היי בנות,
סורי שלא העלתי בשבע.. לא הייתי בבית אז הרק כאן.
ולכל השואלות העלתי רק בימי רביעי בשבועיים האחרונים כי היה לי לחץ ולא הספקתי לכתוב פרקים.
אני לא מתקדמת מבחינת הכתיבה כי אין לי זמן, עכשיו בדיוק נשאר לנו שני מבחנים.
אני מקווה שאני יוכל לכתוב פרקים בשישי שבת.
פרק הבא ביום שני ב7 ואז אני יגיד לכם מה ההתקדמות שלי מתי יעלו פרקים.
אני ממש שמחה ומכבדת את ה שאתם מחכות בסבלנות תודה על הכול (: אוהבת <3

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 12 (:

22/05/2013 1914 צפיות 11 תגובות
היי בנות,
סורי שלא העלתי בשבע.. לא הייתי בבית אז הרק כאן.
ולכל השואלות העלתי רק בימי רביעי בשבועיים האחרונים כי היה לי לחץ ולא הספקתי לכתוב פרקים.
אני לא מתקדמת מבחינת הכתיבה כי אין לי זמן, עכשיו בדיוק נשאר לנו שני מבחנים.
אני מקווה שאני יוכל לכתוב פרקים בשישי שבת.
פרק הבא ביום שני ב7 ואז אני יגיד לכם מה ההתקדמות שלי מתי יעלו פרקים.
אני ממש שמחה ומכבדת את ה שאתם מחכות בסבלנות תודה על הכול (: אוהבת <3

*יום שישי
התיישבתי בכיסא של המחשב נוגעת בכפתור ונכנסת לפייסבוק…
'יא זונה' 'בגיל כזה ילד?'
'תתביישי לך..עד שחשבתי שיש לו בחורה נורמלית'
'כלבה מכוערת'
'הרסת אותו'
כל הדברים ואלה ועוד התנוססו בקיר שלי.. בקבוצה הרשמית בכל מיני אתרים היו כתבות על 'הריון' אם אפשר לקרוא למשהו שלא קיים ככה .
"ה..הם קוראים לי זונה" מלמלתי מסתכלת על נייל ששכב במיטה וראה טלוויזיה "מה?" הוא הופתע "כן.." מלמלתי "חייבים להגיד להם מהר לפני שינסו לעשות לך משהו" מלמל נשכב בחזרה "אני יודע.. נבקש מההנהלה שיסדרו לנו ראיון ברדיו , נתראיין ונגיד שמה" הוא אמר ואסף את הטלפון שלו.
*
"אנחנו מצטערים, לא מצאנו שום רדיו שמוכן לארח אותך היום בהתראה כזאת קצרה" המנהלים אמרו, מתוך הרמקול של הפלאפון של נייל. נאנחתי, אז כנראה שנצטרך לחכות כמה ימים ולסבול את השנאה. "ומה עם רדיו BBC1 בדקתם?, הוא הכי נפוץ ככה זה גם יעבור בין כולם והרבה יישמעו" נייל הציע רעיון. "הם לא הופיעו ברשימה של הרדיו ..מוזר , תחכה על הקו כבר נתקשר אליהם. אבל רק שתדע זה הרדיו האחרון, בדקנו עם כולם, אם הם לא יוכלו אין לנו כבר מה לעשות חוץ מלקבוע ראיון בזמן הפנוי.." הם אמרו "טוב, טוב, נו" נייל דחק בהם. שמענו את צלצול ההמתנה, נייל הוריד את הרמקול וקירב את הפלאפון לאוזנו בזמן שליטפתי את ידו. "מקסימום תודיע בעוד כמה ימים" אמרתי בלחישה..אחרי חמש דקות של שקט צורם הם חזרו אליו..
"אבל זה דחוף.. " נייל כמעט צעק לפאלפון "לא אכפת לי שאין להם זמן!.. אני לא מוכן שייקרה לה כלום תסדרו אפילו רק לי היום או מחר לכמה שניות וזהו" הוא כבר צעק ונהייה אדום.. הוא דואג לי, הוא ניתק ונאנח. "דיי בייב" ליטפתי את לחיו האדומה שלאט לאט הפכה את צבעה למקוריהתרוממנו מהמיטה והתיישבנו על הקצה של המיטה "אני סך הכול דואג לך…".
*
'אז נייל הורן מהלהקה 'וואן דיירקשן' נמצא איתנו היום לזמן מאוד מוגבל, מה שלומך?' המראיין שאל אותו 'הכל בסדר' הוא ענה 'אז שמעתי שיש לך הודעה חשובה להגיד למעריצות שלכם' המראיין אמר 'כן, השמועות על ההריון של עדן החברה שלי ממש לא נכונות! אנחנו שנינו מאוד צעירים ולא מוכנים לתינוק, אבל בסופו של דבר יהיו לנו ילדים אז תצטרכו להגיב אחרת. אני לא יודע מי המציא את השמועה וזה גם לא מעניין אותי, רק חשוב לי שלא תקללו אותה או תפגעו בה..על משהו שבכלל לא קיים, ואם תפגעו בה תפגעו גם בי..' נייל אמר 'אז השמועות מתבטלות חברים!. זמננו נגמר ומיד אחרי השיר 'LITTLE THINGS ' נחזור עם אורח אחר'.
אני שמחה שגמרנו עם זה עכשיו.להיות חברה של מפורסם זה בהחלט לא קל.
*נקודת מבט נטרלית
"לאב כל כך ריגשת אותי" היא נישקה אותו כשהוא נכנס לחדר, הוא הניח את הג'קט על הכיסא וחיבק אותה"את חשובה לי, ואני מגן על כל מי שחשוב לי" הוא אמר "אני שמחה שנפטרנו מזה" היא ענתה..היא הייתה באמת מוטרדת מכל העניין, היא פחדה שזה יישבור את המערכת יחסים שלהם בדיוק כמו כל מפורסם אחר. הם התנתקו מהחיבוק ברגע שהדלת נפתחה , זה היה לואי..הריב שלו עם אלינור שבר אותו והוא רק רצה מישהו לשתף אותו, על פניו הייתה הבעה לא ידועה, הפרצוף שלו היה נפול ולפתע נעליו הפכו לנושא מעניין. הוא פסע באיטיות לחדר "לו, מה קרה?" היא שאלה אותו "זאת אלינור" הוא התיישב על המיטה באמצע, היא מצד ימין שלו ונייל מצד שמאל.. "מה קרה איתה ?" נייל שאל אותו.. תמיד הוא אוזן קשבת בשבילו "אנחנו רבנו" הוא מלמל נושם אוויר בכבדות נזכר בפלאשבקים מהריב
**-פלאשבק
"אלינור תגידי לי את האמת..את בוגדת בי?" לואי שאל אותה, הוא קצת חשד שהיא בוגדת בו הרי יוצא להם להיפגש רק פעם או פעמיים בשבוע וזה מקשה על היחסים..במיוחד שהוא רואה תמונות של הרבה בנים איתה "מה? למה שאני יבגוד בך?! אתה לא סומך עליי?" היא התעצבנה מהחוסר ידע שלו..היא אוהבת את לואי יותר מכל דבר אחר והיא בחיים לא בגדה בו "אה…אממ" לואי גימגם לא ידע מה לענות, בעיקרון הוא סמך עליה.. אבל ב99 אחוז לא 100 "אם אתה לא מאמין בי ב100 אחוז המערכת יחסים הזאת לא יכולה להתקיים!!" אלינור צעקה וטרקה את הדלת..ולואי נשאר שמה לבד על המיטה מנגב את דמעותיו וכועס על עצמו..על החוסר אמון שנתן באלינור..שיכול להיות שלא יחזור.

**
"ולמה לא האמנת לה באמת?" נייל שאל את לואי "כי..כי אני קנאי,אני רואה אותה בתמונות עם בנים אחרים ואני מתחרפן לגמרי, הכל נובע מדאגה אני כל כך אוהב אותה ואני מצטער על זה שלא סמכתי עליה ב100 אחוז בעניין הזה" לואי אמר מנסה לחשוב על משהו שיכפר על מה שעשה "קדימה לו לך תתקן את זה" עדן עודדה אותו אבל רק לואי לא הבין "מה?איך לתקן?" הוא תהה "אתה צ'ארמר אתה תדע כבר מה לעשות" היא אמרה ולואי החליט לקחת את העצה ולצאת לאלינור..לתקן את מה שעשה.


תגובות (11)

מהמםםםםםםםםםםםםם מחכה להמשך…….

22/05/2013 10:42

תמשיכי!!!!!!!

22/05/2013 10:43

מושלם תמשיכי דחוף!

22/05/2013 10:44

תמשיכיייייי

22/05/2013 10:44

אהבתי תמשיכי

22/05/2013 10:48

מושלם
\תמשיכיייי

22/05/2013 12:44

תמשיכייי!!!!!

22/05/2013 13:40

תמשיכי!!?!???!!!!!!!?!!

22/05/2013 15:44

שלמותת!!תמשיכייי!!!!!3>

23/05/2013 02:48

תמשיכי ממש יפה :)

23/05/2013 07:48

דידידיידידידידידידידידיידידידידידידידיידידידידידידידידידידייייי אני מתהה תמשיכייי!!! נונונו מה הולך לעשותת ??

24/05/2013 13:57
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך