היי בנות ((:
אני מקווה שאתם נהנות בחופשה, ונצלו אותה טוב (;
התאכזבתי טיפה מהתגובות של הפרק הקודם כי היה רק 8 תגובות ובדרך כלל יש יותר, אז אני מצפה ממכן שכל מי שקוראת תגיב כי אני רוצה לראות באמת שקוראים את הסיפור שלי.
כמו שאמרתי יש לי לחץ אז רק ביום רביעי הבא יהיה עוד פרק, ואז אני אכתוב לכן את ההספק שלי בסיפור ולפי זה אני יעלה פרקים כי יש לי כמה מבחנים חשובים.
אז פרק ביום רביעי ב-7 אוהבת <3

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 11 (:

15/05/2013 2034 צפיות 10 תגובות
היי בנות ((:
אני מקווה שאתם נהנות בחופשה, ונצלו אותה טוב (;
התאכזבתי טיפה מהתגובות של הפרק הקודם כי היה רק 8 תגובות ובדרך כלל יש יותר, אז אני מצפה ממכן שכל מי שקוראת תגיב כי אני רוצה לראות באמת שקוראים את הסיפור שלי.
כמו שאמרתי יש לי לחץ אז רק ביום רביעי הבא יהיה עוד פרק, ואז אני אכתוב לכן את ההספק שלי בסיפור ולפי זה אני יעלה פרקים כי יש לי כמה מבחנים חשובים.
אז פרק ביום רביעי ב-7 אוהבת <3

*יום שישי*
״אוו איזה נסיכה״ שמעתי את קולה של פרי משינה.
״אתם כל כך מתאימים ניילר״ קולה של אלינור גם הופיע פתאום בשיחה ״כן תודה״ מלמל .
פתחתי לאט עיניים לא מופתעת לגלות שלוש זוגות עיניים מופנות אליי.
בדיוק כמו שחשבתי פרי ואלינור עמדו ליד הארון בעוד נייל נשען על הדלת, כשהבחינו בי שקמתי מייד חייכו.
פרי ואלינור רצו אליי כי לא ראו אותי זמן מה וחיבקו אותי, לאחר שראו את נייל המשתוקק לנשיקתו הם אמרו ״נשאיר אותם לבד״ יצאו מהחדר וסגרו אותו בעוד אני עדיין שוכבת על המיטה.
נייל התקרב וישב בקצה מיטתי, רכן בזהירות לנשיקה חמימה ״בוקר טוב בייב״ אמר וליטף את ידי ״בוקר״ החזרתי .
״כולם בסלון תרדי למטה״ מלמל וסגר את הדלת , צחצחתי שיניים סידרתי את השיער לצמה חמודה שהתנוססה על כתפי וזרקתי על עצמי סוודר ארוך של נייל שהגיע לי עד הברכיים ומכנס טרנינג סגול.
**
״הו, היי״ אמרתי לכולם, הופתעתי לראות את כולנו כמעט בהרכב מלא.
כולם היו חוץ מדניאל, הבנים כאן וגם פרי ואלינור, ״שלום ליפיפייה הנרדמת״ לואי גיחך.
״שלום טומו גאי (guy-בחור)״ החזרתי לו ,זה בעצם היה הכינוי שלי אליו.
הלכתי והתיישבתי בספה הקטנה שנייל ישב בה עם רגליים מורמות שבעצם מיועדת לאחד אבל בשביל החברה שלו הוא יצטופף קצת, קפצתי אל המושב ״תזוז קצת״ לחשתי באוזנו מתמקמת במקומי לאחר שידו תפסה את שלי משלבת אותם ביחד מה שגורם לחיוך קטן למצוא את דרכו לפניי.
״אז.. איפה דניאל? ומה כולם עושים כאן״ שאלתי.
״סתם כל אחד רצה לבלות עם החברה שלו״ זאיין אמר מסתכל עליי ונותן לי את המבט ׳אנחנו עולים לחדר תחפשי עלינו׳ הוא כמו אח שלי הגדול, הכרתי אותו.. מיד התחלתי לחשוב איך .ידעתי שזאת תקופה קשה בשביל זאיין ופרי בדיוק שפרי מתחילה לעבוד על האלבום החדש שלה ואין לה זמן בעוד זאיין מתרוצץ כל היום בין קליפים ראיונות ופגישות.. זה זמן טוב בשבילם לסדר את העניינים.
״ודניאל בחזרות״ ליאם ענה לשאלה השנייה שלי. ״אני ופרי בחדר שלי אם תצטרכו משהו״ זאיין משך את ידה של פרי והם נעלמו לי מזווית העין ״גם אני ואלינור נעלה לחדר״ לואי גם אמר ונעלם, ככה נשארנו אני הארי ליאם ונייל. נתתי להארי מבט והוא אמר ״אממ ליאם בוא איתי לחדר״ גם הם נעלמו, הוא הבין אותי ״אז.. בא לך לראות סרט?״
**
אני עכשיו תקועה לי בסרט מפחיד בטירוף , סרטי אימה זה ממש שנאה שלי, בחיים לא אהבתי אותם כי הם מפחידים מידי.. והגענו לקטע המפחיד היא עומדת בקצה המסדרון והוא עומד בקצה הדלת אני לא יודעת מה ייקרה,. ליבי צנח לתחתונים כשפלטתי צווחה קטנה ברגע ששמעתי ירייה מן הטלויזיה, ידיו של נייל הידקו את האחיזה בי ״אל תדאגי אני מגן עלייך״ מלמל לתוך אוזני ונשק למצחי. הסרט הזה הולך להיות טוב.
**
קפצתי בבהלה ששמעת את הפלאפון של הבית מצלצל. הרמתי את ראשי מרגליו של נייל והתמתחתי. הוא צחקק קלות וענה לפלאפון, אני מנחשת שזה אחד מההנהלה שלהם
"לאב אני חייב ללכת" הוא אמר והושיט את ידיו, לעברי, לקחתי אותם
"לאן?" שאלתי "ההנהלה, הם רוצים שנקיים פגישה לגבי היציאה של הקליפ, אני הולך להתלבש ולהגיד לבנים" הוא אמר ונשק לי לאף , התקדם לעבר המדרגות ובינתיים אני התיישבתי בספה שוב "ודרך אגב, אני אוהב את מה שאת לובשת" קרץ לי ועלה..
'ועכשיו לכתבה הבאה, מקורות מסרו לנו כי בת זוגתו של נייל הורן ואחותו החורגת של הארי סטיילס מלהקת הבנים הבריטית 'וואן דיירקשן הלא היא 'עדן פרקר [הערת הכותבת: השם משפחה שלה הוא פרקר למרות שאמא שלה התחתנה עם אבא של הארי הם לא שינו שם משפחה] בהריון.
המקור מסר 'הם לא תיכננו את זה מראש ,זה יצא בטעות. .אך החליטו לשמור על התינוק ואני בטוח שזה יפגע בעתידה של הלהקה, הם החליטו לשמור על כך בסוד עד הלידה.'
' אז מה אתם אומרים? בואו ושתפו אותנו בדף הפייסבוק שלנו ' הכתבת אמרה.
מה? מי המציא את זה? ממתי אני בהריון? אני לא מאמינה.. נלחצתי בטירוף מי המציא את זה, עכשיו חצי מדינה יודעת למה חצי? כל המדינה!.. תוך כמה דקות הבית היה מוצף בצלצולים מכל הפלאפונים "אויש למה נכנסתי?.."
**
"מה? מי המטומטם שהמציא את זה?" נייל צעק והסתובב בחדרו הלוך ושוב "יופי אתה יותר מלחיץ אותי עכשיו. כולם ייקראו לי זונה וזה מה שחסר לי." אמרתי בעצבנות.
הוא התיישב לידי בספה שבחדרו וליטף את ידי "אל תדאגי, אנחנו נסדר את הכול.. אני יגיד להנהלה שיימסרו שאין כלום וגם אנחנו נמסור וכול העולם יידע שזה לא אמיתי, למרות שהיית רוצה תינוק ממך" נייל אמר ומלמל את המשפט האחרון, חיוך עלה על פניי "אתה באמת רוצה תינוק ממני?" שאלתי "ברור, את האישה של החלומות שלי ואני חולם שיום אחד נקים משפחה ביחד" חיזק אותי וליטף את גבי "עכשיו תרגעי,והכל יהיה בסדר" נשק לי בשפתיים ברוך והרים אותי על גבו.
"שק קמח" צעקתי כמו ילדה קטנה שקיבלה את מבוקשה, ירדנו למטה והבנים ישבו על הספה.. כשירדנו במדרגות הם הסתכלו עליי כאילו נפלתי מהשמיים.. "את בהריון?!" הארי כמעט צעק.. מה שמראה לי שהסיפור כבר הופץ.
"אוף לא זה סתם שמועות מפגרות" התעצבנתי וירדתי מגבו של נייל גוררת את רגליי אל הספה היחידה "אה.. כבר נבהלתי" הארי מלמל "ולמה שמישהו ימציא עלייך שמועות כאלה?" ליאם שאל נאנח "לא יודעת" אמרתי ונייל התיישב לידי גורם לי להצטופף מעט "אז.. מה נעשה?" זאיין שאל..


תגובות (10)

תמשיכייי!

15/05/2013 10:16

תמשיכי

15/05/2013 10:23

תמשיכייי!!!
אהה ורציתי לכתוב (כי אני לא יכולה להגיד וזהה) שלא כל מי שקוראת יכולה להגיב…

15/05/2013 10:45

תמשייייייייכיי!!

15/05/2013 11:02

מושלם תמשיכי דחוף!

15/05/2013 11:30

תמשיכי!!!

15/05/2013 11:53

יפיפההההה!

15/05/2013 14:17

תמשיכי!!!!

15/05/2013 14:40

מההההה עד יום רביעי?!
אבל זה מושלםםם, תמשיכי….

15/05/2013 15:40

מושלםם תמשיכי !!♥

17/05/2013 02:53
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך