אוקיי אממ זה פרק ארוך, מצטערת שלא העלתי פרק יום שני.. לא יצא לי כי התכוננתי למבחן ולא שמתי לב לשעה. סיימתי בערך את כל המבחנים שלי חוץ מ2 ונשארו לי 2 מפ"מרים שזה מבחן מפקחת על כל החומר מתחילת השנה, ככה שזה להתכונן המון! מעכשיו עד סוף התקופת מבחנים שלי יעלה פרק פעם בשבוע, אני מאוד מצטערת.. פשוט אפילו לי אין זמן לשבת ולכתוב אז אני לא רוצה שאתם סתם תימתחו ותחכו לפרק שלא יהיה.
המבחן האחרון שלי יהיה ב-23.5 לחודש יום חמישי, מאז אני פנויה לכתיבה ואני יעלה לכם פרק רגיל כפול ואני יפצה אותכם בהמון ועוד פרטים על זה בהמשך. כי זאת התקופת מבחנים האחרונה השנה ווהווו D:
כמו שאמרתי מעכשיו יעלו פרקים רק פעם אחת בשבוע, יום רביעי הבא יעלה פרק ב-7 ואני חושבת שאני יעלה פרק שבוע אחריי ביום שלישי כי יש לי הופעה אז אממ אני צריכה לבדוק את זה.
קיצר יום רביעי הבא (כאילו שבוע הבא) פרק ב7.
מצטערת :/ אני ייפצה אתכן (:
תגיבו בהמוניכםם אני רוצה לראות לפחות עשר תגובות עד יום רביעייי ((:
תהנוו בייבס [;

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 10 (:

08/05/2013 1994 צפיות 8 תגובות
אוקיי אממ זה פרק ארוך, מצטערת שלא העלתי פרק יום שני.. לא יצא לי כי התכוננתי למבחן ולא שמתי לב לשעה. סיימתי בערך את כל המבחנים שלי חוץ מ2 ונשארו לי 2 מפ"מרים שזה מבחן מפקחת על כל החומר מתחילת השנה, ככה שזה להתכונן המון! מעכשיו עד סוף התקופת מבחנים שלי יעלה פרק פעם בשבוע, אני מאוד מצטערת.. פשוט אפילו לי אין זמן לשבת ולכתוב אז אני לא רוצה שאתם סתם תימתחו ותחכו לפרק שלא יהיה.
המבחן האחרון שלי יהיה ב-23.5 לחודש יום חמישי, מאז אני פנויה לכתיבה ואני יעלה לכם פרק רגיל כפול ואני יפצה אותכם בהמון ועוד פרטים על זה בהמשך. כי זאת התקופת מבחנים האחרונה השנה ווהווו D:
כמו שאמרתי מעכשיו יעלו פרקים רק פעם אחת בשבוע, יום רביעי הבא יעלה פרק ב-7 ואני חושבת שאני יעלה פרק שבוע אחריי ביום שלישי כי יש לי הופעה אז אממ אני צריכה לבדוק את זה.
קיצר יום רביעי הבא (כאילו שבוע הבא) פרק ב7.
מצטערת :/ אני ייפצה אתכן (:
תגיבו בהמוניכםם אני רוצה לראות לפחות עשר תגובות עד יום רביעייי ((:
תהנוו בייבס [;

** יום רביעי
נאנחתי לעצמי, מסתכלת על הבנים רואה איך הם שמחים, מקפצים להם באושר כאילו חזרו לשנות ילדותם..
"בנים קחו עשרים דקות הפסקה, מיד אחריה עושים את הצילומים של הבריכה" הבמאי אמר בכרוז שלו.
הבנים התקדמו לעברי "בוקר בייב" נייל הדביק לי נשיקה בשפתיים "בוקר טוב " כל הבנים אמרו. "יותר נכון כמו לפנות בוקר טוב".. .
"בואו נשב על שפת הים שם" זאיין הצביע על שפת ים כזאת מול אגם קטן מלאה בדשא ירוק ומעט פרחים.
נשענתי על החזה של נייל כשאני יושבת בין רגליו והבנים לצידנו משמיעים רעשים של "אווו" בציניות אמיתית.
לקחתי את ידו והתחלתי לשחק בה..
"אני אוהב אותך.. בחיים לא מצאתי ואני לא אמצא מישהי כמוך" לחש לי באוזן כדי שהבנים לא יגידו או יישמעו כלום .
"אתה הדבר שאני הכי אוהבת בעולם" לחשתי לו בחזרה מסתכלת עליו בעיניים גדולות ומחייכת חיוך קטן.
הוא שם את ידו החמה על לחיי ונישק אותי ברכות.. אחד הרגעים הכי מושלמים שלנו..
"בנים בואו נלך הם צריכים זמן לבד" הארי ניסה ללחוש כדי שלא נשמע.. אבל שנינו שמענו וחייכנו אחד לשני, שמענו אותם קמים והולכים משאירים אותנו לבד לדבר, לצחוק ובעיקר להתמזמז.
**
" לכו תתארגנו לסצנה של הבריכה" הבמאי צעק.. נאנחתי קלות לעובדה שאני הולכת להמשיך להשתעמם כאן..
נייל התרומם והושיט לי ידיים כדי לעמוד, לקחתי את ידיו וקמתי. "נשיקה" לחש לי והתקרב אליי נישקתי אותו והוא רץ לנוכח הצעקות של הבמאי באיומים שהוא יעיף אותי מכאן.
**
״בנים קחו הפסקה של שעה אנחנו צריכים להתארגן לקראת הסצנה הבאה״ הבמאי אמר וישר זאיין רץ והוציא כדור.
נייל החליף לגופייה רופפת שהבליטה לו את השרירים שאין לו.
״תעודדי אותי״ קרץ לי והלך לבנים הם התחלקו לקבוצות ושיחקו כדורגל.
כשנייל הבקיע גול צרחתי בקולי קולות והוא רץ אליי.. כולו היה מזיע.. הוא התקרב אליי לנשיקה.
״ מה אתה חושב שאתה עושה?״ שאלתי מרחיקה אותו ממני בזהירות עם אצבעתי.
״אתה כולך מזיע״ צעקתי.
״כאילו שלא ראית אותו כבר ככה״ לואי קרץ כולם צחקו, הבנתי את מה שהוא רמז ולא רציתי לתת לו להביך אותי.
" ואני גאה בזה" מרחתי חיוך מטומטם על הפנים. הם כבר יודעים שכבר שכבנו כמה פעמים, ולא חסר לי גם מידע על החיים האישיים שלהם והחברות שלהם.
**נקודת מבט של נייל**
"בנים עשר דקות , תשימו איפור מחדש ותחזרו" הבמאי שחרר אותנו וחיפשתי את עדן.. לפתע הסתכלתי לצד כלשהו וראיתי את עדן שם על הספה ישנה.. הלכתי אליה בשקט.
התיישבתי בקצה הספה מנשק אותה באף בזהירות "מלאך שלי" מלמלתי מכסה אותה בזהירות עם השמיכה שהייתה על הספה.., הסתובבתי כדי ללכת וראיתי את הבנים.
"מה?" גיחכתי "אתם כל כך מתוקים" ליאם אמר תופח על כתפי "אני שמח שמצאת את האחת שלך" זאיין אמר ולואי השתעל "אנחנו" הדגיש במהירות.
**נקודת מבט של עדן**
"בייב תקומי, צריך ללכת הביתה" שמעתי את קולו של נייל מעיר אותי משינה ויד חמה ומוכרת מלטפת את גבי הלוך ושוב.
"ממ אני עייפה" מלמלתי, תוך שניות כבר הייתי בידיו והוא סחב אותי אל האוטו.. מושיב אותי עליו במושב של האוטו.
"מה השעה?" מלמלתי מסתובבת ומגלה את שאר הבנים "אממ אחד עשרה" ליאם אמר "תישני זה בסדר" נייל ליטף את ראשי, הנחתי את ראשי על כתפו אבל לא הצלחתי להירדם.
ידעתי שהוא עייף ,לא רציתי להקשות עליו וכששמעתי את המכונית עוצרת נעמדתי אומרת לו "אני יודעת שאתה עייף בייב" יצאתי מהמכונית ופאפארצי תקפו אותנו הם עדיין ערים בשתיים עשרה?! .
נייל הוביל אותי מהר אל הבית ונכנסנו "מה בנים מחר אתם גם כל היום בצילומים?" שאלתי נכנסת למטבח ממלאה לי כוס מים ושותה אותה.
"כן" מישהו מהם אמר. "לילה טוב בנים" אמרתי ושמעתי כל אחד ממלמל מהחדר שלו משהו חוץ מהארי שהיה למטה ונתן לי חיבוק מחזק "לילה אחות" אמר "לילה אח" צחקקתי .
עליתי ל-**חדרנו** החדר שלי ושל נייל..
אפילו לפני שעברתי לגור כאן הלכנו וקנינו רהיטים ,עיצבנו את החדר במיוחד.
אבל בוא נגיד שיש לזה גם חיסרון, לגור עם חמש בנים מסריחים באותו בית.
מצאתי אותו שפוך על המיטה, הורדתי את הסופרה והנחתי אותם בצד שמה פיג׳מה ומתכוננת לשינה..
״בייב אני יודעת שאתה עייף רק תוריד בגדים״ לחשתי לו באוזן ״אני עייף, אבל אני אתלבש״ הוא נאנח והוריד את חולצתו ומכנסו ונשאר בבוקסר-הפיג׳מה שלו .
אני כבר התכסיתי בשמיכה והוא נשכב ליידי מפזר לי נשיקות על הצוואר נאנחתי קלות מעבירה את ידי הלוך ושוב בחזו החשוף, והוא רכן אליי הנשיקה הייתה עמוקה ומאוד תשוקתית ועם זאת גם הייתה עדינה ורכה..
הוא שתל לי שובל נשיקות על אורך הצוואר שלי בעודי מתענגת ועולה מעליו מעבירה יד בשיערו ומנשקת אותו בצוואר משאירה לו סימן שהוא אהב, הפעם הוא התהפך מעליי תומך עם ידו השמאלית ומפזר לי נשיקות קצרצרות שהעבירו בי זרם חשמלי בפה.
התגלגלתי מעליו מרגישה את ידיו מנסות להוריד לי את התחתונים ואת המכנס כאחד , עצרתי את ידיו בדרך ״לא נייל לא היום אני עייפה״ מלמלתי נשכבת ליידו הוא נשק לי באף במהירות וחיבק אותי חזק.
״רגע מחר יש לכם גם צילומים?" שאלתי ״אה כן את באה?״ שאל אותי ושילב את ידו בידי ״ כן״ מלמלתי כמה דקות לפני שנרדמתי..
*יום חמישי
**נקודת מבט של נייל**
קמתי לאור הצלצול של השעון מעורר בארבע בבוקר, אני צריך להתארגן להעיר את הבנים ולנסוע להמשך יום הצילומים האחרון של ׳live while were young' ..
עדן צריכה לבוא איתנו, הסתכלתי עלייה, ראשה שכב על חזי וליטפתי את שפתיה.. היא נראתה כל כך עייפה ישנו רק ארבע שעות כי חזרנו מאוחר .. אז החלטתי לא להעיר אותה וללכת לישון, להשאיר לה פתק וללכת להתארגן.
**נקודת מבט של עדן**
קמתי בזהירות מהמיטה שמה לב לעובדה שנייל לא ליידי.. רגע הייתי אמורה ללכת איתם לצילומים של הקליפ, חשבתי על כל זה עד שמצאתי פתק
׳דובי קטנה ויפה,
הלכתי עם הבנים להמשך הצילומים של הקליפ, נראית עייפה בבוקר אז השארתי אותך לישון, נחזור בתשע
אוהב אותך, ניילר Xx'
אם לא הבנתן הוא קורא לי דובי, אז קראתי את המכתב ונאנחתי ״עכשיו רק שתיים, עד תשע אני יהיה לבד אוף״ מלמלתי לעצמי מניחה את המכתב בזהירות בחזרה על השידה..
לקחתי את הפלאפון שלי והתקשרתי אליו ׳אהובי השמן ׳ הופיע על הצג שחייגתי.. הוא לא ענה אז התקשרתי להארי.
׳היי אחות קטנה׳ קרא מתוך הפלאפון
׳היי הארולד׳ החזרתי
׳מה קורה?׳ שאל
׳סבבה תגיד נייל ליידך?׳
׳לא הוא מצלם איזשהו קטע.. אני יגיד לו שהתקשרת ושיחזור אלייך מתי שיוכל׳

**
העברתי את כל היום בצפיית סרטים יפים , התכרבלות בשמיכה החמה בעיקר שקר בחוץ מאוד, שתיית שוקו חם כל הדברים הטיפוסיים שאני אוהבת לעשות כשאני לבד.
אז דפקו בדלת ׳רק רגע׳ אמרתי קמה מהתנוחה המוזרה שישבתי בה , פתחתי את הדלת וראיתי רק את הארי ונייל
״היי בייב״ הארי אמר ונשק לי באף ״היי הארילה״ אמרתי מחבקת אותו וסוגרת את הדלת ״איפה שאר הבנים?״ שאלתי מתיישבת על השיש במטבח.
״זאיין הלך להופעה של פרי עם אחיות שלו, לואי הלך לבקר את אלינור בקולג׳ וליאם הלך לדניאל״ הארי אמר בפשטות ולקח בקבוק קולה לחדרו ״הלכתי לחדר״ צעק בבית והלך, ככה אני נשארתי על השיש שבמטבח מחייכת בערמומיות.
״ לא אמרת לי יפה שלום״ נייל אמר בקול ילדותי ומשך אותי מהמותניים לעמוד והצמיד אותי קרוב אליו, התנשקנו.
״בייב אני הולכת להתקלח״ אמרתי מתנתקת ממנו ״גם אני רוצה״ הוא אמר ועלה לפניי לחדר, נכנסנו למקלחת נועלים וסוגרים את הדלת.
פשטתי ממני את הבגדים נזכרת בעובדה שאני כבר לא מתביישת ממנו כי הוא ראה אותי אלפי פעמים ככה .
שנינו נכנסנו למקלחת מחובקים והנחתי את ראשי בשקע צווארו כשהמים זורמים מעלינו, הייתי כל כך רגועה ועוד שאני איתו.
״נייל״ שמענו את הארי קורא מחוץ לדלת, הרמתי את ראשי ופתחתי עיניים ״אני לא רוצה שהוא יידע שאנחנו מתקלחים ביחד״ מלמלתי מבויישת.
״טוב תישארי כאן״ נתן לי נשיקה קטנה באף וכרך סביבו מגבת, נשארתי שמה כרצונו ותוך שתי דקות חזר למקלחת.
״מה הוא רצה? הוא גילה?״ נלחצתי מהעובדה שיכול להיות שאח שלי גילה שאני מתקלחת עם חבר שלי ועוד בבית שלו.
״אל תדאגי הוא לא גילה והוא סתם אמר לי משהו״ אמר והעביר קצוות שיער שלי למאחורי האוזן ״אני אוהבת אותך״ אמרתי מסתכלת עליו ״גם אני״ אמר וליטף את ראשי..


תגובות (8)

יאטיאריאיאיאיאיאיאיאי פרק !!!!!!!!!!!
בסוף לא ראיתי אותך :( , חיפשתי אותך כל הטיול !!
תמשיכי !!!

08/05/2013 11:26

מושלם בטירוף תמשיכי דחוף!

08/05/2013 12:18

תמממשששיייכיייי!!

08/05/2013 14:07

תמשיכי!!!

08/05/2013 16:34

מדהים!

09/05/2013 10:22

בדרך כלל הסיפורים האלה לא משו אבל זה פשוט מושלםם!
אני שעות יושבת ווראת את הסיפורים האלה ולא מצליחה להפסיק
זה פשוט מושלםםם (ניראלי כבר אמרתי את זה אבל לא נורא נחייה ) :)

09/05/2013 13:21

אתת כותבת מדהים… זה כל מה שיש לי להגיד

10/05/2013 09:47

פרק מושללם תמשיכי !!!♥♥

15/05/2013 02:58
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך