
יש כל כך הרבה בנות באתר שצריכות עזרה ברעיון לסיפור ואני חושבת על רעיון רציץי לעשות סיפור אבל נתתי לידה אחרת את הרעיון וכם קצת עזרה בפרק הראשון!

21/08/2013 15:58

חחחחחח איזה כיף כל האתר בא לעצור את הריב מפגר הזה!!!!

21/08/2013 15:58

חחחח טוב אם כל הבנים תפוסים והם לא יכולים לבגוד במי שהם איתם אז לילוש אפשר להצטרף לשלך?

21/08/2013 16:00

רות.
מאוד מפגר*
שחכת את המאוד..

21/08/2013 16:00

סןרי על השגיאות הפון מטריף אותי

21/08/2013 16:00

חחחחחח אז זה נגמר?
אופ עד שהיה קצת אקשן? סתאאםם…חח

21/08/2013 16:00

חחחחחחח

21/08/2013 16:01

פשוט…שכל אחת תכתוב את הסיפור. שלה ודי!
תפסיקו לריב ולכו לישון
בייחיאת דינדינק עשיתן כאן את מגילת אסתר+היציאה ממצרים

21/08/2013 16:01

יופי סוף סוף:)

21/08/2013 16:01

למישהו בא להתכתב איתי במייל?
הינה הוא:
[email protected]

21/08/2013 16:01

תראי כמה תגובות הרווחת מזה…(כמובן שלרובם לא צריך לייחס חשיבות לתוכן..)

21/08/2013 16:02

אני מתה…בדיוק מה שאני חשבתי!!!

21/08/2013 16:02

אולי במקום לריב תעלו איזה שתים שלושה פרקים ככה בשביל שאני יוכל ללכת לישון במחשבה שאני סגורה בבית עם וואן די? אממ זה לא בקשה זה ציווי! תעלו פרקים אני מתה לקרוא את זה כבר!!!!!!1

21/08/2013 16:03

את כבר סגורה נכנסת לבית ואת הרגע רבה עם אביגיל על הביצים לילה טובבבבב

21/08/2013 16:04

אעאעאעאע לריב על ביצים הטרדה בלייב חחחחחחחחח אני מקווה שלא על הביצים שאני חושבת חחח

21/08/2013 16:06

חחחחחחחחחחחח לילה טוב לכולםםםםםםםם!
מחר תגלו מי הם הדיירים האחרונים ומה היא המשימה הסודית שאני ואביגיל צריכות לעבוד עליה!!! תאמינו לי היא תיהיהמאתגרת!

21/08/2013 16:06

חחחחחחחחחח איזה ראש כחולXD

21/08/2013 16:07

אכן ראש כחול חחחחח סתם אני לא כזאת אני סתם מתבדחת אבל אני אוהבת בסיפורים סצנות כחולות אבל אני ממש לא כזאת

21/08/2013 16:08

ההפך ממני
חחחח

21/08/2013 16:10

משעמם לי..תחפרו לי!!

21/08/2013 16:10

באות לצאט??

21/08/2013 16:12

יש לי הרבה רעיונות
לכי לישון
פרשי לדוקים
צחצחי שניים ולכי ךישון
תעשי פיפי ולכי לישון
קראי ספר ולכי לישון
תראי סרט ולכי לישון
סרט יפה מאוד:יושנים עם חיבוקי
חחח סתם סתם
סמוץ' סרט יפה) לא כחול(

21/08/2013 16:13

בחיים לא ראיתי 300 ו… צפיות!!

21/08/2013 16:13

פחחחח אתם לא תגידו לי איך להיתנהג .
וחמודה שלי אני בחיים לא מתביישת במה שאני עושה ואת התגובות הקטנות שלך את יכולה לשמור לעצמך .
יופי שירד לך החשק לי בכלל ירד החשק להיות באתר הדוחה הזה ! בואי נראה שלוקחים לכם את הסיפורים ופשוט מעתיקים את הרעיון ואת המשפטים
ואני מבטיחה לכם אני יעשה את זה ! ואז נראה את התגובות שלכם

21/08/2013 16:14

בסיפור שלי מפעל הגזרים של לואי טומלינסון פרק2 מעל 3003

21/08/2013 16:15

נו באמת!!חשבתי שסיימנו עם זה!

21/08/2013 16:15

לא נגמר כל החרא הזה??

21/08/2013 16:16

סיכמנו שדי נגמר וזהו כל אחד ממשיך בסיפור שלו אז חלאס!

21/08/2013 16:17

אני סיימתי! אני מעדיפה להמשיך להעלות בשקט את הסיפורים ולקרוא תגובות כמו הראשונות……

21/08/2013 16:17

חחח לא סיימתם ואפילו עוד לא התחלתם סוף סוף משו לבדר אותי קצת באמת הרבה זמן שלא רבתי עם מישו גמלי מגיע משו .
נופ היסתבכו עם הלא נכונה

21/08/2013 16:17

אממ אם בא לך להוציא עלי את כל הכריזה אני ייתן לך את המייל שלי ושתדעו אני בעד שתי הצדדים

21/08/2013 16:18

אמרתי פרשי לדוקים בי בי

21/08/2013 16:18

אני רוצה לראות משהו מצחיק יש לכם רעיון? משהו של דיסני?

21/08/2013 16:18

אממ פאני מומטנס של וואן די הכי קורע! הוייי הם כאלה קרועים

21/08/2013 16:19

ליגי אל תתיחסי! היא רוצה לריב עם מישהו ואנחנו הקורבן!!

21/08/2013 16:20

אוף רות הייתי עונה לך תשובה אבל היא תזעזע אותך ח טוב אני ישמור אותה לעצמי ולא אני לא יוצא עלייך תעצבים כי זה לא מגיע לך .
אינלי דוקים . ח ח לא משנה >

21/08/2013 16:20

חחחחחחחחחחחח טוב הלכתי לראות דברים של חתיכים בע"מ!!!

21/08/2013 16:20

חעעעע קורבן טוב שלא הגזמת

21/08/2013 16:20

טוב די כוולללםםםםםם לצ׳אאטט!!

21/08/2013 16:20

הם צריכים להוציא שיר!
קרועים זה אנחנו
וככה נשאר
קרועים זה אנחנו
אבל לואי יותררררררררר

21/08/2013 16:21

חחחחחחחחח תריבי איתי במייל למה כל האתר צריך לקרוא? ואין לי בעיה שתגידי לי במייל מה שרצית! את יודעת את צריכה לפרוק אבל את יכולהגם לספר לכרית שלך היא תשמח!

21/08/2013 16:21

טוב פרשו לצ'אט

21/08/2013 16:23

אאאאאוץץץץץץ רות זה כאב אפילו לי!

21/08/2013 16:24

חחחחחחחחחחחחח מורן תילמדי! את האמת אני יחסית שקטה אבל אם לעצבן אותי אני הופכת מרוסיה למרןקאית!!! וזה ממש במקרה הגרוע!

21/08/2013 16:25

יאללה נגמר די!!לצ׳אט מיד!!זו פקודה!!

21/08/2013 16:25

הכרית והמוח שלי ישמחו לפרק אותך אל תעצבני אותי וואי עלית על הסעיפים אני עוד הייתי נחמדה איתך ! אל תתני לי להוציא את המקומות הלא יפים שבי את התחלת אל תבכי אחר כך ותחלמי שאני ידבר איתך במייל או בפרטי את יכולה להמשיך לנסוע מאמי

21/08/2013 16:26

זה היה אחד הכואבים חחח

21/08/2013 16:26

טוב ילדה קטנה וחמודה(אמרתי משהו לא טוב?) אני לא ימשיך להתווכח איתך אני חושבת שיספיק זה שאנחנו נעלה פרקים ואת פשוט תשבי ותיתעצבני!!!

21/08/2013 16:27

חחחחחחחחחחחחח מורן מה את מחממת?

21/08/2013 16:28

לא מחממת חחחחחחחח זה באמת היה כואב נפגעתי לרגע חחחחח

21/08/2013 16:30

סמעקקקקקקק פרשו לצ'אט תעשו טובה עופו לי מהפרקחחח יצאתי דפוקה XD

21/08/2013 16:30

חחחחחחחחחח טוב זאת תגובה 99 מי רוצה ליהיות המאה????

21/08/2013 16:31

אה זה היה מאה!! טוב לא נורא!

21/08/2013 16:31

לא ילדה ולא נעליים טעית .
חמודה שלי את יכולה את לשבת ולהיתיצבן מזה שאני עונה לך כי טעית בכתובת .
ותעשי לי טובה היחידה שתתעצבן פה זאת את
תאמיני לי אם זה לא היה אינטרנט ממזמן הייתי פותחת את כל מה שישלי להגיד עלייך .
מקווה שתשני טוב כי את צריכה את זה
ורק תזכרי שהייתה לך בעיה אני תמיד הייתי פה לא משנה מה
ובסך הכל ביקשתי למחוק או להעביר את הרעיון כי זו העתקה
ותעשי לי טובה אל תחושי תצמך מאחוריי המחשב

21/08/2013 16:32

שששששששקקקקקקקקטטטטטטטט!!!
וכן אני משששת אותכם!!
סתמו כולכם את הפה ודפקו את הראש בקיר!! חפרתם!!
בואו לצ׳אט עכשיווו!!!
בנימה טובה כמובן:)

21/08/2013 16:35

חחחחחחח אני לא חשה מאחורי המחשב!
אני יכולה להגיד לבנאדם כל מה שאני חושבת עליו גם בלי המחשב אני כמו טהוניה אם את יודעת מי זאת!
ואנחנו לא העתקנו כלום! אנחנו כתבנו הכל מהראש! ואני לא מתכוונת להתעצבן כי אני אוהבת לכתוב לך כל מיני דברים ולעצבן אותך! ואל תדאגי אני ישן טוב מאוד בלילה ויחשוב על ההמשך של הסיפור!!!

21/08/2013 16:36

טוב די לריב יש לי נושא לדבר עליו..
אלפקות!!
האלפקה שלי כחולה ושלכם?

21/08/2013 16:40

חחחחחחחחחחחחחחחח אלפקות?
טוב אני נראה לי הולכת לישון! יש לי כאב ראש מהטימטום הזה שנקרא………….. טוב אני ישמור בלב כדי שאנשים לא יעלבו(:

21/08/2013 16:42

טוב דיי!!
נו שאלתי איזה צבע האלפקה שלכם??

21/08/2013 16:46

זה בסדר אנחנו לא ניעלב את יכולה לרשום מהטימטום שלך אנחנו נבין אם את רוצה אני יכולה לחפש לך כמה פסיכולוגים טובים באינטרנט אני מעולה בלחפש דברים באייפון
ודבר שני תחשבי על המשך הסיפור בזמן שאני חושבת על איזה כיף השגתי בידור ללילה פשוט הארי בהקלטות ^^
תודה ששיתפת פעולה באמת היה לי משעמם
תרשמי לצוות בידור או משו
אם את רוצה אני ישמח לשכור אותך חצי אגורה לשעה בהחלט הולם אותך גודנייל

21/08/2013 16:47

שחורההההה

21/08/2013 16:47

חחח האלפקה שלי בהיריון!! עשינו לה אולטרהסאונד ויש לה 5 בנים 7 בנות אני מתרגשת!!

21/08/2013 16:51

לאן הידרדרנו…. לאלפקות בהריון…….

21/08/2013 16:52

חחח כן אה?
אבל באמת צריך להפסיק את הרעב בעולם!(אל תשאלו אותי מה הקשר!!שאש אני אשלח את האלפקה שלי עליכם!!)

21/08/2013 16:54

טוב שהזכרת את זה אני ממש רעבה!

21/08/2013 16:55

אני זזה לישון…..

21/08/2013 16:56

אני רוצה פיצהההה!!

21/08/2013 16:57

נראה לי זה יותר ארוך מהתנ"ך המלא שיש לי בחדר!!
תגידו מה עובר אליכן?!
O_O

21/08/2013 21:54

אין לי תנך אבל זה בהחלט ארוך…

21/08/2013 23:56

יותר יפה מזה לא היה………:)

26/08/2013 08:19
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך